Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den engelske barokkensemblet Ceruleo.
Foto: Jamie Wright
Den engelske barokkensemblet Ceruleo.
Foto: Jamie Wright
Den tsjekkiske komponisten Antonín Dvorák (1841–1904).
Den tsjekkiske komponisten Antonín Dvorák (1841–1904).
«Dresden i måneskinn», måla av bergensaren Johan Christian Dahl (1788–1857).
«Dresden i måneskinn», måla av bergensaren Johan Christian Dahl (1788–1857).
Franz Schubert (1797–1828). Utsnitt av eit måleri av Gábor Melegh frå 1827.
Franz Schubert (1797–1828). Utsnitt av eit måleri av Gábor Melegh frå 1827.
Komponisten Johan Kvandal (1919–1999) fotografert i Hamburg i 1974.
Foto: Privat
Komponisten Johan Kvandal (1919–1999) fotografert i Hamburg i 1974.
Foto: Privat
Chiaroscuro Quartet spelar på kopiar av strykeinstrument frå kring 1800.
Foto: Eva Vermandel
Chiaroscuro Quartet spelar på kopiar av strykeinstrument frå kring 1800.
Foto: Eva Vermandel
Den engelske barokkensemblet Ceruleo.
Foto: Jamie Wright
Den tsjekkiske komponisten Antonín Dvorák (1841–1904).
«Dresden i måneskinn», måla av bergensaren Johan Christian Dahl (1788–1857).
Franz Schubert (1797–1828). Utsnitt av eit måleri av Gábor Melegh frå 1827.
Komponisten Johan Kvandal (1919–1999) fotografert i Hamburg i 1974.
Foto: Privat
Chiaroscuro Quartet spelar på kopiar av strykeinstrument frå kring 1800.
Foto: Eva Vermandel