Vanskeleg bodord. Ei dansk utgåve av Martin Luthers katekisme i 1756 blei forboden av di omsetjaren (med norsk far) hadde brukt «temmelig uforbeholdne Udtryk» i forklaringa av sjette bodordet. Luther måla av Lucas Cranach i 1528, utsnitt.
1918: Per Riste omsette Martin Luthers katekisme så fantasifullt at boka blei stoppa. Då hadde forlaget att to eksemplar.
Vanskeleg bodord. Ei dansk utgåve av Martin Luthers katekisme i 1756 blei forboden av di omsetjaren (med norsk far) hadde brukt «temmelig uforbeholdne Udtryk» i forklaringa av sjette bodordet. Luther måla av Lucas Cranach i 1528, utsnitt.
1918: Per Riste omsette Martin Luthers katekisme så fantasifullt at boka blei stoppa. Då hadde forlaget att to eksemplar.
Vanskeleg bodord. Ei dansk utgåve av Martin Luthers katekisme i 1756 blei forboden av di omsetjaren (med norsk far) hadde brukt «temmelig uforbeholdne Udtryk» i forklaringa av sjette bodordet. Luther måla av Lucas Cranach i 1528, utsnitt.
1918: Per Riste omsette Martin Luthers katekisme så fantasifullt at boka blei stoppa. Då hadde forlaget att to eksemplar.
Checkpoint Charlie fotografert i 1964. Kontrollen var total og totalitær, skriv Ottar Grepstad.
Foto: AP / NTB scanpix
Den viktige kritikken frå Jon Hellesnes mot politisk servilitet råkar betre om han ikkje samstundes bagatelliserer demokratiske verdiar.
Checkpoint Charlie fotografert i 1964. Kontrollen var total og totalitær, skriv Ottar Grepstad.
Foto: AP / NTB scanpix
Den viktige kritikken frå Jon Hellesnes mot politisk servilitet råkar betre om han ikkje samstundes bagatelliserer demokratiske verdiar.
Checkpoint Charlie fotografert i 1964. Kontrollen var total og totalitær, skriv Ottar Grepstad.
Foto: AP / NTB scanpix
Den viktige kritikken frå Jon Hellesnes mot politisk servilitet råkar betre om han ikkje samstundes bagatelliserer demokratiske verdiar.
To brønnar. Austleg-ortodokse meiner at Maria-brønnen i Nasaret ligg her, på torget ved hovudgata. Gresk-ortodokse meiner han ligg under St. Gabriels kyrkje like ved. Ruth Alvsen var begge stadene.
Foto: Wikipedia
1950: Det tok tid før kvinner gjorde den journalistiske reiseskildringa til si form. To av pionerane kom frå Oslo, ei frå Salten.
To brønnar. Austleg-ortodokse meiner at Maria-brønnen i Nasaret ligg her, på torget ved hovudgata. Gresk-ortodokse meiner han ligg under St. Gabriels kyrkje like ved. Ruth Alvsen var begge stadene.
Foto: Wikipedia
1950: Det tok tid før kvinner gjorde den journalistiske reiseskildringa til si form. To av pionerane kom frå Oslo, ei frå Salten.
To brønnar. Austleg-ortodokse meiner at Maria-brønnen i Nasaret ligg her, på torget ved hovudgata. Gresk-ortodokse meiner han ligg under St. Gabriels kyrkje like ved. Ruth Alvsen var begge stadene.
Foto: Wikipedia
1950: Det tok tid før kvinner gjorde den journalistiske reiseskildringa til si form. To av pionerane kom frå Oslo, ei frå Salten.
MESSEBOK. I Carsten Liens bokbunad var dette bok nr. 8 i serien Bokverk frå millomalderen, der Samlaget gav ut 11 titlar i 1929–91. St. Olav forlag gav ut boka på nytt i 1988, og Jan Schumacher gjendikta henne til bokmål i 1995.
1949: Éin (snart) erkebiskop ordna manus på latin, ein annan (dansk) fekk boka trykt. Ei pensjonert kontordame gjorde resten.
MESSEBOK. I Carsten Liens bokbunad var dette bok nr. 8 i serien Bokverk frå millomalderen, der Samlaget gav ut 11 titlar i 1929–91. St. Olav forlag gav ut boka på nytt i 1988, og Jan Schumacher gjendikta henne til bokmål i 1995.
1949: Éin (snart) erkebiskop ordna manus på latin, ein annan (dansk) fekk boka trykt. Ei pensjonert kontordame gjorde resten.
MESSEBOK. I Carsten Liens bokbunad var dette bok nr. 8 i serien Bokverk frå millomalderen, der Samlaget gav ut 11 titlar i 1929–91. St. Olav forlag gav ut boka på nytt i 1988, og Jan Schumacher gjendikta henne til bokmål i 1995.
1949: Éin (snart) erkebiskop ordna manus på latin, ein annan (dansk) fekk boka trykt. Ei pensjonert kontordame gjorde resten.
DÅ SFINKSEN TALTE. Trygve Bratteli gav ut sju bøker mellom 1940 og 1981, dei fleste til innvortes bruk i arbeidarrørsla. På få veker i 1980 blei han ein folkekjær forfattar.
Foto: Henrik Laurvik / NTB scanpix
1980: Han blei kalla Sfinksen og snakka monotont. Då han til slutt skreiv si krigshistorie, selde forlaget 155.000 bøker på fire veker.
DÅ SFINKSEN TALTE. Trygve Bratteli gav ut sju bøker mellom 1940 og 1981, dei fleste til innvortes bruk i arbeidarrørsla. På få veker i 1980 blei han ein folkekjær forfattar.
Foto: Henrik Laurvik / NTB scanpix
1980: Han blei kalla Sfinksen og snakka monotont. Då han til slutt skreiv si krigshistorie, selde forlaget 155.000 bøker på fire veker.
DÅ SFINKSEN TALTE. Trygve Bratteli gav ut sju bøker mellom 1940 og 1981, dei fleste til innvortes bruk i arbeidarrørsla. På få veker i 1980 blei han ein folkekjær forfattar.
Foto: Henrik Laurvik / NTB scanpix
1980: Han blei kalla Sfinksen og snakka monotont. Då han til slutt skreiv si krigshistorie, selde forlaget 155.000 bøker på fire veker.
Reformasjonen ville endre det åndelege tilværet for alle, men ikkje kvinnas plass i verda. Det gjekk ikkje som tenkt.
Reformasjonen ville endre det åndelege tilværet for alle, men ikkje kvinnas plass i verda. Det gjekk ikkje som tenkt.
Reformasjonen ville endre det åndelege tilværet for alle, men ikkje kvinnas plass i verda. Det gjekk ikkje som tenkt.