Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Anne Sofie Kvalvik spelar Hedvig med ein ny vri på Den Nationale Scene.
Foto: Odd Mehus
Regissør Yana Ross har gjort Vildanden nokså uhøgtidleg.
Anne Sofie Kvalvik spelar Hedvig med ein ny vri på Den Nationale Scene.
Foto: Odd Mehus
Regissør Yana Ross har gjort Vildanden nokså uhøgtidleg.
Anne Sofie Kvalvik spelar Hedvig med ein ny vri på Den Nationale Scene.
Foto: Odd Mehus
Regissør Yana Ross har gjort Vildanden nokså uhøgtidleg.
Clémence Ardoin leverer ein kraftprestasjon i hovudrolla som Peer Gynt.
Foto: Nationaltheatret
Den franske utgåva av Peer Gynt er strålande frå byrjing til slutt.
Clémence Ardoin leverer ein kraftprestasjon i hovudrolla som Peer Gynt.
Foto: Nationaltheatret
Den franske utgåva av Peer Gynt er strålande frå byrjing til slutt.
Clémence Ardoin leverer ein kraftprestasjon i hovudrolla som Peer Gynt.
Foto: Nationaltheatret
Den franske utgåva av Peer Gynt er strålande frå byrjing til slutt.
Silvia Riegel hadde regien på oppsetjinga av Lille Eyolf på Teater Ibsen i vår.
Foto: Dag Jenssen
Går det ikkje å spele Ibsen utan å kødde med han?
Silvia Riegel hadde regien på oppsetjinga av Lille Eyolf på Teater Ibsen i vår.
Foto: Dag Jenssen
Går det ikkje å spele Ibsen utan å kødde med han?
Silvia Riegel hadde regien på oppsetjinga av Lille Eyolf på Teater Ibsen i vår.
Foto: Dag Jenssen
Går det ikkje å spele Ibsen utan å kødde med han?
Kjersti Botn Sandal spelar Hedda på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Sofia Jupithers Hedda Gabler er ei fin, konvensjonell framsyning.
Kjersti Botn Sandal spelar Hedda på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Sofia Jupithers Hedda Gabler er ei fin, konvensjonell framsyning.
Kjersti Botn Sandal spelar Hedda på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Sofia Jupithers Hedda Gabler er ei fin, konvensjonell framsyning.
Madalena Sousa Helly-Hansen er åleine på scena.
Foto: Thor Brødreskift
Engelen frå Kobane er intenst og nærgåande om krigsgalskap.
Madalena Sousa Helly-Hansen er åleine på scena.
Foto: Thor Brødreskift
Engelen frå Kobane er intenst og nærgåande om krigsgalskap.
Madalena Sousa Helly-Hansen er åleine på scena.
Foto: Thor Brødreskift
Engelen frå Kobane er intenst og nærgåande om krigsgalskap.
Tore Remberg har nylese Mikkjel Fønhus.
Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Kven ville tenkja at villmarksforfattaren Mikkjel Fønhus har mykje litterært til felles med Karl Ove Knausgård? Men når Tore Renberg seier det, må vi vel tru det.
Tore Remberg har nylese Mikkjel Fønhus.
Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Kven ville tenkja at villmarksforfattaren Mikkjel Fønhus har mykje litterært til felles med Karl Ove Knausgård? Men når Tore Renberg seier det, må vi vel tru det.
Tore Remberg har nylese Mikkjel Fønhus.
Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Kven ville tenkja at villmarksforfattaren Mikkjel Fønhus har mykje litterært til felles med Karl Ove Knausgård? Men når Tore Renberg seier det, må vi vel tru det.