Arkivet: Weyes Blood
Frå konserten Natalie Mering og Weyes Blood gjorde på NPR.
Foto: NPR
Om ei og ei halv veke, på årets siste januarkveld, kjem Weyes Blood til Rockefeller i Oslo, som er tredje stoppestad på ein turné som byrjar i Europa og held fram i USA heilt til vinter vert til vår. Skal vi døme etter setlistene frå ei konsertrekkje i California eit par veker før jul, vil repertoaret bestå nærast berre av songar frå dei to framifrå siste platene, Titanic Rising (2019) og fjorårets And in the Darkness, Hearts Aglow, og berre unntaksvis løfte fram materiale frå dei tre føregåande albuma.
Meldingane var ganske glødande då Natalie Mering (f. 1988) inntok Los Angeles i mars i fjor, kledd i ein kvit dress midt i eit scenerom dekorert med gatelykter og eit digert missil hengande over seg og bandet. Den ferske plata har ein ganske stor lyd, med ustrekt bruk av orkester, men det er element gjengen på scenen ser ut til å klare seg godt utan.
For dei som måtte ønskje ei aldri så lita oppvarming, kan eg tilrå konserten Weyes Blood gjorde for National Public Radio (NPR) i serien Tiny Desk etter at Titanic Rising kom ut, like før jul i 2019. Der framfører ho tre songar vi truleg får høyre neste veke: «Andromeda», «Wild Time» og til sist den ganske hjarteskjerande «Picture Me Better», som er skriven til minne om ein venn som tok sitt eige liv då Mering laga plata.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Om ei og ei halv veke, på årets siste januarkveld, kjem Weyes Blood til Rockefeller i Oslo, som er tredje stoppestad på ein turné som byrjar i Europa og held fram i USA heilt til vinter vert til vår. Skal vi døme etter setlistene frå ei konsertrekkje i California eit par veker før jul, vil repertoaret bestå nærast berre av songar frå dei to framifrå siste platene, Titanic Rising (2019) og fjorårets And in the Darkness, Hearts Aglow, og berre unntaksvis løfte fram materiale frå dei tre føregåande albuma.
Meldingane var ganske glødande då Natalie Mering (f. 1988) inntok Los Angeles i mars i fjor, kledd i ein kvit dress midt i eit scenerom dekorert med gatelykter og eit digert missil hengande over seg og bandet. Den ferske plata har ein ganske stor lyd, med ustrekt bruk av orkester, men det er element gjengen på scenen ser ut til å klare seg godt utan.
For dei som måtte ønskje ei aldri så lita oppvarming, kan eg tilrå konserten Weyes Blood gjorde for National Public Radio (NPR) i serien Tiny Desk etter at Titanic Rising kom ut, like før jul i 2019. Der framfører ho tre songar vi truleg får høyre neste veke: «Andromeda», «Wild Time» og til sist den ganske hjarteskjerande «Picture Me Better», som er skriven til minne om ein venn som tok sitt eige liv då Mering laga plata.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Foto: Terje Pedersen / NTB
Tendensiøs statistikk om senfølger
Myndighetene må anerkjenne at senfølger eksisterer og utgjør et samfunnsproblem.
Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen (Ap)
Foto: Javad Parsa / NTB
Bedre forhold for villreinen
Villreinen som lever i fjellområdene i Sør-Norge, sliter. Skal vi lykkes med å snu utviklingen, må vi finne løsninger sammen.
Titusenvis av menneske har samla seg framfor parlamentet i Tbilisi dei siste vekene, i protest mot det dei kallar «den russiske lova».
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Krossveg i den georgiske draumen
TBILISI: Demonstrasjonane i Georgia kjem til å eskalere fram mot 17. mai.
Mange meiner at det er no landet tek vegvalet mellom Russland og Vesten.
Oppsettingar og konsertar er ein viktig og synleg del av skolegangen på musikklinjene. Her frå Hakkebakkeskogen ved Stord vidaregåande skule.
Foto: Stord vgs
Kampen om kunstfaga
Om kunstfaglege linjer ved vidaregåande skolar har livets rett, er ein årleg debatt når elevplassar og kroner skal fordelast.
Lars Elling har skrive eit portrett av venen Stian Carstensen.
Foto: Trond A. Isaksen
Singel og sanatorium
Lars Elling skriv sprudlande, intelligent overskotsprosa
frå sinnets undergrunn.