Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Det tyske koret og barokkorkesteret Gaechinger Cantorey.
Foto: Martin Förster
Gaechinger Cantorey spelar to kantatar frå Bachs hektiske sommar i 1723.
Det tyske koret og barokkorkesteret Gaechinger Cantorey.
Foto: Martin Förster
Gaechinger Cantorey spelar to kantatar frå Bachs hektiske sommar i 1723.
Det tyske koret og barokkorkesteret Gaechinger Cantorey.
Foto: Martin Förster
Gaechinger Cantorey spelar to kantatar frå Bachs hektiske sommar i 1723.
Ludwig van Beethoven (1770–1827) måla av Joseph Karl Stieler kring 1820.
Den 22. desember 1808 blei ein av dei viktigaste konsertane i musikkhistoria halden i Wien.
Ludwig van Beethoven (1770–1827) måla av Joseph Karl Stieler kring 1820.
Den 22. desember 1808 blei ein av dei viktigaste konsertane i musikkhistoria halden i Wien.
Ludwig van Beethoven (1770–1827) måla av Joseph Karl Stieler kring 1820.
Den 22. desember 1808 blei ein av dei viktigaste konsertane i musikkhistoria halden i Wien.
Luca Signorellis freskomåleri med Antikrists preike i Cappella Nuova i domkyrkja. Nedst til venstre skodar kunstnaren mot oss.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ORVIETO: I domkyrkja skapte Signorelli si fengjande framstilling av ein falsk profet med Satan sjølv som sufflør.
Luca Signorellis freskomåleri med Antikrists preike i Cappella Nuova i domkyrkja. Nedst til venstre skodar kunstnaren mot oss.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ORVIETO: I domkyrkja skapte Signorelli si fengjande framstilling av ein falsk profet med Satan sjølv som sufflør.
Luca Signorellis freskomåleri med Antikrists preike i Cappella Nuova i domkyrkja. Nedst til venstre skodar kunstnaren mot oss.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ORVIETO: I domkyrkja skapte Signorelli si fengjande framstilling av ein falsk profet med Satan sjølv som sufflør.
Christian Müller-orgelet frå 1730-åra i St. Bavo-kyrkja i Harlem.
Foto: Harm ten Napel / Wikipedia
Bachs «vesle orgelbok» er stor.
Christian Müller-orgelet frå 1730-åra i St. Bavo-kyrkja i Harlem.
Foto: Harm ten Napel / Wikipedia
Bachs «vesle orgelbok» er stor.
Christian Müller-orgelet frå 1730-åra i St. Bavo-kyrkja i Harlem.
Foto: Harm ten Napel / Wikipedia
Bachs «vesle orgelbok» er stor.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791). Utsnitt frå eit posthumt portrett frå 1819.
Også det enkle treng sin meister.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791). Utsnitt frå eit posthumt portrett frå 1819.
Også det enkle treng sin meister.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791). Utsnitt frå eit posthumt portrett frå 1819.
Også det enkle treng sin meister.
Den austerrikske komponisten Franz Joseph Haydn (1732–1809). Utsnitt frå måleri av Thomas Hardy frå 1791.
Roger Norrington dirigerer Joseph Haydns tolv «Londonsymfoniar» med friske tempi og vibratolaus strykarklang.
Den austerrikske komponisten Franz Joseph Haydn (1732–1809). Utsnitt frå måleri av Thomas Hardy frå 1791.
Roger Norrington dirigerer Joseph Haydns tolv «Londonsymfoniar» med friske tempi og vibratolaus strykarklang.
Den austerrikske komponisten Franz Joseph Haydn (1732–1809). Utsnitt frå måleri av Thomas Hardy frå 1791.
Roger Norrington dirigerer Joseph Haydns tolv «Londonsymfoniar» med friske tempi og vibratolaus strykarklang.