Georg Johannesen heime ved arbeidsbordet i 2003.
Foto: Per Anders Todal
Profet i eigen by
Georg Johannesens evne til å mobilisere var viktigare enn sakene han tapte. Og lyrikken hans vil leve lenge, meiner Alfred Fidjestøl, som er ute med biografi om poeten, politikaren, akademikaren og barrikadestormaren.
Georg Johannesen heime ved arbeidsbordet i 2003.
Foto: Per Anders Todal
Profet i eigen by
Georg Johannesens evne til å mobilisere var viktigare enn sakene han tapte. Og lyrikken hans vil leve lenge, meiner Alfred Fidjestøl, som er ute med biografi om poeten, politikaren, akademikaren og barrikadestormaren.
Georg Johannesen heime ved arbeidsbordet i 2003.
Foto: Per Anders Todal
Profet i eigen by
Georg Johannesens evne til å mobilisere var viktigare enn sakene han tapte. Og lyrikken hans vil leve lenge, meiner Alfred Fidjestøl, som er ute med biografi om poeten, politikaren, akademikaren og barrikadestormaren.
Foto: Aschehoug
Diktet: Karin Moe
Foto: Aschehoug
Diktet: Karin Moe
Foto: Aschehoug
Diktet: Karin Moe
– Den nyliberalistiske tanken om at du berre kan flytte på deg og verte lukkeleg, er temmeleg rotlaus, seier Eivind Hofstad Evjemo.
Foto: Eva Aalberg Undheim
Svanesong for småbrukaren
Forfattar Eivind Hofstad Evjemo skriv om småbrukslivet og verdiar han meiner er i ferd med å forsvinne. – Det er ei slags kulturhistorisk tragedie som går føre seg her, seier han.
– Den nyliberalistiske tanken om at du berre kan flytte på deg og verte lukkeleg, er temmeleg rotlaus, seier Eivind Hofstad Evjemo.
Foto: Eva Aalberg Undheim
Svanesong for småbrukaren
Forfattar Eivind Hofstad Evjemo skriv om småbrukslivet og verdiar han meiner er i ferd med å forsvinne. – Det er ei slags kulturhistorisk tragedie som går føre seg her, seier han.
– Den nyliberalistiske tanken om at du berre kan flytte på deg og verte lukkeleg, er temmeleg rotlaus, seier Eivind Hofstad Evjemo.
Foto: Eva Aalberg Undheim
Svanesong for småbrukaren
Forfattar Eivind Hofstad Evjemo skriv om småbrukslivet og verdiar han meiner er i ferd med å forsvinne. – Det er ei slags kulturhistorisk tragedie som går føre seg her, seier han.
Foto: Forlaget Rødt
Diktet: Ola Bog
Foto: Forlaget Rødt
Diktet: Ola Bog
Foto: Forlaget Rødt
Diktet: Ola Bog
Med framsyninga Sløserikommisjonen skapte Morten Traavik (her med flagg) rasande debatt alt før premieren i mai i fjor.
Foto: Thor Brødreskift / Traavik.info
Ei ny akt i sløserispelet
Kunstnar Morten Traavik er ikkje utsett for hemn frå Kulturrådet, forsikrar rådsleiar Sigmund Løvåsen. Han ønskjer seg meir debatt om tildelingspolitikken.
Med framsyninga Sløserikommisjonen skapte Morten Traavik (her med flagg) rasande debatt alt før premieren i mai i fjor.
Foto: Thor Brødreskift / Traavik.info
Ei ny akt i sløserispelet
Kunstnar Morten Traavik er ikkje utsett for hemn frå Kulturrådet, forsikrar rådsleiar Sigmund Løvåsen. Han ønskjer seg meir debatt om tildelingspolitikken.
Med framsyninga Sløserikommisjonen skapte Morten Traavik (her med flagg) rasande debatt alt før premieren i mai i fjor.
Foto: Thor Brødreskift / Traavik.info
Ei ny akt i sløserispelet
Kunstnar Morten Traavik er ikkje utsett for hemn frå Kulturrådet, forsikrar rådsleiar Sigmund Løvåsen. Han ønskjer seg meir debatt om tildelingspolitikken.
Vigdis Hjorth har skrive over 30 bøker etter debuten i 1983.
Foto: Agnete Brun
Den velsigna løgna
Vigdis Hjorth har lenge vore oppteken av korleis vi forstår ting og hugsar dei. Det blei opphavet til den nyss utkomne romanen Femten år. Den revolusjonære våren.
Vigdis Hjorth har skrive over 30 bøker etter debuten i 1983.
Foto: Agnete Brun
Den velsigna løgna
Vigdis Hjorth har lenge vore oppteken av korleis vi forstår ting og hugsar dei. Det blei opphavet til den nyss utkomne romanen Femten år. Den revolusjonære våren.
Vigdis Hjorth har skrive over 30 bøker etter debuten i 1983.
Foto: Agnete Brun
Den velsigna løgna
Vigdis Hjorth har lenge vore oppteken av korleis vi forstår ting og hugsar dei. Det blei opphavet til den nyss utkomne romanen Femten år. Den revolusjonære våren.
Foto: Heidi Furre / Cappelen Damm
Diktet: Camilla Groth
Foto: Heidi Furre / Cappelen Damm
Diktet: Camilla Groth
Foto: Heidi Furre / Cappelen Damm
Diktet: Camilla Groth
Amalie Skram (1846–1905), her om lag 40 år gammal.
Foto: NTB
Hellemyrsfolket på tysk
I november kjem Amalie Skrams Hellemyrsfolket, eit hovudverk i norsk naturalisme, ut på tysk.
Amalie Skram (1846–1905), her om lag 40 år gammal.
Foto: NTB
Hellemyrsfolket på tysk
I november kjem Amalie Skrams Hellemyrsfolket, eit hovudverk i norsk naturalisme, ut på tysk.
Amalie Skram (1846–1905), her om lag 40 år gammal.
Foto: NTB
Hellemyrsfolket på tysk
I november kjem Amalie Skrams Hellemyrsfolket, eit hovudverk i norsk naturalisme, ut på tysk.
– Døden, for eksempel, er eg ikkje redd for. Han høyrest spennande ut, seier Sigvart Dagsland.
Foto: Agnete Brun
«Ta på deg treskonå og spring»
Medaas-prisvinnar Sigvart Dagsland er blitt stødigare i sin eigen dialekt og er ikkje redd for noko lenger.
– Døden, for eksempel, er eg ikkje redd for. Han høyrest spennande ut, seier Sigvart Dagsland.
Foto: Agnete Brun
«Ta på deg treskonå og spring»
Medaas-prisvinnar Sigvart Dagsland er blitt stødigare i sin eigen dialekt og er ikkje redd for noko lenger.
– Døden, for eksempel, er eg ikkje redd for. Han høyrest spennande ut, seier Sigvart Dagsland.
Foto: Agnete Brun
«Ta på deg treskonå og spring»
Medaas-prisvinnar Sigvart Dagsland er blitt stødigare i sin eigen dialekt og er ikkje redd for noko lenger.
Foto: Riksantikvaren / Norsk portrettarkiv
Diktet: Rasmus Claussøn Rosing
Foto: Riksantikvaren / Norsk portrettarkiv
Diktet: Rasmus Claussøn Rosing
Foto: Riksantikvaren / Norsk portrettarkiv