JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).

jan.h.landro@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 75 »
I boka går Yngve Vogt inn på det han kallar «Lotto-lureriet». Sjansen for å vinne er 0,00002 prosent.

I boka går Yngve Vogt inn på det han kallar «Lotto-lureriet». Sjansen for å vinne er 0,00002 prosent.

Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

I boka går Yngve Vogt inn på det han kallar «Lotto-lureriet». Sjansen for å vinne er 0,00002 prosent.

I boka går Yngve Vogt inn på det han kallar «Lotto-lureriet». Sjansen for å vinne er 0,00002 prosent.

Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

I boka går Yngve Vogt inn på det han kallar «Lotto-lureriet». Sjansen for å vinne er 0,00002 prosent.

I boka går Yngve Vogt inn på det han kallar «Lotto-lureriet». Sjansen for å vinne er 0,00002 prosent.

Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix

– Denne gongen har eg zooma litt ut, ser bygda i fugleperspektiv, seier Kjersti Rorgemoen om den seinaste romanen sin.

– Denne gongen har eg zooma litt ut, ser bygda i fugleperspektiv, seier Kjersti Rorgemoen om den seinaste romanen sin.

Foto: Helge Hansen

– Denne gongen har eg zooma litt ut, ser bygda i fugleperspektiv, seier Kjersti Rorgemoen om den seinaste romanen sin.

– Denne gongen har eg zooma litt ut, ser bygda i fugleperspektiv, seier Kjersti Rorgemoen om den seinaste romanen sin.

Foto: Helge Hansen

– Denne gongen har eg zooma litt ut, ser bygda i fugleperspektiv, seier Kjersti Rorgemoen om den seinaste romanen sin.

– Denne gongen har eg zooma litt ut, ser bygda i fugleperspektiv, seier Kjersti Rorgemoen om den seinaste romanen sin.

Foto: Helge Hansen

Røyk stig til vêrs frå transformatorfabrikken A/S Per Kure på Hasle i Oslo etter ein sabotasjeaksjon utført av Osvald-gruppa i 1944.

Røyk stig til vêrs frå transformatorfabrikken A/S Per Kure på Hasle i Oslo etter ein sabotasjeaksjon utført av Osvald-gruppa i 1944.

Foto: NTB scanpix

Røyk stig til vêrs frå transformatorfabrikken A/S Per Kure på Hasle i Oslo etter ein sabotasjeaksjon utført av Osvald-gruppa i 1944.

Røyk stig til vêrs frå transformatorfabrikken A/S Per Kure på Hasle i Oslo etter ein sabotasjeaksjon utført av Osvald-gruppa i 1944.

Foto: NTB scanpix

Røyk stig til vêrs frå transformatorfabrikken A/S Per Kure på Hasle i Oslo etter ein sabotasjeaksjon utført av Osvald-gruppa i 1944.

Røyk stig til vêrs frå transformatorfabrikken A/S Per Kure på Hasle i Oslo etter ein sabotasjeaksjon utført av Osvald-gruppa i 1944.

Foto: NTB scanpix

BORTE: I dag står jernmennene i kunstverket «Another Place» på ei strand i utkanten av Liverpool, med utsyn mot Irskesjøen.

BORTE: I dag står jernmennene i kunstverket «Another Place» på ei strand i utkanten av Liverpool, med utsyn mot Irskesjøen.

Foto: Chris Howells / Wikimedia Commons

BORTE: I dag står jernmennene i kunstverket «Another Place» på ei strand i utkanten av Liverpool, med utsyn mot Irskesjøen.

BORTE: I dag står jernmennene i kunstverket «Another Place» på ei strand i utkanten av Liverpool, med utsyn mot Irskesjøen.

Foto: Chris Howells / Wikimedia Commons

BORTE: I dag står jernmennene i kunstverket «Another Place» på ei strand i utkanten av Liverpool, med utsyn mot Irskesjøen.

BORTE: I dag står jernmennene i kunstverket «Another Place» på ei strand i utkanten av Liverpool, med utsyn mot Irskesjøen.

Foto: Chris Howells / Wikimedia Commons

Sara Omar fekk eit stort publikum med debutromanen sin, men fekk òg problem med dei som ikkje tolte bodskapen. Omar bur no på hemmeleg adresse.

Sara Omar fekk eit stort publikum med debutromanen sin, men fekk òg problem med dei som ikkje tolte bodskapen. Omar bur no på hemmeleg adresse.

Foto: Ida Guldbæk Arentsen / Ritzau / NTB Scanpix

Sara Omar fekk eit stort publikum med debutromanen sin, men fekk òg problem med dei som ikkje tolte bodskapen. Omar bur no på hemmeleg adresse.

Sara Omar fekk eit stort publikum med debutromanen sin, men fekk òg problem med dei som ikkje tolte bodskapen. Omar bur no på hemmeleg adresse.

Foto: Ida Guldbæk Arentsen / Ritzau / NTB Scanpix

Sara Omar fekk eit stort publikum med debutromanen sin, men fekk òg problem med dei som ikkje tolte bodskapen. Omar bur no på hemmeleg adresse.

Sara Omar fekk eit stort publikum med debutromanen sin, men fekk òg problem med dei som ikkje tolte bodskapen. Omar bur no på hemmeleg adresse.

Foto: Ida Guldbæk Arentsen / Ritzau / NTB Scanpix

Foto: Åsmund Holien Mo

Foto: Åsmund Holien Mo

Foto: Åsmund Holien Mo

« 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 75 »