JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Bia, blomsteren og mannen

Testosteron er originalt, om ikkje heilt gjennomtrengeleg om mannskrisa.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Skodespelar Frank Havrøy og ensemblet Traktor med musikarane Johannes Skyberg, Nora Hannisdal, Gunnar Flagstad, John Ivar Knutzen, Kristin Fyrand Mikkelsen og Elisabeth Maria López Wulfsberg gjesta Heddadagane med framsyninga frå Teater Innlandet.

Skodespelar Frank Havrøy og ensemblet Traktor med musikarane Johannes Skyberg, Nora Hannisdal, Gunnar Flagstad, John Ivar Knutzen, Kristin Fyrand Mikkelsen og Elisabeth Maria López Wulfsberg gjesta Heddadagane med framsyninga frå Teater Innlandet.

Foto: Gisle Bjørneby

Skodespelar Frank Havrøy og ensemblet Traktor med musikarane Johannes Skyberg, Nora Hannisdal, Gunnar Flagstad, John Ivar Knutzen, Kristin Fyrand Mikkelsen og Elisabeth Maria López Wulfsberg gjesta Heddadagane med framsyninga frå Teater Innlandet.

Skodespelar Frank Havrøy og ensemblet Traktor med musikarane Johannes Skyberg, Nora Hannisdal, Gunnar Flagstad, John Ivar Knutzen, Kristin Fyrand Mikkelsen og Elisabeth Maria López Wulfsberg gjesta Heddadagane med framsyninga frå Teater Innlandet.

Foto: Gisle Bjørneby

2263
20190621
2263
20190621

Teater Innladet / Traktor / Ringsakeroperaen

Traktor, Lars Erik Holter og Frank
Havrøy:

Testosteron

Komponist: Trond Lindhjem
Regi: Lars Erik Holter
Scenografi: Tore Bjørnstad

Til dei mykje omtala Heddadagane, der teater frå siste sesong rundt land og strand vert mønstra i Oslo, er framsyninga Testosteron no presentert på Centralteatret. Stykket er ein kombinasjon av monodrama for ein mann, songar og skodespelar Frank Havrøy, og musikkdramatisk verk for eit lite orkester. Ensemblet Traktor, som står for den musiserande biten, er eit knippe klassiske musikarar som har funne ein eigen nisje i scenisk samtidsmusikk. Dei to aktøreiningane, skodespelar og orkester, byrjar med å avløyse kvarandre, men går etter kvart i dialog med kvarandre, så skodespelaren tidvis vert songar, og musikarane tidvis vert skodespelarar. Det er ei uføreseieleg og original teaterhending, ramma inn av fengande, ypparleg framførte komposisjonar.

Identitet

Mykje kviler her på energisprøyta Frank Havrøy, som gjennom ein indirekte appellerande tekst, med mange svingar og sidevegar, både i tale og song skal formidle noko om den notidige, mellomaldrande mannens identitetsjakt og ditto -krise.

I starten vart vi kanskje litt skeptiske, i opninga på noko som kunne sjå ut som eit nytt sjølvbiografisk standupshow. (Dei har vi snart fått nok av for ei stund.)

Men etter kvart som denne mannen tek til å fortelje lidenskapeleg om albatrossens enkle og dominante kjærleiksliv, er vi med på reisa frå det generelle til det personlege. Her kjem retteleg ein del morosame, kvikt formulerte poeng i pingpongspelet mellom skodespelar og orkester.

Form

Men det må vedgåast at sekvensen med Morgan Kane i Cowboyland vart for langdryg. Det er grenser for kor morosam ein kan vere på noko som ingen lenger tek på alvor. Og så skjøna vi vel heller ikkje heilt poenget med lausskjegg på dei kvinnelege musikarane.

Mykje talent og idérikdom er eksponert i framsyninga Testosteron, men til sjuande og sist er nok forma meir fascinerande enn innhaldet i denne produksjonen.

Bent Kvalvik

Bent Kvalvik er filmarkivar og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Teater Innladet / Traktor / Ringsakeroperaen

Traktor, Lars Erik Holter og Frank
Havrøy:

Testosteron

Komponist: Trond Lindhjem
Regi: Lars Erik Holter
Scenografi: Tore Bjørnstad

Til dei mykje omtala Heddadagane, der teater frå siste sesong rundt land og strand vert mønstra i Oslo, er framsyninga Testosteron no presentert på Centralteatret. Stykket er ein kombinasjon av monodrama for ein mann, songar og skodespelar Frank Havrøy, og musikkdramatisk verk for eit lite orkester. Ensemblet Traktor, som står for den musiserande biten, er eit knippe klassiske musikarar som har funne ein eigen nisje i scenisk samtidsmusikk. Dei to aktøreiningane, skodespelar og orkester, byrjar med å avløyse kvarandre, men går etter kvart i dialog med kvarandre, så skodespelaren tidvis vert songar, og musikarane tidvis vert skodespelarar. Det er ei uføreseieleg og original teaterhending, ramma inn av fengande, ypparleg framførte komposisjonar.

Identitet

Mykje kviler her på energisprøyta Frank Havrøy, som gjennom ein indirekte appellerande tekst, med mange svingar og sidevegar, både i tale og song skal formidle noko om den notidige, mellomaldrande mannens identitetsjakt og ditto -krise.

I starten vart vi kanskje litt skeptiske, i opninga på noko som kunne sjå ut som eit nytt sjølvbiografisk standupshow. (Dei har vi snart fått nok av for ei stund.)

Men etter kvart som denne mannen tek til å fortelje lidenskapeleg om albatrossens enkle og dominante kjærleiksliv, er vi med på reisa frå det generelle til det personlege. Her kjem retteleg ein del morosame, kvikt formulerte poeng i pingpongspelet mellom skodespelar og orkester.

Form

Men det må vedgåast at sekvensen med Morgan Kane i Cowboyland vart for langdryg. Det er grenser for kor morosam ein kan vere på noko som ingen lenger tek på alvor. Og så skjøna vi vel heller ikkje heilt poenget med lausskjegg på dei kvinnelege musikarane.

Mykje talent og idérikdom er eksponert i framsyninga Testosteron, men til sjuande og sist er nok forma meir fascinerande enn innhaldet i denne produksjonen.

Bent Kvalvik

Bent Kvalvik er filmarkivar og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Mykje kviler her på energisprøyta Frank Havrøy.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Dette biletet av ei jødisk jente og ein palestinsk gut er kunstig generert, men spreidd vidt i sosiale medium som eit symbol. Biletet er laga av ei gruppe som kallar seg «Visions of Peace», som stiller spørsmålet: «Om KI kan sjå for seg fred, kvifor kan ikkje vi?»

Samfunn

Krig i ein biletkarusell

Krig, propaganda og kunstig intelligens set dokumentarfotografiet under stadig kraftigare press. Det er krigen i Gaza eit døme på.

Christiane Jordheim Larsen
Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.

Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.

Foto: Wildside

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Roma – ein lukka by

Filmmelding: Italiensk oppvekstdrama sveipt i 70-talet skildrar tronge kjønnsnormer og fridomstrong.

Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.

Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte
Bjørn Kvalsvik Nicolaysen

Ja til skule, nei til studentfabrikk

Diverre er samarbeidet mellom skulen og høgre utdanningsinstitusjonar ofte dårleg.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn
Andrej Kurkov

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Foto: Selmer Media

FilmMeldingar

Ja takk, Çatak

Eit sanningsord: Lærerværelset er høgst sjåverdig.

Brit Aksnes
Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Leonie Benesch spelar hovudrolla som læraren Carla Nowak.

Foto: Selmer Media

FilmMeldingar

Ja takk, Çatak

Eit sanningsord: Lærerværelset er høgst sjåverdig.

Brit Aksnes

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis