Onsdag låg Pedro Almodóvar (nr. 4 f.v.) best an på kritikarbarometeret i hovudkonkurransen på filmfestivalen i Cannes. Med seg på biletet har han Leonardo Sbaraglia (t.v.), Asier Etxeandia, Penelope Cruz, Antonio Banderas og Nora Navas.
Foto: Jean-Paul Pelissier / Reuters / NTB scanpix
CANNES: Den storslagne feiringa av film i Cannes byr på nye og gamle filmfolk av høg rang og rik breidde.
Onsdag låg Pedro Almodóvar (nr. 4 f.v.) best an på kritikarbarometeret i hovudkonkurransen på filmfestivalen i Cannes. Med seg på biletet har han Leonardo Sbaraglia (t.v.), Asier Etxeandia, Penelope Cruz, Antonio Banderas og Nora Navas.
Foto: Jean-Paul Pelissier / Reuters / NTB scanpix
CANNES: Den storslagne feiringa av film i Cannes byr på nye og gamle filmfolk av høg rang og rik breidde.
Onsdag låg Pedro Almodóvar (nr. 4 f.v.) best an på kritikarbarometeret i hovudkonkurransen på filmfestivalen i Cannes. Med seg på biletet har han Leonardo Sbaraglia (t.v.), Asier Etxeandia, Penelope Cruz, Antonio Banderas og Nora Navas.
Foto: Jean-Paul Pelissier / Reuters / NTB scanpix
CANNES: Den storslagne feiringa av film i Cannes byr på nye og gamle filmfolk av høg rang og rik breidde.
Skjelvet var den mest populære norske filmen i Noreg i fjor.
Foto: Fantefilm / Nordisk film
CANNES: Nasjonale trendar nyanserer nye tider.
Skjelvet var den mest populære norske filmen i Noreg i fjor.
Foto: Fantefilm / Nordisk film
CANNES: Nasjonale trendar nyanserer nye tider.
Skjelvet var den mest populære norske filmen i Noreg i fjor.
Foto: Fantefilm / Nordisk film
CANNES: Nasjonale trendar nyanserer nye tider.
Skodespelaren Selena (Juliette Binoche) er gift med forleggjaren til forfattaren Léonard (Vincent Macaigne).
Foto: Arthaus
Dette er ein film av, med, om og for franske intellektuelle. Altså er han smart, stilig og snakkesalig.
Skodespelaren Selena (Juliette Binoche) er gift med forleggjaren til forfattaren Léonard (Vincent Macaigne).
Foto: Arthaus
Dette er ein film av, med, om og for franske intellektuelle. Altså er han smart, stilig og snakkesalig.
Skodespelaren Selena (Juliette Binoche) er gift med forleggjaren til forfattaren Léonard (Vincent Macaigne).
Foto: Arthaus
Dette er ein film av, med, om og for franske intellektuelle. Altså er han smart, stilig og snakkesalig.
Sinan (Dogu Demirkol) (t.h.) kjem heim til småbyen med ein draum om å verte forfattar.
Foto: Another World Entertainment Norway
I ei ny eksistensiell øving av klasse teiknar Tyrkias toppregissør eit rikt bilete av tida si.
Sinan (Dogu Demirkol) (t.h.) kjem heim til småbyen med ein draum om å verte forfattar.
Foto: Another World Entertainment Norway
I ei ny eksistensiell øving av klasse teiknar Tyrkias toppregissør eit rikt bilete av tida si.
Sinan (Dogu Demirkol) (t.h.) kjem heim til småbyen med ein draum om å verte forfattar.
Foto: Another World Entertainment Norway
I ei ny eksistensiell øving av klasse teiknar Tyrkias toppregissør eit rikt bilete av tida si.
Juliette Binoche (t.v.) spelar den franske skribenten Jeanne som reiser til Japan saman med assistenten sin.
Foto: AS Fidalgo
Japanske Naomi Kawase slår saman svevande saker med svimlande stil.
Juliette Binoche (t.v.) spelar den franske skribenten Jeanne som reiser til Japan saman med assistenten sin.
Foto: AS Fidalgo
Japanske Naomi Kawase slår saman svevande saker med svimlande stil.
Juliette Binoche (t.v.) spelar den franske skribenten Jeanne som reiser til Japan saman med assistenten sin.
Foto: AS Fidalgo
Japanske Naomi Kawase slår saman svevande saker med svimlande stil.
Vêrbitne amatørar spelar sterkt saman med erfarne skodespelarar som Adriano Tardiolo og Alba Rohrwacher.
Foto: Simona Pampallona / Arthaus
Ein forunderleg og fornøyeleg fabel fortel om likskap mellom det føydale Italia og urban naud i dag.
Vêrbitne amatørar spelar sterkt saman med erfarne skodespelarar som Adriano Tardiolo og Alba Rohrwacher.
Foto: Simona Pampallona / Arthaus
Ein forunderleg og fornøyeleg fabel fortel om likskap mellom det føydale Italia og urban naud i dag.
Vêrbitne amatørar spelar sterkt saman med erfarne skodespelarar som Adriano Tardiolo og Alba Rohrwacher.
Foto: Simona Pampallona / Arthaus
Ein forunderleg og fornøyeleg fabel fortel om likskap mellom det føydale Italia og urban naud i dag.