JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Dylan, 1997

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1396
20230127
1396
20230127

Det skulle ha vore interessant å vere fluge på veggen då Bob Dylan og produsent Daniel Lanois vart ståande og krangle på parkeringsplassen utanfor Criteria-studioet i Miami ein januardag i 1997. Dei vart ikkje samde om korleis «Mississippi» skulle høyrast ut, og til slutt vart ikkje songen med på Time Out of Mind, som kom ut same haust.

Det vart siste gong Dylan arbeidde med ein produsent, etter denne innspelinga gjorde han jobben sjølv, og då Love and Theft kom i 2001, dukka «Mississippi» opp igjen, i ei drakt sjefen sjølv kunne seie seg nøgd med.

Alt dette og meir til kan du lese om i eit nyskrive essay av Douglas Brinkley, medan du fordjupar deg i materialet rundt Time Out of Mind, om du skaffar deg boksen Fragments: Time Out of Mind Sessions (1996–1997). For dei som held Time Out of Mind høgt, kan eg love ei feststund av dei sjeldne. I tillegg til Brinkleys fabelaktige tekst finst det også eit nyskrive essay av Steven Hyden her – ein heilt annan generasjon Dylan-lyttar, med andre inngangar. Fragments er den syttande utgåva i The Bootleg Series og høyrer etter mitt syn til mellom dei sterkaste, med tidlege versjonar frå Teatro-studioet til Lanois, nye miksar ved Michael Brauer, og alternative opptak av særs høg kvalitet.

Fleire av konsertversjonane er også strålande, mellom dei ein gneistrande «Can’t Wait» frå oslokonserten i mai 2000.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Det skulle ha vore interessant å vere fluge på veggen då Bob Dylan og produsent Daniel Lanois vart ståande og krangle på parkeringsplassen utanfor Criteria-studioet i Miami ein januardag i 1997. Dei vart ikkje samde om korleis «Mississippi» skulle høyrast ut, og til slutt vart ikkje songen med på Time Out of Mind, som kom ut same haust.

Det vart siste gong Dylan arbeidde med ein produsent, etter denne innspelinga gjorde han jobben sjølv, og då Love and Theft kom i 2001, dukka «Mississippi» opp igjen, i ei drakt sjefen sjølv kunne seie seg nøgd med.

Alt dette og meir til kan du lese om i eit nyskrive essay av Douglas Brinkley, medan du fordjupar deg i materialet rundt Time Out of Mind, om du skaffar deg boksen Fragments: Time Out of Mind Sessions (1996–1997). For dei som held Time Out of Mind høgt, kan eg love ei feststund av dei sjeldne. I tillegg til Brinkleys fabelaktige tekst finst det også eit nyskrive essay av Steven Hyden her – ein heilt annan generasjon Dylan-lyttar, med andre inngangar. Fragments er den syttande utgåva i The Bootleg Series og høyrer etter mitt syn til mellom dei sterkaste, med tidlege versjonar frå Teatro-studioet til Lanois, nye miksar ved Michael Brauer, og alternative opptak av særs høg kvalitet.

Fleire av konsertversjonane er også strålande, mellom dei ein gneistrande «Can’t Wait» frå oslokonserten i mai 2000.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Den israelske militære talspersonen, admiral Daniel Hagar, møter media.

Den israelske militære talspersonen, admiral Daniel Hagar, møter media.

Foto: Amir Cohen / Reuters / NTB

UtanriksSamfunn

Iransk kanondiplomati

Det iranske åtaket mot Israel bognar av strategiske bodskapar. Og mottakarane er mange.

Cecilie Hellestveit
Den israelske militære talspersonen, admiral Daniel Hagar, møter media.

Den israelske militære talspersonen, admiral Daniel Hagar, møter media.

Foto: Amir Cohen / Reuters / NTB

UtanriksSamfunn

Iransk kanondiplomati

Det iranske åtaket mot Israel bognar av strategiske bodskapar. Og mottakarane er mange.

Cecilie Hellestveit
Judith Butler er filosof og ein frontfigur innanfor kjønnsteori.

Judith Butler er filosof og ein frontfigur innanfor kjønnsteori.

Foto: Thomas Lohnes / NTB

IntervjuSamfunn
Ida Lødemel Tvedt

Paven midt imot

Alle lèt til å misforstå kvarandre i kjønnsdebatten. Judith Butler blir både dyrka og demonisert av folk som ikkje har lese eit ord av bøkene hen skriv.

Bondelagsleiar Bjørn Gimming talar til demonstrantane utanfor Stortinget torsdag morgon. Bønder frå heile landet protesterer mot måten bondeinntekta blir rekna ut på.

Bondelagsleiar Bjørn Gimming talar til demonstrantane utanfor Stortinget torsdag morgon. Bønder frå heile landet protesterer mot måten bondeinntekta blir rekna ut på.

Foto: Heiko Junge / NTB

LandbrukSamfunn
Per Anders Todal

Jordskjelvet

Senterpartiet ville løfte bøndene, men har skaka sitt eige grunnfjell.

Abortutvalet saman med helseminister Ingvild Kjerkol under overrekkinga av rapporten. Utvalet føreslår å flytte grensa for sjølvbestemt abort til veke 18.

Abortutvalet saman med helseminister Ingvild Kjerkol under overrekkinga av rapporten. Utvalet føreslår å flytte grensa for sjølvbestemt abort til veke 18.

Foto: Heiko Junge / NTB

IntervjuSamfunn
Sofie May Rånes

Moralske kvalar

Å leggje restriksjonar på abort, er ein måte å anerkjenne menneskeverdet på, seier Morten Magelssen i abortutvalet. Han tok dissens.

Henrik H. Langeland har skrive både romanar og sakprosa etter debuten i 2003.

Henrik H. Langeland har skrive både romanar og sakprosa etter debuten i 2003.

Foto: Svein Finneide

BokMeldingar

O’hoi!

I sjangeren «skipsreiarroman» har Henrik H. Langeland levert eit svært medrivande bidrag.

Ingvild Bræin
Henrik H. Langeland har skrive både romanar og sakprosa etter debuten i 2003.

Henrik H. Langeland har skrive både romanar og sakprosa etter debuten i 2003.

Foto: Svein Finneide

BokMeldingar

O’hoi!

I sjangeren «skipsreiarroman» har Henrik H. Langeland levert eit svært medrivande bidrag.

Ingvild Bræin

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis