Spanande klangunivers
I Like to Sleep har laga ei mangfaldig plate.
Nicolas Leirtrø, Øyvind Leite og Amund Storløkken Åse utgjer trioen med namnet I Like to Sleep.
Foto: Sigrid Erdal
Rock / jazz
I Like to Sleep:
Bedmonster’s Groove
Amund Storløkken Åse, vibrafon, mellotron, Oberheim OB8 og perkusjon; Nicolas Leirtrø, barytongitar, bass og perkusjon; Øyvind Leite, trommer. All Good Clean Records
Den trondheimsbaserte trioen har halde på i mest ti år, og Bedmonster’s Groove er det fjerde albumet deira. Dei sju låtane har dei laga i fellesskap. Materialet spenner frå den korte og stramt arrangerte låten med den presise tittelen «Sleepwalking» og den todelte «Oldschool», innleiingsvis med ein markant trommegroove sett opp mot eit saktmodig tema spelt på vibrafon, til dei meir samansette «Bedmonster’s Groove» med plenty rom for improvisasjon og den ganske så frie «Ode to Paralysis». Improvisasjon og utforsking av klangar står i sentrum i låten «Pillowscreamers».
Trioen har jobba repertoaret fram i mange og lange økter i øvingslokalet på Nyhavna. Klangpaletten er utvikla og utvida og blir brukt med solid formsans. Aksen mellom trommer og vibrafon er sentral i uttrykket til trioen, der Leirtrø syter for eit solid fundament for dialogen mellom Åse og Leite. Dette manifesterer seg til perfeksjon på platas absolutte høgdepunkt: «Our Neighbourhood».
Plata er innspelt i Øra studio av Kyrre Laastad. Han har også miksa. I Laastad har Noreg fått ein lydteknikar og produsent i internasjonal klasse. Her er han på sitt aller beste. Her blir trøkk og intensitet kombinert med eit krystallklart lydbilete. Det er heller ikkje feil at Helge Sten har mastra plata.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Rock / jazz
I Like to Sleep:
Bedmonster’s Groove
Amund Storløkken Åse, vibrafon, mellotron, Oberheim OB8 og perkusjon; Nicolas Leirtrø, barytongitar, bass og perkusjon; Øyvind Leite, trommer. All Good Clean Records
Den trondheimsbaserte trioen har halde på i mest ti år, og Bedmonster’s Groove er det fjerde albumet deira. Dei sju låtane har dei laga i fellesskap. Materialet spenner frå den korte og stramt arrangerte låten med den presise tittelen «Sleepwalking» og den todelte «Oldschool», innleiingsvis med ein markant trommegroove sett opp mot eit saktmodig tema spelt på vibrafon, til dei meir samansette «Bedmonster’s Groove» med plenty rom for improvisasjon og den ganske så frie «Ode to Paralysis». Improvisasjon og utforsking av klangar står i sentrum i låten «Pillowscreamers».
Trioen har jobba repertoaret fram i mange og lange økter i øvingslokalet på Nyhavna. Klangpaletten er utvikla og utvida og blir brukt med solid formsans. Aksen mellom trommer og vibrafon er sentral i uttrykket til trioen, der Leirtrø syter for eit solid fundament for dialogen mellom Åse og Leite. Dette manifesterer seg til perfeksjon på platas absolutte høgdepunkt: «Our Neighbourhood».
Plata er innspelt i Øra studio av Kyrre Laastad. Han har også miksa. I Laastad har Noreg fått ein lydteknikar og produsent i internasjonal klasse. Her er han på sitt aller beste. Her blir trøkk og intensitet kombinert med eit krystallklart lydbilete. Det er heller ikkje feil at Helge Sten har mastra plata.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Martin Baldysz debuterte i 2013 og er no ute med roman nummer tre.
Foto: Helle Frogner
Tronge sinn ved det vide havet
Martin Baldysz skriv seg inn i eit fortidig ungjentesinn.
Det går mykje kjøt gjennom anlegga til Nortura i desse dagar. Men kva veit dei eigentleg om kvaliteten på det?
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Slaktetid
Så er det offisielt: Kvalitetssjekken på slakteria er ikkje anna enn eit volummål.
Skodespelarane er plasserte i ein kvit kube.
Foto: Den Nationale Scene
Den vanskelege, men nødvendige venskapen
I vårt sted byr på fint samspel i ein rik og lågmælt tekst, som kunne tent på å bli kutta litt.
Alexander L. Kielland (Espen Hana) stig ned frå sokkelen til sine to kvinner, Lisa (Malene Wadel i gult) og Beate (Marianne Holter i blått). I bakgrunnen ramnen (Matias Kuoppala) og Bjørnstjerne Bjørnson (Amund Harboe).
Foto: Grethe Nygaard / Rogaland Teater
Når Kielland stig ned frå sokkelen
Det er 175 år sidan forfattaren Alexander L. Kielland blei fødd. No vert han feira med eit biografisk portrett på teaterscena.
Tom Roger Aadland kan sjå tilbake på 20 år som artist.
Foto: Birte Magnussen
Ein mangslungen veg
Tom Roger Aadland er ein av landets aller mest solide låtskrivarar.