Ottar Brox, fotografert i 1997.
Terje Bendiksby / NTB
Ottar Brox
(1932–2024)
Ottar Brox var rett mann på rett plass til rett tid.
Ottar Brox, fotografert i 1997.
Terje Bendiksby / NTB
Ottar Brox
(1932–2024)
Ottar Brox var rett mann på rett plass til rett tid.
Ottar Brox, fotografert i 1997.
Terje Bendiksby / NTB
Ottar Brox
(1932–2024)
Ottar Brox var rett mann på rett plass til rett tid.
Johan Galtung villa ha dei norske soldatane heim frå Afghanistan i 2007.
Foto: Morten Holm / NTB
Johan Galtung (1930–2024)
Johan Galtung etterlèt seg ein arv av intellektuell kraft, djupe venskap verda over, men skuffa likevel mange.
Johan Galtung villa ha dei norske soldatane heim frå Afghanistan i 2007.
Foto: Morten Holm / NTB
Johan Galtung (1930–2024)
Johan Galtung etterlèt seg ein arv av intellektuell kraft, djupe venskap verda over, men skuffa likevel mange.
Johan Galtung villa ha dei norske soldatane heim frå Afghanistan i 2007.
Foto: Morten Holm / NTB
Johan Galtung (1930–2024)
Johan Galtung etterlèt seg ein arv av intellektuell kraft, djupe venskap verda over, men skuffa likevel mange.
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Ein heim for dei utstøytte
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Ein heim for dei utstøytte
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Ein heim for dei utstøytte
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Teikning: May Linn Clement
«Han liker ikkje når det blir snakk om kor små føter han har»
Teikning: May Linn Clement
«Han liker ikkje når det blir snakk om kor små føter han har»
Teikning: May Linn Clement
«Han liker ikkje når det blir snakk om kor små føter han har»
Foto: Ørjan Brattetveit
Ivar Molde
(1949–2024)
Ivar Molde døydde 6. februar. Han var redaktør av det kristne nynorske bladet Stille Stunder i 21 år, fram til i dag.
Foto: Ørjan Brattetveit
Ivar Molde
(1949–2024)
Ivar Molde døydde 6. februar. Han var redaktør av det kristne nynorske bladet Stille Stunder i 21 år, fram til i dag.
Foto: Ørjan Brattetveit
Ivar Molde
(1949–2024)
Ivar Molde døydde 6. februar. Han var redaktør av det kristne nynorske bladet Stille Stunder i 21 år, fram til i dag.
Poet og siviløkonom Martin Svedman, utanfor Restaurant Haakon i Oslo.
Foto: Per Anders Todal
Gordiske slipsknutar
Martin Svedman er siviløkonom og lyrikar. Med diktboka Finans ville han skrive ei øm hyllest til den merkantile klassen.
Poet og siviløkonom Martin Svedman, utanfor Restaurant Haakon i Oslo.
Foto: Per Anders Todal
Gordiske slipsknutar
Martin Svedman er siviløkonom og lyrikar. Med diktboka Finans ville han skrive ei øm hyllest til den merkantile klassen.
Poet og siviløkonom Martin Svedman, utanfor Restaurant Haakon i Oslo.
Foto: Per Anders Todal
Gordiske slipsknutar
Martin Svedman er siviløkonom og lyrikar. Med diktboka Finans ville han skrive ei øm hyllest til den merkantile klassen.
Knut Buen var ein av vinnarane av Anders Jahres kulturpris, som blei delt ut i Universitetets aula 14. september 2017.
Foto: Torstein Bøe / NTB
Med skaparhug og undring som kompass
– Som utøvar må du kunna levera både i himmelen og i helvete, seier spelemannen og multikunstnaren Knut Buen.
Knut Buen var ein av vinnarane av Anders Jahres kulturpris, som blei delt ut i Universitetets aula 14. september 2017.
Foto: Torstein Bøe / NTB
Med skaparhug og undring som kompass
– Som utøvar må du kunna levera både i himmelen og i helvete, seier spelemannen og multikunstnaren Knut Buen.
Knut Buen var ein av vinnarane av Anders Jahres kulturpris, som blei delt ut i Universitetets aula 14. september 2017.
Foto: Torstein Bøe / NTB
Med skaparhug og undring som kompass
– Som utøvar må du kunna levera både i himmelen og i helvete, seier spelemannen og multikunstnaren Knut Buen.
Foto: Gorm Kallestad
Oslos trubadur
Foto: Gorm Kallestad
Oslos trubadur
Foto: Gorm Kallestad
Oslos trubadur
Lillebjørn Nilsen fotografert under tildeling av St. Hallvard-medaljen i Oslo Rådhus i 2017.
Foto: Håkon Mosvold Larsen
Lillebjørn vart norsk folkeeige
Lillebjørn Nilsen er eit framifrå døme på at di meir lokal diktinga er, di meir universell kan ho verta, og di fleire kan ho nå.
Lillebjørn Nilsen fotografert under tildeling av St. Hallvard-medaljen i Oslo Rådhus i 2017.
Foto: Håkon Mosvold Larsen
Lillebjørn vart norsk folkeeige
Lillebjørn Nilsen er eit framifrå døme på at di meir lokal diktinga er, di meir universell kan ho verta, og di fleire kan ho nå.
Lillebjørn Nilsen fotografert under tildeling av St. Hallvard-medaljen i Oslo Rådhus i 2017.
Foto: Håkon Mosvold Larsen
Lillebjørn vart norsk folkeeige
Lillebjørn Nilsen er eit framifrå døme på at di meir lokal diktinga er, di meir universell kan ho verta, og di fleire kan ho nå.