Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Anusheh Zia: «Lavender», 2021. Lavendel og bomullsfrynser.
Foto: Kunstnaren og indigo+madder
Anusheh Zia: «Lavender», 2021. Lavendel og bomullsfrynser.
Foto: Kunstnaren og indigo+madder
Anusheh Zia: «Lavender», 2021. Lavendel og bomullsfrynser.
Foto: Kunstnaren og indigo+madder
Hege Lønne: «Utstillingsinteriør». Både den lange gipsskulpturen og videoverket «Forest» er frå 2008. Til høgre heng installasjonen «Landskap med sovepose» frå 1995. I framgrunnen skimtar vi måleriet «Himmelrop» av Hannah Ryggen.
Foto: Susann Jamtøy/TKM
Det er vanskeleg å setje ord på kor gledeleg det er å få lov til å bli kjend med eit så spennande kunstnarskap som eg knapt visste noko om.
Hege Lønne: «Utstillingsinteriør». Både den lange gipsskulpturen og videoverket «Forest» er frå 2008. Til høgre heng installasjonen «Landskap med sovepose» frå 1995. I framgrunnen skimtar vi måleriet «Himmelrop» av Hannah Ryggen.
Foto: Susann Jamtøy/TKM
Det er vanskeleg å setje ord på kor gledeleg det er å få lov til å bli kjend med eit så spennande kunstnarskap som eg knapt visste noko om.
Hege Lønne: «Utstillingsinteriør». Både den lange gipsskulpturen og videoverket «Forest» er frå 2008. Til høgre heng installasjonen «Landskap med sovepose» frå 1995. I framgrunnen skimtar vi måleriet «Himmelrop» av Hannah Ryggen.
Foto: Susann Jamtøy/TKM
Det er vanskeleg å setje ord på kor gledeleg det er å få lov til å bli kjend med eit så spennande kunstnarskap som eg knapt visste noko om.
Eit tidlegare verk: Temple, 2015 i Derry.
Foto: Matthew Andrews
Eit tidlegare verk: Temple, 2015 i Derry.
Foto: Matthew Andrews
Eit tidlegare verk: Temple, 2015 i Derry.
Foto: Matthew Andrews
Edward Fuglø: «Microstate Explorer», 2009.
Alle foto frå utstillinga: Ole Wich
Med modernismen vart landskapet mindre viktig elles i Norden, men det heldt stand på Færøyane. For ein liten nasjon som er ein sjølvstyrt del av Danmark, vert landskapsmåleriet framleis like aktuelt og halde i hevd som identitetsmarkør.
Edward Fuglø: «Microstate Explorer», 2009.
Alle foto frå utstillinga: Ole Wich
Med modernismen vart landskapet mindre viktig elles i Norden, men det heldt stand på Færøyane. For ein liten nasjon som er ein sjølvstyrt del av Danmark, vert landskapsmåleriet framleis like aktuelt og halde i hevd som identitetsmarkør.
Edward Fuglø: «Microstate Explorer», 2009.
Alle foto frå utstillinga: Ole Wich
Med modernismen vart landskapet mindre viktig elles i Norden, men det heldt stand på Færøyane. For ein liten nasjon som er ein sjølvstyrt del av Danmark, vert landskapsmåleriet framleis like aktuelt og halde i hevd som identitetsmarkør.
Foto: Ann Kristin Aas
Foto: Ann Kristin Aas
Foto: Ann Kristin Aas
«The Fountain of Exhaustion» består av mange trakter som er monterte i ein ståande trekant.
Foto: Ukrainian Pavilion in Venice
«The Fountain of Exhaustion» består av mange trakter som er monterte i ein ståande trekant.
Foto: Ukrainian Pavilion in Venice
«The Fountain of Exhaustion» består av mange trakter som er monterte i ein ståande trekant.
Foto: Ukrainian Pavilion in Venice