Utsnitt frå ei kostymeteikning til urpremieren av balletten Eldfuglen frå 1910, som var Stravinskijs gjennombrotsstykke i Paris.
Det er eit djupt orkestralt sug i Mariss Jansons’ Stravinskij-tolking.
Utsnitt frå ei kostymeteikning til urpremieren av balletten Eldfuglen frå 1910, som var Stravinskijs gjennombrotsstykke i Paris.
Det er eit djupt orkestralt sug i Mariss Jansons’ Stravinskij-tolking.
Utsnitt frå ei kostymeteikning til urpremieren av balletten Eldfuglen frå 1910, som var Stravinskijs gjennombrotsstykke i Paris.
Det er eit djupt orkestralt sug i Mariss Jansons’ Stravinskij-tolking.
Pygmalion meislar ut kvinnestatuen han blir hugteken av. Utsnitt frå ein fransk gobeleng frå kring 1680.
Kva er det ved Ovids Pygmalion-soge som er så kunstnarleg kveikjande?
Pygmalion meislar ut kvinnestatuen han blir hugteken av. Utsnitt frå ein fransk gobeleng frå kring 1680.
Kva er det ved Ovids Pygmalion-soge som er så kunstnarleg kveikjande?
Pygmalion meislar ut kvinnestatuen han blir hugteken av. Utsnitt frå ein fransk gobeleng frå kring 1680.
Kva er det ved Ovids Pygmalion-soge som er så kunstnarleg kveikjande?
Den nederlandske fiolinisten og dirigenten Jan Willem de Vriend.
Foto: Marcel van den Broek
Stundom fekk Jan Willem de Vriend fram det beste ved bergensfilharmonikarane.
Den nederlandske fiolinisten og dirigenten Jan Willem de Vriend.
Foto: Marcel van den Broek
Stundom fekk Jan Willem de Vriend fram det beste ved bergensfilharmonikarane.
Den nederlandske fiolinisten og dirigenten Jan Willem de Vriend.
Foto: Marcel van den Broek
Stundom fekk Jan Willem de Vriend fram det beste ved bergensfilharmonikarane.
Albinonis heimby Venezia. Her fasaden til domkyrkja San Marco.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Tomaso Albinonis melodiske teft kjem til uttrykk i sonatane hans.
Albinonis heimby Venezia. Her fasaden til domkyrkja San Marco.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Tomaso Albinonis melodiske teft kjem til uttrykk i sonatane hans.
Albinonis heimby Venezia. Her fasaden til domkyrkja San Marco.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Tomaso Albinonis melodiske teft kjem til uttrykk i sonatane hans.
Sopranen Berit Norbakken Solset (til venstre) og organisten Gro Bergrabb.
Foto: Helge Solset
Albumet til Berit Norbakken Solset og Gro Bergrabb vekslar mellom venleik og vondskap.
Sopranen Berit Norbakken Solset (til venstre) og organisten Gro Bergrabb.
Foto: Helge Solset
Albumet til Berit Norbakken Solset og Gro Bergrabb vekslar mellom venleik og vondskap.
Sopranen Berit Norbakken Solset (til venstre) og organisten Gro Bergrabb.
Foto: Helge Solset
Albumet til Berit Norbakken Solset og Gro Bergrabb vekslar mellom venleik og vondskap.
Kyrkja Santa Maria Maggiore i Bergamo, der Alessandro Grandi (1590–1630) var kapellmeister.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Det er vakker flyt i Accademia d’Arcadias framføring av Alessandro Grandis motettar.
Kyrkja Santa Maria Maggiore i Bergamo, der Alessandro Grandi (1590–1630) var kapellmeister.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Det er vakker flyt i Accademia d’Arcadias framføring av Alessandro Grandis motettar.
Kyrkja Santa Maria Maggiore i Bergamo, der Alessandro Grandi (1590–1630) var kapellmeister.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Det er vakker flyt i Accademia d’Arcadias framføring av Alessandro Grandis motettar.