Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge