Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den tyske romantikaren Robert Schumann (1810–1856) som 29-åring.
Dvorák Piano Quartet spelar Robert Schumanns klaverkvartettar.
Den tyske romantikaren Robert Schumann (1810–1856) som 29-åring.
Dvorák Piano Quartet spelar Robert Schumanns klaverkvartettar.
Den tyske romantikaren Robert Schumann (1810–1856) som 29-åring.
Dvorák Piano Quartet spelar Robert Schumanns klaverkvartettar.
Sopranen Allison Oakes som Salome (t.h.) og tenoren Hubert Francis som Herodes (andre frå venstre) i Grieghallen.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Trass i solid orkesterspel og enkelte gode solistprestasjonar blei ikkje Richard Strauss’ makabre opera Salome noko dramatisk høgdepunkt under Festspillene.
Sopranen Allison Oakes som Salome (t.h.) og tenoren Hubert Francis som Herodes (andre frå venstre) i Grieghallen.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Trass i solid orkesterspel og enkelte gode solistprestasjonar blei ikkje Richard Strauss’ makabre opera Salome noko dramatisk høgdepunkt under Festspillene.
Sopranen Allison Oakes som Salome (t.h.) og tenoren Hubert Francis som Herodes (andre frå venstre) i Grieghallen.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Trass i solid orkesterspel og enkelte gode solistprestasjonar blei ikkje Richard Strauss’ makabre opera Salome noko dramatisk høgdepunkt under Festspillene.
Duo og ektepar: fiolinisten Elena Urioste og pianisten Tom Poster.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Den samspelte og allsidige duoen Urioste & Poster baud på eit svært blanda program.
Duo og ektepar: fiolinisten Elena Urioste og pianisten Tom Poster.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Den samspelte og allsidige duoen Urioste & Poster baud på eit svært blanda program.
Duo og ektepar: fiolinisten Elena Urioste og pianisten Tom Poster.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Den samspelte og allsidige duoen Urioste & Poster baud på eit svært blanda program.
Reinhard Goebel var, før han blei orkesterdirigent, ein av 1900-talets leiande barokkfiolinistar.
Foto: Wolf Silveri
Romantikarar tørsta etter Mozart i moll.
Reinhard Goebel var, før han blei orkesterdirigent, ein av 1900-talets leiande barokkfiolinistar.
Foto: Wolf Silveri
Romantikarar tørsta etter Mozart i moll.
Reinhard Goebel var, før han blei orkesterdirigent, ein av 1900-talets leiande barokkfiolinistar.
Foto: Wolf Silveri
Romantikarar tørsta etter Mozart i moll.
Bergensaren Amalie Stalheim spelte med stor profesjonalitet.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Sjølv om det største verket denne kvelden skuffa, var konserten til Mogens Dahl Kammerkor ei minneverdig oppleving.
Bergensaren Amalie Stalheim spelte med stor profesjonalitet.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Sjølv om det største verket denne kvelden skuffa, var konserten til Mogens Dahl Kammerkor ei minneverdig oppleving.
Bergensaren Amalie Stalheim spelte med stor profesjonalitet.
Foto: Thor Brødreskift / Festspillene i Bergen
Sjølv om det største verket denne kvelden skuffa, var konserten til Mogens Dahl Kammerkor ei minneverdig oppleving.
Den sørtyske byen Konstanz, der Heinrich Isaac framførte messene sine i 1508. Utsnitt av kolorert tresnitt frå 1493.
Heinrich Isaac trong ikkje leggja kompositoriske band på seg i Konstanz i 1508.
Den sørtyske byen Konstanz, der Heinrich Isaac framførte messene sine i 1508. Utsnitt av kolorert tresnitt frå 1493.
Heinrich Isaac trong ikkje leggja kompositoriske band på seg i Konstanz i 1508.
Den sørtyske byen Konstanz, der Heinrich Isaac framførte messene sine i 1508. Utsnitt av kolorert tresnitt frå 1493.
Heinrich Isaac trong ikkje leggja kompositoriske band på seg i Konstanz i 1508.