Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Roskva Koritzinsky har gjeve ut ein roman og to novellesamlingar. No er ho nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Carl Frode Tiller.
Foto: Håkon Borg
Tre gonger søkte ho opptak på Teaterhøgskulen, tre gonger blei ho avvist. Tre gonger søkte ho opptak på Skrivekunstakademiet i Hordaland, tre gonger blei ho avvist. I dag er Nordisk råds litteraturpris-nominerte Roskva Koritzinsky glad for at dei ikkje ville ha henne.
Roskva Koritzinsky har gjeve ut ein roman og to novellesamlingar. No er ho nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Carl Frode Tiller.
Foto: Håkon Borg
Tre gonger søkte ho opptak på Teaterhøgskulen, tre gonger blei ho avvist. Tre gonger søkte ho opptak på Skrivekunstakademiet i Hordaland, tre gonger blei ho avvist. I dag er Nordisk råds litteraturpris-nominerte Roskva Koritzinsky glad for at dei ikkje ville ha henne.
Roskva Koritzinsky har gjeve ut ein roman og to novellesamlingar. No er ho nominert til Nordisk råds litteraturpris saman med Carl Frode Tiller.
Foto: Håkon Borg
Tre gonger søkte ho opptak på Teaterhøgskulen, tre gonger blei ho avvist. Tre gonger søkte ho opptak på Skrivekunstakademiet i Hordaland, tre gonger blei ho avvist. I dag er Nordisk råds litteraturpris-nominerte Roskva Koritzinsky glad for at dei ikkje ville ha henne.
Stykket viser at demens òg er ei påkjenning for dei næraste. Kamilla Grønli Hartvig i rolla som dottera og Stig Amdam som faren.
Foto: Ane Bysheim
Det som gjer Far spesielt, er at forfattaren ser alt som skjer frå hovudpersonens perspektiv.
Stykket viser at demens òg er ei påkjenning for dei næraste. Kamilla Grønli Hartvig i rolla som dottera og Stig Amdam som faren.
Foto: Ane Bysheim
Det som gjer Far spesielt, er at forfattaren ser alt som skjer frå hovudpersonens perspektiv.
Stykket viser at demens òg er ei påkjenning for dei næraste. Kamilla Grønli Hartvig i rolla som dottera og Stig Amdam som faren.
Foto: Ane Bysheim
Det som gjer Far spesielt, er at forfattaren ser alt som skjer frå hovudpersonens perspektiv.
Hordaland Teater tek oss med på ein nostalgisk tur til Vestlandet.
Foto: Andreas Roksvaag
Heim er attkjennande for både bymann og stril.
Hordaland Teater tek oss med på ein nostalgisk tur til Vestlandet.
Foto: Andreas Roksvaag
Heim er attkjennande for både bymann og stril.
Hordaland Teater tek oss med på ein nostalgisk tur til Vestlandet.
Foto: Andreas Roksvaag
Heim er attkjennande for både bymann og stril.
I den nye romanen sin tek Eirik Ingebrigtsen oss med til den vesle byen Gjakova i Kosovo.
Foto: Finn Ståle Felberg/Forlaget Oktober
Eirik Ingebrigtsen vel ofte eit «unorsk» perspektiv i romanane sine, men bodskapen er retta til oss alle.
I den nye romanen sin tek Eirik Ingebrigtsen oss med til den vesle byen Gjakova i Kosovo.
Foto: Finn Ståle Felberg/Forlaget Oktober
Eirik Ingebrigtsen vel ofte eit «unorsk» perspektiv i romanane sine, men bodskapen er retta til oss alle.
I den nye romanen sin tek Eirik Ingebrigtsen oss med til den vesle byen Gjakova i Kosovo.
Foto: Finn Ståle Felberg/Forlaget Oktober
Eirik Ingebrigtsen vel ofte eit «unorsk» perspektiv i romanane sine, men bodskapen er retta til oss alle.
Lena Kvitvik spelar den vesle prinsen.
Foto: Gisle Bjørneby
Lena Kvitvik spelar den vesle prinsen.
Foto: Gisle Bjørneby
Lena Kvitvik spelar den vesle prinsen.
Foto: Gisle Bjørneby
Mikroteatret samlar publikum i private heimar.
Foto: Vinterlys
Mikroteatret samlar publikum i private heimar.
Foto: Vinterlys
Mikroteatret samlar publikum i private heimar.
Foto: Vinterlys