Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Utstillinga med Nils Aas og Jakob Weidemann er praktfullt sett saman, mest som ein musikalsk komposisjon, der også kuratoren Anders Sletvold Moe vert svært tydeleg.
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Utstillinga med Nils Aas og Jakob Weidemann er praktfullt sett saman, mest som ein musikalsk komposisjon, der også kuratoren Anders Sletvold Moe vert svært tydeleg.
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Utstillinga med Nils Aas og Jakob Weidemann er praktfullt sett saman, mest som ein musikalsk komposisjon, der også kuratoren Anders Sletvold Moe vert svært tydeleg.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Ei kolsvart framtid skal erstattast med arktisk forsking og reiseliv – og kunst i eit unikt miljø.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Ei kolsvart framtid skal erstattast med arktisk forsking og reiseliv – og kunst i eit unikt miljø.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Ei kolsvart framtid skal erstattast med arktisk forsking og reiseliv – og kunst i eit unikt miljø.
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.