JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Frankofil sjarm

Stavangerbandet serverer fleire perler.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Fint fransk orkester (f.v.): Andreas Barsnes Onarheim, Johan Egdetveit, Eva Bjerga Haugen, Dominique Brackeva og Theodor Barsnes Onarheim.

Fint fransk orkester (f.v.): Andreas Barsnes Onarheim, Johan Egdetveit, Eva Bjerga Haugen, Dominique Brackeva og Theodor Barsnes Onarheim.

Foto: Helle Navratil

Fint fransk orkester (f.v.): Andreas Barsnes Onarheim, Johan Egdetveit, Eva Bjerga Haugen, Dominique Brackeva og Theodor Barsnes Onarheim.

Fint fransk orkester (f.v.): Andreas Barsnes Onarheim, Johan Egdetveit, Eva Bjerga Haugen, Dominique Brackeva og Theodor Barsnes Onarheim.

Foto: Helle Navratil

1704
20230113
1704
20230113

Jazz / Chanson

Fint fransk orkester:

Tournée générale

Eva Bjerga Haugen, vokal og tangentar; Dominique Brackeva, vokal, trombone og trompet; Johan Egdetveit, trekkspel; Andreas Barsnes Onarheim, gitar, banjo, mandolin og vokal; Theodor Barsnes Onarheim, bass. Balder

Musikkmiljøet i Stavanger er rikt på raritetar. Fint fransk orkester (FFO) er ein slik skapning som det er vanskeleg å setja i bås. Den franske chanson-tradisjonen er eit dominerande trekk ved uttrykket til bandet, men her er element av kabaret, stringswing og balkanmusikk. Dei frankofile i musikkmiljøet har sett kvarandre i stemne og prøver å skapa ein atmosfære som får deg til å tru at du er på Montmartre. Illusjonen er i det minste eit godt klimatiltak.

FFO består av så dyktige musikarar og lagar så spenstig musikk at det tilbakeskodande ikkje blir ei tvangstrøye. Både musikken og tekstane er fylte av humor (ikkje minst «Les trois femme bleues», der dei får hjelp av både Sylvi Listhaug og Siv Jensen), og underteikna, som ikkje har halde gymnasfransken tilstrekkeleg ved like, får sikkert ikkje med seg alt tekstane har å by på.

Tournée générale er ei vidareføring av debutplata Grand Cru (2020). Til og med layouten på omslaget er til forveksling lik, men denne plata er på fleire vis meir interessant. Låtane er varierte, arrangementa har mange fine detaljar, og uttrykket er meir finslipt og elegant. Røystene til Brackeva og Haugen står svært godt til kvarandre. FFO bør opplevast på ein scene, men Tournée générale gjev eit godt bilete på korleis liveutgåva av bandet vil framstå.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz / Chanson

Fint fransk orkester:

Tournée générale

Eva Bjerga Haugen, vokal og tangentar; Dominique Brackeva, vokal, trombone og trompet; Johan Egdetveit, trekkspel; Andreas Barsnes Onarheim, gitar, banjo, mandolin og vokal; Theodor Barsnes Onarheim, bass. Balder

Musikkmiljøet i Stavanger er rikt på raritetar. Fint fransk orkester (FFO) er ein slik skapning som det er vanskeleg å setja i bås. Den franske chanson-tradisjonen er eit dominerande trekk ved uttrykket til bandet, men her er element av kabaret, stringswing og balkanmusikk. Dei frankofile i musikkmiljøet har sett kvarandre i stemne og prøver å skapa ein atmosfære som får deg til å tru at du er på Montmartre. Illusjonen er i det minste eit godt klimatiltak.

FFO består av så dyktige musikarar og lagar så spenstig musikk at det tilbakeskodande ikkje blir ei tvangstrøye. Både musikken og tekstane er fylte av humor (ikkje minst «Les trois femme bleues», der dei får hjelp av både Sylvi Listhaug og Siv Jensen), og underteikna, som ikkje har halde gymnasfransken tilstrekkeleg ved like, får sikkert ikkje med seg alt tekstane har å by på.

Tournée générale er ei vidareføring av debutplata Grand Cru (2020). Til og med layouten på omslaget er til forveksling lik, men denne plata er på fleire vis meir interessant. Låtane er varierte, arrangementa har mange fine detaljar, og uttrykket er meir finslipt og elegant. Røystene til Brackeva og Haugen står svært godt til kvarandre. FFO bør opplevast på ein scene, men Tournée générale gjev eit godt bilete på korleis liveutgåva av bandet vil framstå.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

SKRIFTSTADEN. Ivar Aasen dikta truleg «Vise om Giftermaal» her på lensmannsgarden i Litlebergen nord for Bergen i 1843. Måla av M. Roti i 1899. Faksimile frå Jarle Bondevik og fleire (red.): Målsamlingar frå Bergens Stift av Ivar Aasen, 1995.

SKRIFTSTADEN. Ivar Aasen dikta truleg «Vise om Giftermaal» her på lensmannsgarden i Litlebergen nord for Bergen i 1843. Måla av M. Roti i 1899. Faksimile frå Jarle Bondevik og fleire (red.): Målsamlingar frå Bergens Stift av Ivar Aasen, 1995.

Foto: Nasjonalbiblioteket

Kultur

Den bortkomne Aasen-visa

Ungkaren Ivar Aasen (30) dikta ei ungkarsvise i 1843 som kom bort for Aasen-kjennarane og blei ei skillingsvise for folk flest.

Ottar Grepstad
SKRIFTSTADEN. Ivar Aasen dikta truleg «Vise om Giftermaal» her på lensmannsgarden i Litlebergen nord for Bergen i 1843. Måla av M. Roti i 1899. Faksimile frå Jarle Bondevik og fleire (red.): Målsamlingar frå Bergens Stift av Ivar Aasen, 1995.

SKRIFTSTADEN. Ivar Aasen dikta truleg «Vise om Giftermaal» her på lensmannsgarden i Litlebergen nord for Bergen i 1843. Måla av M. Roti i 1899. Faksimile frå Jarle Bondevik og fleire (red.): Målsamlingar frå Bergens Stift av Ivar Aasen, 1995.

Foto: Nasjonalbiblioteket

Kultur

Den bortkomne Aasen-visa

Ungkaren Ivar Aasen (30) dikta ei ungkarsvise i 1843 som kom bort for Aasen-kjennarane og blei ei skillingsvise for folk flest.

Ottar Grepstad
Ei palestinsk kvinne passerer ruinane av bustadblokker i Hamad i Khan Younis sør på Gaza 13. mars 2024.

Ei palestinsk kvinne passerer ruinane av bustadblokker i Hamad i Khan Younis sør på Gaza 13. mars 2024.

Foto: Ahmed Zakot / Reuters / NTB

KrigSamfunn
Morten A. Strøksnes

Alt dette var ikkje nødvendig

Krigen i Gaza er ikkje eit brot, men snarare ei logisk fullbyrding av politikken som er ført dei siste femti åra i Israel.

Ferdigmathylla på butikken er ofte ganske stor. Men er det dei små som handterer ho best?

Ferdigmathylla på butikken er ofte ganske stor. Men er det dei små som handterer ho best?

Foto: Terje Pedersen / NTB

Frå matfatetKunnskap
Siri Helle

Ferdigmiddag

Det kan sjå ut som smådriftsfordelar bør få dominere norsk ferdigmatproduksjon. 

Presidentkandidat Donald Trump gjer honnør når dei spelar av opptaket der dømde etter 6. januar-åtaket på Kongressen syng nasjonalsongen i kor.

Presidentkandidat Donald Trump gjer honnør når dei spelar av opptaket der dømde etter 6. januar-åtaket på Kongressen syng nasjonalsongen i kor.

Foto: Jeff Dean / AP / NTB

KommentarSamfunn
Torbjørn L. Knutsen

Val på kanten av stupet?

– Om eg ikkje vinn presidentvalet i haust, betyr det slutten på det amerikanske demokratiet, sa Trump på eit valmøte i Ohio sist helg.

Markeringa av den internasjonale kvinnedagen 8. mars 2024 på Youngstorget i Oslo. Abida Raja heldt appell mot æreskriminalitet og kvinneundertrykking.

Markeringa av den internasjonale kvinnedagen 8. mars 2024 på Youngstorget i Oslo. Abida Raja heldt appell mot æreskriminalitet og kvinneundertrykking.

Foto: Javad Parsa

Samfunn

Den seigliva æresvalden

Debatten om æreskriminalitet er gamal. Framleis manglar dei heilskaplege løysingane, seier forfattaren Terje Bjøranger.

PernilleGrøndal
Markeringa av den internasjonale kvinnedagen 8. mars 2024 på Youngstorget i Oslo. Abida Raja heldt appell mot æreskriminalitet og kvinneundertrykking.

Markeringa av den internasjonale kvinnedagen 8. mars 2024 på Youngstorget i Oslo. Abida Raja heldt appell mot æreskriminalitet og kvinneundertrykking.

Foto: Javad Parsa

Samfunn

Den seigliva æresvalden

Debatten om æreskriminalitet er gamal. Framleis manglar dei heilskaplege løysingane, seier forfattaren Terje Bjøranger.

PernilleGrøndal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis