Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Utsnitt av stilleben med mat og musikkinstrument (cello til høgre) av Pieter Claesz (ca. 1597–1660).
Bachs cellosuitar er ånda sin triumf over materien.
Utsnitt av stilleben med mat og musikkinstrument (cello til høgre) av Pieter Claesz (ca. 1597–1660).
Bachs cellosuitar er ånda sin triumf over materien.
Utsnitt av stilleben med mat og musikkinstrument (cello til høgre) av Pieter Claesz (ca. 1597–1660).
Bachs cellosuitar er ånda sin triumf over materien.
Utsnitt frå «Vandraren over tåkehavet» (1818), måla av Caspar David Friedrich (1774–1840).
Tysk skog og turglede er tema for Mendelssohns mannskorsongar.
Utsnitt frå «Vandraren over tåkehavet» (1818), måla av Caspar David Friedrich (1774–1840).
Tysk skog og turglede er tema for Mendelssohns mannskorsongar.
Utsnitt frå «Vandraren over tåkehavet» (1818), måla av Caspar David Friedrich (1774–1840).
Tysk skog og turglede er tema for Mendelssohns mannskorsongar.
Den norske mezzosopranen Marianne Beate Kielland.
Foto: Liv Øvland
Marianne Beate Kielland tek systematisk føre seg Sigurd Lies romansar.
Den norske mezzosopranen Marianne Beate Kielland.
Foto: Liv Øvland
Marianne Beate Kielland tek systematisk føre seg Sigurd Lies romansar.
Den norske mezzosopranen Marianne Beate Kielland.
Foto: Liv Øvland
Marianne Beate Kielland tek systematisk føre seg Sigurd Lies romansar.
Georg Friedrich Händels (1685–1759) fødehus i Halle er no Händel-museum.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Årets Händel-festspel i Halle handla om musikk og makt.
Georg Friedrich Händels (1685–1759) fødehus i Halle er no Händel-museum.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Årets Händel-festspel i Halle handla om musikk og makt.
Georg Friedrich Händels (1685–1759) fødehus i Halle er no Händel-museum.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Årets Händel-festspel i Halle handla om musikk og makt.
Bachtolkingas «grand old man»: Philippe Herreweghe dirigerer i Thomaskyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Collegium Vocale Gents konsert i Thomaskyrkja var årets festivalhøgdepunkt.
Bachtolkingas «grand old man»: Philippe Herreweghe dirigerer i Thomaskyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Collegium Vocale Gents konsert i Thomaskyrkja var årets festivalhøgdepunkt.
Bachtolkingas «grand old man»: Philippe Herreweghe dirigerer i Thomaskyrkja i Leipzig.
Foto: Gert Mothes / Bach-Archiv Leipzig
Collegium Vocale Gents konsert i Thomaskyrkja var årets festivalhøgdepunkt.
Thomaskyrkja, J.S. Bachs arbeidsstad som kantor gjennom 27 år. Koparstikk frå 1749
Kven var J.S. Bachs to rivalar til stillinga som thomaskantor i 1723?
Thomaskyrkja, J.S. Bachs arbeidsstad som kantor gjennom 27 år. Koparstikk frå 1749
Kven var J.S. Bachs to rivalar til stillinga som thomaskantor i 1723?
Thomaskyrkja, J.S. Bachs arbeidsstad som kantor gjennom 27 år. Koparstikk frå 1749
Kven var J.S. Bachs to rivalar til stillinga som thomaskantor i 1723?