Ferja er snart klar til å kryssa over frå Lote nord i fjorden til Anda på sørsida.
Alle foto: Håvard Rem
EIDSFJORDEN: Etter harde kampar vart eidarane ein del av Noreg, men ikkje heilt – sjukehus, opera og vikingskipmuseum har dei bygd utan statleg innblanding.
Ferja er snart klar til å kryssa over frå Lote nord i fjorden til Anda på sørsida.
Alle foto: Håvard Rem
EIDSFJORDEN: Etter harde kampar vart eidarane ein del av Noreg, men ikkje heilt – sjukehus, opera og vikingskipmuseum har dei bygd utan statleg innblanding.
Ferja er snart klar til å kryssa over frå Lote nord i fjorden til Anda på sørsida.
Alle foto: Håvard Rem
EIDSFJORDEN: Etter harde kampar vart eidarane ein del av Noreg, men ikkje heilt – sjukehus, opera og vikingskipmuseum har dei bygd utan statleg innblanding.
Sør i Våtedalen
Alle foto: Håvard Rem
VÅTEDALEN: Om ein sørfrå vel vegen vestanfor breen, kjem ein til Nordfjord gjennom ein stølsdal som seint fekk heilårsveg.
Sør i Våtedalen
Alle foto: Håvard Rem
VÅTEDALEN: Om ein sørfrå vel vegen vestanfor breen, kjem ein til Nordfjord gjennom ein stølsdal som seint fekk heilårsveg.
Sør i Våtedalen
Alle foto: Håvard Rem
VÅTEDALEN: Om ein sørfrå vel vegen vestanfor breen, kjem ein til Nordfjord gjennom ein stølsdal som seint fekk heilårsveg.
Introduksjonshallen i Louisiana.
Foto: Håvard Rem
KØBENHAVN: I går opna Louisiana kunstmuseum hovudutstillinga si for vinteren. Pressevisinga slutta med at ein dansk kunstkritikar spurde kuratoren: «Må ikke denne udstilling gå videre til Norge?»
Introduksjonshallen i Louisiana.
Foto: Håvard Rem
KØBENHAVN: I går opna Louisiana kunstmuseum hovudutstillinga si for vinteren. Pressevisinga slutta med at ein dansk kunstkritikar spurde kuratoren: «Må ikke denne udstilling gå videre til Norge?»
Introduksjonshallen i Louisiana.
Foto: Håvard Rem
KØBENHAVN: I går opna Louisiana kunstmuseum hovudutstillinga si for vinteren. Pressevisinga slutta med at ein dansk kunstkritikar spurde kuratoren: «Må ikke denne udstilling gå videre til Norge?»
Høgare utdanning kostar nær tre kulturdepartement årleg, men samfunnsdebatten får lite att når mest all norsk forsking nyttar engelsk, utan samandrag og etablering av nøkkelord på norsk.
Høgare utdanning kostar nær tre kulturdepartement årleg, men samfunnsdebatten får lite att når mest all norsk forsking nyttar engelsk, utan samandrag og etablering av nøkkelord på norsk.
Høgare utdanning kostar nær tre kulturdepartement årleg, men samfunnsdebatten får lite att når mest all norsk forsking nyttar engelsk, utan samandrag og etablering av nøkkelord på norsk.
– Under nedstenginga har eg øvd meg på fingerspel for å halda demonane unna, fortel Tønes på Deichmanske bibliotek i Oslo etter at han har halde konsert i hovudstaden med songar han spelte inn før pandemien nådde Noreg.
Alle foto: Håvard Rem
Etter lang tids venting kan folk i Oslo endeleg stå i Tønes-kø att, og le seg skakke av ein ny sketsj han skreiv for to år sidan.
– Under nedstenginga har eg øvd meg på fingerspel for å halda demonane unna, fortel Tønes på Deichmanske bibliotek i Oslo etter at han har halde konsert i hovudstaden med songar han spelte inn før pandemien nådde Noreg.
Alle foto: Håvard Rem
Etter lang tids venting kan folk i Oslo endeleg stå i Tønes-kø att, og le seg skakke av ein ny sketsj han skreiv for to år sidan.
– Under nedstenginga har eg øvd meg på fingerspel for å halda demonane unna, fortel Tønes på Deichmanske bibliotek i Oslo etter at han har halde konsert i hovudstaden med songar han spelte inn før pandemien nådde Noreg.
Alle foto: Håvard Rem
Etter lang tids venting kan folk i Oslo endeleg stå i Tønes-kø att, og le seg skakke av ein ny sketsj han skreiv for to år sidan.
Kolbein Falkeid med Strandebarm-snekka si på bryggje- kanten utanfor bustaden i Smedasundet i Haugesund i 1990.
Foto: Håvard Rem
HAUGESUND: Vesterhavsmusikk, vert han kalla, ljoden av Haugalandet, med impulsar frå andre nordsjøområde – ofte med ei kystopen haldning til alt som kjem over havet.
Kolbein Falkeid med Strandebarm-snekka si på bryggje- kanten utanfor bustaden i Smedasundet i Haugesund i 1990.
Foto: Håvard Rem
HAUGESUND: Vesterhavsmusikk, vert han kalla, ljoden av Haugalandet, med impulsar frå andre nordsjøområde – ofte med ei kystopen haldning til alt som kjem over havet.
Kolbein Falkeid med Strandebarm-snekka si på bryggje- kanten utanfor bustaden i Smedasundet i Haugesund i 1990.
Foto: Håvard Rem
HAUGESUND: Vesterhavsmusikk, vert han kalla, ljoden av Haugalandet, med impulsar frå andre nordsjøområde – ofte med ei kystopen haldning til alt som kjem over havet.