Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Den norske cellisten Sandra Lied Haga.
Foto: Terese Samuelsen
Sandra Lied Haga får fram det særeigne ved repertoaret.
Ingrid Søfteland Neset som solist i Ørbecks «Pastorale og allegro for fløyte og strykeorkester».
Foto: Johanne Karlsrud
Festspillene lyfter fram Anne-Marie Ørbecks skifterike verk.
Ingrid Søfteland Neset som solist i Ørbecks «Pastorale og allegro for fløyte og strykeorkester».
Foto: Johanne Karlsrud
Festspillene lyfter fram Anne-Marie Ørbecks skifterike verk.
Ingrid Søfteland Neset som solist i Ørbecks «Pastorale og allegro for fløyte og strykeorkester».
Foto: Johanne Karlsrud
Festspillene lyfter fram Anne-Marie Ørbecks skifterike verk.
Berliner Barock Solisten er sett saman av musikarar frå Berliner Philharmoniker.
Foto: Irène Zandel
Reinhard Goebel er god på detaljar,
men tempovala er stundom absurde.
Berliner Barock Solisten er sett saman av musikarar frå Berliner Philharmoniker.
Foto: Irène Zandel
Reinhard Goebel er god på detaljar,
men tempovala er stundom absurde.
Berliner Barock Solisten er sett saman av musikarar frå Berliner Philharmoniker.
Foto: Irène Zandel
Reinhard Goebel er god på detaljar,
men tempovala er stundom absurde.
Thomas Dausgaard dirigerer Svenska kammarorkestern.
Foto: James Holt
Det er friskt driv over Svenska kammarorkesterns Schumann-tolkingar.
Thomas Dausgaard dirigerer Svenska kammarorkestern.
Foto: James Holt
Det er friskt driv over Svenska kammarorkesterns Schumann-tolkingar.
Thomas Dausgaard dirigerer Svenska kammarorkestern.
Foto: James Holt
Det er friskt driv over Svenska kammarorkesterns Schumann-tolkingar.
Händels tyske ariar er som musikalske stilleben. Her eit utsnitt av «Kurv med blomar» av den spanske barokkmålaren Juan de Arellano (1614–1676).
Sjeldan var Händel meir inderleg enn då han skreiv ariar på morsmålet.
Händels tyske ariar er som musikalske stilleben. Her eit utsnitt av «Kurv med blomar» av den spanske barokkmålaren Juan de Arellano (1614–1676).
Sjeldan var Händel meir inderleg enn då han skreiv ariar på morsmålet.
Händels tyske ariar er som musikalske stilleben. Her eit utsnitt av «Kurv med blomar» av den spanske barokkmålaren Juan de Arellano (1614–1676).
Sjeldan var Händel meir inderleg enn då han skreiv ariar på morsmålet.
Phantasm spelar gambemusikk av engelske John Jenkins (1592–1678).
Foto: Marco Borggreve
John Jenkins’ gambemusikk krev sitt både av utøvarar og lyttarar.
Phantasm spelar gambemusikk av engelske John Jenkins (1592–1678).
Foto: Marco Borggreve
John Jenkins’ gambemusikk krev sitt både av utøvarar og lyttarar.
Phantasm spelar gambemusikk av engelske John Jenkins (1592–1678).
Foto: Marco Borggreve
John Jenkins’ gambemusikk krev sitt både av utøvarar og lyttarar.