Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Bass-stemma til fyrsteutgåva av Claudio Monteverdis (1567–1643) «Mariavesper» i gravkapellet hans i Frari-kyrkja i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Monteverdis Mariavesper er eit kyrkjemusikalsk kompendium.
Bass-stemma til fyrsteutgåva av Claudio Monteverdis (1567–1643) «Mariavesper» i gravkapellet hans i Frari-kyrkja i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Monteverdis Mariavesper er eit kyrkjemusikalsk kompendium.
Bass-stemma til fyrsteutgåva av Claudio Monteverdis (1567–1643) «Mariavesper» i gravkapellet hans i Frari-kyrkja i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Monteverdis Mariavesper er eit kyrkjemusikalsk kompendium.
Sopranen Anna Prohaska syng kantatesatsar av Johann Sebastian Bach (1685–1750) med det tyske barokkensemblet Lautten Compagney.
Foto: Olaf Aue
Bach minner oss på det den nye kvardagen vår vantar.
Sopranen Anna Prohaska syng kantatesatsar av Johann Sebastian Bach (1685–1750) med det tyske barokkensemblet Lautten Compagney.
Foto: Olaf Aue
Bach minner oss på det den nye kvardagen vår vantar.
Sopranen Anna Prohaska syng kantatesatsar av Johann Sebastian Bach (1685–1750) med det tyske barokkensemblet Lautten Compagney.
Foto: Olaf Aue
Bach minner oss på det den nye kvardagen vår vantar.
Seingotisk trealtar (ca. 1470) i tyske Erfurt som syner Jesusbarnet i stallen. Josef lagar bål, assistert av ein engel med blåsebelg.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Manfred Cordes dirigerer tidlegbarokk julemusikk frå det gamle tyske kulturområdet i Sentral-Europa.
Seingotisk trealtar (ca. 1470) i tyske Erfurt som syner Jesusbarnet i stallen. Josef lagar bål, assistert av ein engel med blåsebelg.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Manfred Cordes dirigerer tidlegbarokk julemusikk frå det gamle tyske kulturområdet i Sentral-Europa.
Seingotisk trealtar (ca. 1470) i tyske Erfurt som syner Jesusbarnet i stallen. Josef lagar bål, assistert av ein engel med blåsebelg.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Manfred Cordes dirigerer tidlegbarokk julemusikk frå det gamle tyske kulturområdet i Sentral-Europa.
Freskomåleriet «Skulen i Athen» i Stanza della Segnatura i Vatikanpalasset. Med streng symmetri ser me antikkens filosofar og vitskapsmenn samla i ein klassisk bygning.
Foto: Sjur Haga Bringeland
For 500 år sidan døydde Rafael, som i fleire hundre år definerte kva kunstnarleg venleik var.
Freskomåleriet «Skulen i Athen» i Stanza della Segnatura i Vatikanpalasset. Med streng symmetri ser me antikkens filosofar og vitskapsmenn samla i ein klassisk bygning.
Foto: Sjur Haga Bringeland
For 500 år sidan døydde Rafael, som i fleire hundre år definerte kva kunstnarleg venleik var.
Freskomåleriet «Skulen i Athen» i Stanza della Segnatura i Vatikanpalasset. Med streng symmetri ser me antikkens filosofar og vitskapsmenn samla i ein klassisk bygning.
Foto: Sjur Haga Bringeland
For 500 år sidan døydde Rafael, som i fleire hundre år definerte kva kunstnarleg venleik var.
Musiserande englar i Vittore Carpaccios (ca. 1460–1526) «Jesu framstilling i tempelet» frå Accademia-galleriet i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Besetning og repertoar skil desse to albuma frå kvarande. Men klangidealet har dei sams.
Musiserande englar i Vittore Carpaccios (ca. 1460–1526) «Jesu framstilling i tempelet» frå Accademia-galleriet i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Besetning og repertoar skil desse to albuma frå kvarande. Men klangidealet har dei sams.
Musiserande englar i Vittore Carpaccios (ca. 1460–1526) «Jesu framstilling i tempelet» frå Accademia-galleriet i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Besetning og repertoar skil desse to albuma frå kvarande. Men klangidealet har dei sams.
Altarbilete (polyptykon) av Giotto di Bondone (1267–1337) i nasjonalgalleriet i Bologna.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Korleis lét musikken til hyrdingane på Betlehemsmarka?
Altarbilete (polyptykon) av Giotto di Bondone (1267–1337) i nasjonalgalleriet i Bologna.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Korleis lét musikken til hyrdingane på Betlehemsmarka?
Altarbilete (polyptykon) av Giotto di Bondone (1267–1337) i nasjonalgalleriet i Bologna.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Korleis lét musikken til hyrdingane på Betlehemsmarka?