Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Fabio Biondi under intimkonserten i Griegs villa på Troldhaugen.
Foto: Thor Brødreskift
Fabio Biondis solokonsert på Troldhaugen var ein formidabel nedtur.
Fabio Biondi under intimkonserten i Griegs villa på Troldhaugen.
Foto: Thor Brødreskift
Fabio Biondis solokonsert på Troldhaugen var ein formidabel nedtur.
Fabio Biondi under intimkonserten i Griegs villa på Troldhaugen.
Foto: Thor Brødreskift
Fabio Biondis solokonsert på Troldhaugen var ein formidabel nedtur.
Isabelle Faust som solist med Akademie für Alte Musik Berlin i Håkonshallen.
Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes
Isabelle Faust fekk fram Telemanns musikalske humor.
Isabelle Faust som solist med Akademie für Alte Musik Berlin i Håkonshallen.
Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes
Isabelle Faust fekk fram Telemanns musikalske humor.
Isabelle Faust som solist med Akademie für Alte Musik Berlin i Håkonshallen.
Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes Foto: Synne Sofi Bårdsdatter Bønes
Isabelle Faust fekk fram Telemanns musikalske humor.
Den norske klassiske gitaristen Kristina Vårlid.
Foto: Damiano Rosa
Kristina Vårlid reiser eit klingande gravmæle over kunsten til ein nær ven.
Den norske klassiske gitaristen Kristina Vårlid.
Foto: Damiano Rosa
Kristina Vårlid reiser eit klingande gravmæle over kunsten til ein nær ven.
Den norske klassiske gitaristen Kristina Vårlid.
Foto: Damiano Rosa
Kristina Vårlid reiser eit klingande gravmæle over kunsten til ein nær ven.
Ingrid Søfteland Neset som solist i Ørbecks «Pastorale og allegro for fløyte og strykeorkester».
Foto: Johanne Karlsrud
Festspillene lyfter fram Anne-Marie Ørbecks skifterike verk.
Ingrid Søfteland Neset som solist i Ørbecks «Pastorale og allegro for fløyte og strykeorkester».
Foto: Johanne Karlsrud
Festspillene lyfter fram Anne-Marie Ørbecks skifterike verk.
Ingrid Søfteland Neset som solist i Ørbecks «Pastorale og allegro for fløyte og strykeorkester».
Foto: Johanne Karlsrud
Festspillene lyfter fram Anne-Marie Ørbecks skifterike verk.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Gautier Capuçon (t.v.) i kjend positur i Håkonshallen, akkompagnert av Kim Bernard.
Foto: Johanne Karlsrud
Stjernecellisten Gautier Capuçon var god,
men ikkje alltid strålande.
Gautier Capuçon (t.v.) i kjend positur i Håkonshallen, akkompagnert av Kim Bernard.
Foto: Johanne Karlsrud
Stjernecellisten Gautier Capuçon var god,
men ikkje alltid strålande.
Gautier Capuçon (t.v.) i kjend positur i Håkonshallen, akkompagnert av Kim Bernard.
Foto: Johanne Karlsrud
Stjernecellisten Gautier Capuçon var god,
men ikkje alltid strålande.