Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
J.S. Bach-bysten i tyske Köthen.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Gambisten Rignol tek føre seg av cellolitteraturens pièce de résistance.
J.S. Bach-bysten i tyske Köthen.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Gambisten Rignol tek føre seg av cellolitteraturens pièce de résistance.
J.S. Bach-bysten i tyske Köthen.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Gambisten Rignol tek føre seg av cellolitteraturens pièce de résistance.
Det kultiske klimaks: Toppen av Fortuna-tempelet er forma som eit teater. Herifrå skimtar ein på klåre dagar Roma og Tyrrenhavet i vest.
Foto: Sjur Haga Bringeland
PALESTRINA: Med Fortuna Primigenia-tempelet fridde romarane seg frå hevdvunnen byggjeskikk og omskapte for fyrste gong eit naturleg høgdedrag til kolossalarkitektur.
Det kultiske klimaks: Toppen av Fortuna-tempelet er forma som eit teater. Herifrå skimtar ein på klåre dagar Roma og Tyrrenhavet i vest.
Foto: Sjur Haga Bringeland
PALESTRINA: Med Fortuna Primigenia-tempelet fridde romarane seg frå hevdvunnen byggjeskikk og omskapte for fyrste gong eit naturleg høgdedrag til kolossalarkitektur.
Det kultiske klimaks: Toppen av Fortuna-tempelet er forma som eit teater. Herifrå skimtar ein på klåre dagar Roma og Tyrrenhavet i vest.
Foto: Sjur Haga Bringeland
PALESTRINA: Med Fortuna Primigenia-tempelet fridde romarane seg frå hevdvunnen byggjeskikk og omskapte for fyrste gong eit naturleg høgdedrag til kolossalarkitektur.
Jean-Philippe Rameau (1683–1764). Byste av J.-J. Caffieri frå 1760.
Foto: Musée des Beaux-Arts, Dijon
Det er ikkje solisten som gjer dette albumet interessant.
Jean-Philippe Rameau (1683–1764). Byste av J.-J. Caffieri frå 1760.
Foto: Musée des Beaux-Arts, Dijon
Det er ikkje solisten som gjer dette albumet interessant.
Jean-Philippe Rameau (1683–1764). Byste av J.-J. Caffieri frå 1760.
Foto: Musée des Beaux-Arts, Dijon
Det er ikkje solisten som gjer dette albumet interessant.
Frå midten av 1800-talet auka interessa for sportsfiske hjå kondisjonerte nordmenn. Knud Knudsen (1832–1915) har her fotografert to av dei i Bondhusdalen i Kvinnherad.
Foto: K. Knudsen / Universitetetsbiblioteket i Bergen
Då Norges Jeger- og Fiskerforbund blei stifta for 150 år sidan, var motivet å halda arbeidarklassen og husmenn unna viltet og fisken.
Frå midten av 1800-talet auka interessa for sportsfiske hjå kondisjonerte nordmenn. Knud Knudsen (1832–1915) har her fotografert to av dei i Bondhusdalen i Kvinnherad.
Foto: K. Knudsen / Universitetetsbiblioteket i Bergen
Då Norges Jeger- og Fiskerforbund blei stifta for 150 år sidan, var motivet å halda arbeidarklassen og husmenn unna viltet og fisken.
Frå midten av 1800-talet auka interessa for sportsfiske hjå kondisjonerte nordmenn. Knud Knudsen (1832–1915) har her fotografert to av dei i Bondhusdalen i Kvinnherad.
Foto: K. Knudsen / Universitetetsbiblioteket i Bergen
Då Norges Jeger- og Fiskerforbund blei stifta for 150 år sidan, var motivet å halda arbeidarklassen og husmenn unna viltet og fisken.
NJFFs fyrste emblem, frå 1880-åra.
NJFFs fyrste emblem, frå 1880-åra.
NJFFs fyrste emblem, frå 1880-åra.
Det store Silbermann-orgelet i Freiberg domkyrkje stod ferdig i 1714.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Silbermanns meisterstykke syner at fattigdom kan redda eit orgel.
Det store Silbermann-orgelet i Freiberg domkyrkje stod ferdig i 1714.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Silbermanns meisterstykke syner at fattigdom kan redda eit orgel.
Det store Silbermann-orgelet i Freiberg domkyrkje stod ferdig i 1714.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Silbermanns meisterstykke syner at fattigdom kan redda eit orgel.