Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Steinstatuen av Kommandanten ekspederer don Juan til helvete. Utsnitt frå ein akvarell av A.É. Fragonard frå 1825.
Gluck skaper eit sant helvete.
Steinstatuen av Kommandanten ekspederer don Juan til helvete. Utsnitt frå ein akvarell av A.É. Fragonard frå 1825.
Gluck skaper eit sant helvete.
Steinstatuen av Kommandanten ekspederer don Juan til helvete. Utsnitt frå ein akvarell av A.É. Fragonard frå 1825.
Gluck skaper eit sant helvete.
Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.
Foto: Giorgia Bertazzi
Beethoven- og Schönberg-tolkingane til Tetzlaff Quartett overtydde berre delvis.
Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.
Foto: Giorgia Bertazzi
Beethoven- og Schönberg-tolkingane til Tetzlaff Quartett overtydde berre delvis.
Tyske Tetzlaff Quartett spelte i konsertserien til Bergen Kammermusikkforening.
Foto: Giorgia Bertazzi
Beethoven- og Schönberg-tolkingane til Tetzlaff Quartett overtydde berre delvis.
Bergen Domkor i Bergen domkyrkje.
Foto: Gyrid Cecilie Nygaard / Bergen kirkeautunnale
Det var ortodoks intensitet over opningskonserten til Bergen kirkeautunnale i Bergen domkyrkje.
Bergen Domkor i Bergen domkyrkje.
Foto: Gyrid Cecilie Nygaard / Bergen kirkeautunnale
Det var ortodoks intensitet over opningskonserten til Bergen kirkeautunnale i Bergen domkyrkje.
Bergen Domkor i Bergen domkyrkje.
Foto: Gyrid Cecilie Nygaard / Bergen kirkeautunnale
Det var ortodoks intensitet over opningskonserten til Bergen kirkeautunnale i Bergen domkyrkje.
Kontratenoren Daniel Sæther syng ny musikk med gamle instrument.
Foto: Øyvind Eide
Klangteksturen i Knut Vaages Vintersong har kvalitetar som ein mosaikk.
Kontratenoren Daniel Sæther syng ny musikk med gamle instrument.
Foto: Øyvind Eide
Klangteksturen i Knut Vaages Vintersong har kvalitetar som ein mosaikk.
Kontratenoren Daniel Sæther syng ny musikk med gamle instrument.
Foto: Øyvind Eide
Klangteksturen i Knut Vaages Vintersong har kvalitetar som ein mosaikk.
Phantasm er eit gambeconsort.
Foto: Marco Borggreve
Phantasm får fram einskildtrådane i Bachs mangslungne musikalske vev.
Phantasm er eit gambeconsort.
Foto: Marco Borggreve
Phantasm får fram einskildtrådane i Bachs mangslungne musikalske vev.
Phantasm er eit gambeconsort.
Foto: Marco Borggreve
Phantasm får fram einskildtrådane i Bachs mangslungne musikalske vev.
Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.
Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss
Oslo Kammerakademis medlemer er virtuosar kvar for seg.
Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.
Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss
Oslo Kammerakademis medlemer er virtuosar kvar for seg.
Blåseensemblet Oslo Kammerakademi nyttar historiske messinginstrument i musikken frå 1700- og 1800-talet.
Foto: Anna-Julia Granberg / Blunderbuss
Oslo Kammerakademis medlemer er virtuosar kvar for seg.