Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Sommarsnø i fjellet, dielle, er hard og ber både folk og rein. Biletet frå 1944 syner korleis samane flytta i tida før scooter og firhjuling, attpåtil med geiter.
Foto: Sven Sundius
Snøaugo, sporvehalvpartar og ekornnysnø: Yngve Ryds forteljing om snø er både praktisk og poetisk. Kven klarer å vera urørt over gleda ved å råka på vårens fyrste kaffiberrflekk?
Sommarsnø i fjellet, dielle, er hard og ber både folk og rein. Biletet frå 1944 syner korleis samane flytta i tida før scooter og firhjuling, attpåtil med geiter.
Foto: Sven Sundius
Snøaugo, sporvehalvpartar og ekornnysnø: Yngve Ryds forteljing om snø er både praktisk og poetisk. Kven klarer å vera urørt over gleda ved å råka på vårens fyrste kaffiberrflekk?
Sommarsnø i fjellet, dielle, er hard og ber både folk og rein. Biletet frå 1944 syner korleis samane flytta i tida før scooter og firhjuling, attpåtil med geiter.
Foto: Sven Sundius
Snøaugo, sporvehalvpartar og ekornnysnø: Yngve Ryds forteljing om snø er både praktisk og poetisk. Kven klarer å vera urørt over gleda ved å råka på vårens fyrste kaffiberrflekk?
Leif Ove Andsnes spelar musikk Mozart komponerte i 1786.
Foto: Helge Hansen
I 1786 trong Mozart ikkje lenger å smiska med publikum.
Leif Ove Andsnes spelar musikk Mozart komponerte i 1786.
Foto: Helge Hansen
I 1786 trong Mozart ikkje lenger å smiska med publikum.
Leif Ove Andsnes spelar musikk Mozart komponerte i 1786.
Foto: Helge Hansen
I 1786 trong Mozart ikkje lenger å smiska med publikum.
Lars Ulrik Mortensen dirigerer Concerto Copenhagen.
Foto: Lars Emil E. Simonsen
Georg Muffats kosmopolitiske jubileumsmusikk imponerer.
Lars Ulrik Mortensen dirigerer Concerto Copenhagen.
Foto: Lars Emil E. Simonsen
Georg Muffats kosmopolitiske jubileumsmusikk imponerer.
Lars Ulrik Mortensen dirigerer Concerto Copenhagen.
Foto: Lars Emil E. Simonsen
Georg Muffats kosmopolitiske jubileumsmusikk imponerer.
Faraoen gjev ringen sin til Josef. Måleri av italienaren G.B. Tiepolo (1696–1770).
Johann Matthesons Joseph syner artige kompositoriske påfunn.
Faraoen gjev ringen sin til Josef. Måleri av italienaren G.B. Tiepolo (1696–1770).
Johann Matthesons Joseph syner artige kompositoriske påfunn.
Faraoen gjev ringen sin til Josef. Måleri av italienaren G.B. Tiepolo (1696–1770).
Johann Matthesons Joseph syner artige kompositoriske påfunn.
Den norske pianisten og komponisten Agathe Backer Grøndahl (1847–1907).
Foto: Nasjonalbiblioteket
Sara Aimée Smiseth syner oss breidda i Agathe Backer Grøndahls klaververk.
Den norske pianisten og komponisten Agathe Backer Grøndahl (1847–1907).
Foto: Nasjonalbiblioteket
Sara Aimée Smiseth syner oss breidda i Agathe Backer Grøndahls klaververk.
Den norske pianisten og komponisten Agathe Backer Grøndahl (1847–1907).
Foto: Nasjonalbiblioteket
Sara Aimée Smiseth syner oss breidda i Agathe Backer Grøndahls klaververk.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.