Carl Larsson (1853–1919), «Midtvinterblot» (1915). Olje på lerret. Høgd: 6,4 meter. Breidd: 13,6 meter.
Foto: Nationalmuseum, Stockholm
Jola frå solsnu til midtvintersdagen i dag er ein tusenårig tradisjon for fellesskap, mat og drikke. Kvifor var Noreg det einaste landet som innførte nasjonal skjenkestopp i jolevekene?
Carl Larsson (1853–1919), «Midtvinterblot» (1915). Olje på lerret. Høgd: 6,4 meter. Breidd: 13,6 meter.
Foto: Nationalmuseum, Stockholm
Jola frå solsnu til midtvintersdagen i dag er ein tusenårig tradisjon for fellesskap, mat og drikke. Kvifor var Noreg det einaste landet som innførte nasjonal skjenkestopp i jolevekene?
Carl Larsson (1853–1919), «Midtvinterblot» (1915). Olje på lerret. Høgd: 6,4 meter. Breidd: 13,6 meter.
Foto: Nationalmuseum, Stockholm
Jola frå solsnu til midtvintersdagen i dag er ein tusenårig tradisjon for fellesskap, mat og drikke. Kvifor var Noreg det einaste landet som innførte nasjonal skjenkestopp i jolevekene?
Leonard Cohen (t.v.) og John Hammond bak scenen under Newport Folk Festival på Rhode Island i juli 1967, eit halvt år før Cohen albumdebuterte. Med ryggen til står visekunstnaren Judy Collins, som nett hadde gjort songskrivaren Cohen kjend.
Foto: David Gahr / Getty Images
MANHATTAN: På Gerald Schoenfeld Theater i Midtown, hundre meter frå Times Square, har ein musikal om 11. september gått i fem år.
Leonard Cohen (t.v.) og John Hammond bak scenen under Newport Folk Festival på Rhode Island i juli 1967, eit halvt år før Cohen albumdebuterte. Med ryggen til står visekunstnaren Judy Collins, som nett hadde gjort songskrivaren Cohen kjend.
Foto: David Gahr / Getty Images
MANHATTAN: På Gerald Schoenfeld Theater i Midtown, hundre meter frå Times Square, har ein musikal om 11. september gått i fem år.
Leonard Cohen (t.v.) og John Hammond bak scenen under Newport Folk Festival på Rhode Island i juli 1967, eit halvt år før Cohen albumdebuterte. Med ryggen til står visekunstnaren Judy Collins, som nett hadde gjort songskrivaren Cohen kjend.
Foto: David Gahr / Getty Images
MANHATTAN: På Gerald Schoenfeld Theater i Midtown, hundre meter frå Times Square, har ein musikal om 11. september gått i fem år.
John Hammond og Bob Dylan i platestudio i New York i 1962.
Foto: Vernon L. Smith / Sony Music Entertainment
MANHATTAN: Eg var ikkje på Bob Dylans fyrste New York-konsert for 60 år sidan, men no som då er det heilt nye songar han spelar for folk i den musikalske heimbyen sin.
John Hammond og Bob Dylan i platestudio i New York i 1962.
Foto: Vernon L. Smith / Sony Music Entertainment
MANHATTAN: Eg var ikkje på Bob Dylans fyrste New York-konsert for 60 år sidan, men no som då er det heilt nye songar han spelar for folk i den musikalske heimbyen sin.
John Hammond og Bob Dylan i platestudio i New York i 1962.
Foto: Vernon L. Smith / Sony Music Entertainment
MANHATTAN: Eg var ikkje på Bob Dylans fyrste New York-konsert for 60 år sidan, men no som då er det heilt nye songar han spelar for folk i den musikalske heimbyen sin.
Billie Holiday i platestudio i New York i 1957/58.
Foto: Don Hunstein / NTB
MANHATTAN: Ein novemberkveld i 1933 drog ein ung John Hammond frå rikmannsheimen sin ved Central Park til ein nattklubb i Harlem der tenåringen Billie Holiday song.
Billie Holiday i platestudio i New York i 1957/58.
Foto: Don Hunstein / NTB
MANHATTAN: Ein novemberkveld i 1933 drog ein ung John Hammond frå rikmannsheimen sin ved Central Park til ein nattklubb i Harlem der tenåringen Billie Holiday song.
Billie Holiday i platestudio i New York i 1957/58.
Foto: Don Hunstein / NTB
MANHATTAN: Ein novemberkveld i 1933 drog ein ung John Hammond frå rikmannsheimen sin ved Central Park til ein nattklubb i Harlem der tenåringen Billie Holiday song.
Utsyn frå Hoven mot Jostedalsbreen. Til venstre i biletet ser ein Lobukta og Lovatnet, til høgre Oldebukta og Oldevatnet.
Alle foto: Håvard Rem
HOVEN: Eg står ytst på eit stup, tusen meter over fjorden. I dagsljos var det merkeleg, men no, i mørkeret, er det trolsk.
Utsyn frå Hoven mot Jostedalsbreen. Til venstre i biletet ser ein Lobukta og Lovatnet, til høgre Oldebukta og Oldevatnet.
Alle foto: Håvard Rem
HOVEN: Eg står ytst på eit stup, tusen meter over fjorden. I dagsljos var det merkeleg, men no, i mørkeret, er det trolsk.
Utsyn frå Hoven mot Jostedalsbreen. Til venstre i biletet ser ein Lobukta og Lovatnet, til høgre Oldebukta og Oldevatnet.
Alle foto: Håvard Rem
HOVEN: Eg står ytst på eit stup, tusen meter over fjorden. I dagsljos var det merkeleg, men no, i mørkeret, er det trolsk.
Svein Ivar Vinnes, skipper og eigar av bokbåten, no Det flytande litteraturhuset, MS «Epos», ynskjer born på Sandane velkomne om bord.
Alle foto: Håvard Rem
SANDANE: Onsdag legg bokbåten til kai for siste gong. I 65 år har han fare i fjordane som eit flytande bibliotek. No er det slutt. Noreg har ikkje lenger råd til slikt.
Svein Ivar Vinnes, skipper og eigar av bokbåten, no Det flytande litteraturhuset, MS «Epos», ynskjer born på Sandane velkomne om bord.
Alle foto: Håvard Rem
SANDANE: Onsdag legg bokbåten til kai for siste gong. I 65 år har han fare i fjordane som eit flytande bibliotek. No er det slutt. Noreg har ikkje lenger råd til slikt.
Svein Ivar Vinnes, skipper og eigar av bokbåten, no Det flytande litteraturhuset, MS «Epos», ynskjer born på Sandane velkomne om bord.
Alle foto: Håvard Rem
SANDANE: Onsdag legg bokbåten til kai for siste gong. I 65 år har han fare i fjordane som eit flytande bibliotek. No er det slutt. Noreg har ikkje lenger råd til slikt.