JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Karoline Wallace triumferer

Molecules møter Skomsvoll, og søt, men sær musikk oppstår.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Karoline Wallace og bandet Molecules har med seg Erlend Skomsvoll på den nyaste plata si.

Karoline Wallace og bandet Molecules har med seg Erlend Skomsvoll på den nyaste plata si.

Foto: Ukjend

Karoline Wallace og bandet Molecules har med seg Erlend Skomsvoll på den nyaste plata si.

Karoline Wallace og bandet Molecules har med seg Erlend Skomsvoll på den nyaste plata si.

Foto: Ukjend

1859
20171117
1859
20171117

Jazz

MOLECULES & ERLEND SKOMS-VOLL:

Louder Than You

Karoline Wallace, vokal; Jonas Flemsæter Hamre, tenorsaks; Tancred Heyerdahl Husø, trompet; Mathias Marstrander, gitar; Erlend Skomsvoll, piano og orgel; Petter Asbjørnsen, bass; Øyvind Skarbø, trommer.
ØRA FONOGRAM OF121

Det er i Bergen det skjer – også på jazzfronten. Hovudpersonen, vokalist og komponist Karoline Wallace, kjem rett nok frå Stabekk, men ho har budd og verka i Bergen dei siste tre–fire åra, og ho har sett merke etter seg. Molecules har vore hovudprosjektet hennar i det siste, og med dette bandet vann ho talenttevlinga til Nattjazz «Jazzen i sikte» i 2014. I 2016 innleidde dei eit samarbeid med Erlend Skomsvoll, og han er med på plata.

Wallace dreg vekslar på ulike tradisjonar og sjangrar i komponeringa, og ho set gjerne saman ulike melodiske fragment til eit overraskande og forfriskande heile. Arrangementa byr også på ein del fikse grep. Den sakte og svingande «Tip Toe» blir broten opp av nokre korte, kjappe frasar henta frå bopens felleskatalog.

Vokalstilen hennar kan i dei meir eteriske delane av repertoaret minna om Mari Kvien Brunvoll, til dømes i den vakre balladen «That Easy», som også inneheld eit nydeleg gitarkor frå Marstrander. Wallace brukar røysta instrumentalt like gjerne som til tekstformidling.

Bandet leverer både i samspel og solistisk. Skarbøs lause groove kjem så absolutt til sin rett i denne samanhengen, og Asbjørnsen er ein fin makker. Skomsvoll har alltid noko uventa på lager, enten i kompfunksjonen eller i kora, eksempelvis i «Try Not To». Både Hamre og Husø trør til når dei får sjansen, men dette er først og fremst ein lagsiger med Wallace som profilert kaptein.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast jazz-
meldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz

MOLECULES & ERLEND SKOMS-VOLL:

Louder Than You

Karoline Wallace, vokal; Jonas Flemsæter Hamre, tenorsaks; Tancred Heyerdahl Husø, trompet; Mathias Marstrander, gitar; Erlend Skomsvoll, piano og orgel; Petter Asbjørnsen, bass; Øyvind Skarbø, trommer.
ØRA FONOGRAM OF121

Det er i Bergen det skjer – også på jazzfronten. Hovudpersonen, vokalist og komponist Karoline Wallace, kjem rett nok frå Stabekk, men ho har budd og verka i Bergen dei siste tre–fire åra, og ho har sett merke etter seg. Molecules har vore hovudprosjektet hennar i det siste, og med dette bandet vann ho talenttevlinga til Nattjazz «Jazzen i sikte» i 2014. I 2016 innleidde dei eit samarbeid med Erlend Skomsvoll, og han er med på plata.

Wallace dreg vekslar på ulike tradisjonar og sjangrar i komponeringa, og ho set gjerne saman ulike melodiske fragment til eit overraskande og forfriskande heile. Arrangementa byr også på ein del fikse grep. Den sakte og svingande «Tip Toe» blir broten opp av nokre korte, kjappe frasar henta frå bopens felleskatalog.

Vokalstilen hennar kan i dei meir eteriske delane av repertoaret minna om Mari Kvien Brunvoll, til dømes i den vakre balladen «That Easy», som også inneheld eit nydeleg gitarkor frå Marstrander. Wallace brukar røysta instrumentalt like gjerne som til tekstformidling.

Bandet leverer både i samspel og solistisk. Skarbøs lause groove kjem så absolutt til sin rett i denne samanhengen, og Asbjørnsen er ein fin makker. Skomsvoll har alltid noko uventa på lager, enten i kompfunksjonen eller i kora, eksempelvis i «Try Not To». Både Hamre og Husø trør til når dei får sjansen, men dette er først og fremst ein lagsiger med Wallace som profilert kaptein.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast jazz-
meldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.

Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.

Foto: Wildside

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Roma – ein lukka by

Filmmelding: Italiensk oppvekstdrama sveipt i 70-talet skildrar tronge kjønnsnormer og fridomstrong.

Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.

Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte
Bjørn Kvalsvik Nicolaysen

Ja til skule, nei til studentfabrikk

Diverre er samarbeidet mellom skulen og høgre utdanningsinstitusjonar ofte dårleg.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn
Andrej Kurkov

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Foto: Selmer Media

FilmMeldingar

Ja takk, Çatak

Eit sanningsord: Lærerværelset er høgst sjåverdig.

Brit Aksnes
Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Foto: Selmer Media

FilmMeldingar

Ja takk, Çatak

Eit sanningsord: Lærerværelset er høgst sjåverdig.

Brit Aksnes

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis