JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

KunstMeldingar

Kunst landet rundt

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.

Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.

Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.

Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.

1963
20240419
1963
20240419

Meta Morf 2024

Fleire visningsstader i Trondheim: Babel Visningsrom for Kunst/ Galleri Blunk/ Galleri KiT/ Kjøpmannsgata Ung Kunst/ Rockheim/ Kunstrom Jacob, Steinkjer Kulturhus/ TEKS.studio/ Trøndelag Senter for Samtidskunst/ V2_ Lab for the Unstable Media/ Vitensenteret i Trondheim

17. april–13. oktober

Igjen er det tid for Meta Morf, biennalen for kunst og teknologi. Årets versjon har tittelen [up]Loaded Bodies og er ei utforsking av den teknologiske kroppen fanga mellom virtuell ekstase og digitalt overforbruk.

For Four (River Valley), 2024. 4-kanals videoinstallasjon med lyd. Stillbilde frå video.

For Four (River Valley), 2024. 4-kanals videoinstallasjon med lyd. Stillbilde frå video.

«A Worm’s Eye View
from A Bird’s Beak»

Nordnorsk Kunstmuseum, Tromsø

16. mars–1. september

Dette er den første skoleutstillinga i Europa av Raven Chacon. Han var fødd i Navaho-nasjonen, eit delvis sjølvstyrt reservat i USA. Chacon søkjer å fremme urfolks tilnærmingar til liv og levevis gjennom installasjon og lydverk. Med kunsten ønskjer han å skape alternativ til kolonialisme, så vel som til vestleg musikk-kanon.

Eit typisk strandamåleri.

Eit typisk strandamåleri.

Foto: Sogn og Fjordane Kunstmuseum

Kunst i dei tusen heimar –
Stig på!

Sogn og Fjordane Kunstmuseum, Førde 21. mars–11. august

På 1940-talet tok bønder og fiskarar frå Stranda i Nordhordland til å lage landskapsmåleri på «samleband». Dette vart svært populære saker. I løpet av tjue år produserte dei nærare ein halv million såkalla strandamåleri. I denne spenstige utstillinga vert vi røska ut av vanetenkinga: Kva er kunst og ikkje kunst? Kva er kvalitet i kunst? Kva er rolla til eit museum?

Foto: Morten Torgersrud

Morten Torgersrud

NOUA, Bodø

13. april–26. mai

Kunstnaren stiller ut ein serie eigne foto frå Kirkenes, kombinert med verk av den sjølvlærte fotografen Ellisif Wessel. Wessel dokumenterte det fleirkulturelle livet på grensa mot Russland i åra 1890–1920, midt i industrialiseringsframmarsjen.

Hilde Honerud, frå prosjektet ‹Reality Slipped Into a Symbol» (2022).

Hilde Honerud, frå prosjektet ‹Reality Slipped Into a Symbol» (2022).

Norwegian Journal of Photography

Preus museum, Horten

9. mars–20. oktober

Gruppeutstilling med vekt på dokumentarfotografi som fokuserer på historieforteljing, og som bygger bru mellom reportasje­fotografiet og kunstfotografiet.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Meta Morf 2024

Fleire visningsstader i Trondheim: Babel Visningsrom for Kunst/ Galleri Blunk/ Galleri KiT/ Kjøpmannsgata Ung Kunst/ Rockheim/ Kunstrom Jacob, Steinkjer Kulturhus/ TEKS.studio/ Trøndelag Senter for Samtidskunst/ V2_ Lab for the Unstable Media/ Vitensenteret i Trondheim

17. april–13. oktober

Igjen er det tid for Meta Morf, biennalen for kunst og teknologi. Årets versjon har tittelen [up]Loaded Bodies og er ei utforsking av den teknologiske kroppen fanga mellom virtuell ekstase og digitalt overforbruk.

For Four (River Valley), 2024. 4-kanals videoinstallasjon med lyd. Stillbilde frå video.

For Four (River Valley), 2024. 4-kanals videoinstallasjon med lyd. Stillbilde frå video.

«A Worm’s Eye View
from A Bird’s Beak»

Nordnorsk Kunstmuseum, Tromsø

16. mars–1. september

Dette er den første skoleutstillinga i Europa av Raven Chacon. Han var fødd i Navaho-nasjonen, eit delvis sjølvstyrt reservat i USA. Chacon søkjer å fremme urfolks tilnærmingar til liv og levevis gjennom installasjon og lydverk. Med kunsten ønskjer han å skape alternativ til kolonialisme, så vel som til vestleg musikk-kanon.

Eit typisk strandamåleri.

Eit typisk strandamåleri.

Foto: Sogn og Fjordane Kunstmuseum

Kunst i dei tusen heimar –
Stig på!

Sogn og Fjordane Kunstmuseum, Førde 21. mars–11. august

På 1940-talet tok bønder og fiskarar frå Stranda i Nordhordland til å lage landskapsmåleri på «samleband». Dette vart svært populære saker. I løpet av tjue år produserte dei nærare ein halv million såkalla strandamåleri. I denne spenstige utstillinga vert vi røska ut av vanetenkinga: Kva er kunst og ikkje kunst? Kva er kvalitet i kunst? Kva er rolla til eit museum?

Foto: Morten Torgersrud

Morten Torgersrud

NOUA, Bodø

13. april–26. mai

Kunstnaren stiller ut ein serie eigne foto frå Kirkenes, kombinert med verk av den sjølvlærte fotografen Ellisif Wessel. Wessel dokumenterte det fleirkulturelle livet på grensa mot Russland i åra 1890–1920, midt i industrialiseringsframmarsjen.

Hilde Honerud, frå prosjektet ‹Reality Slipped Into a Symbol» (2022).

Hilde Honerud, frå prosjektet ‹Reality Slipped Into a Symbol» (2022).

Norwegian Journal of Photography

Preus museum, Horten

9. mars–20. oktober

Gruppeutstilling med vekt på dokumentarfotografi som fokuserer på historieforteljing, og som bygger bru mellom reportasje­fotografiet og kunstfotografiet.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou  i Hebei-provinsen.

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou i Hebei-provinsen.

Foto: Ng Han Guan / AP / NTB

Samfunn

Ein straum av problem

Straumforbruket i verda aukar framleis raskare enn fornybar kraftproduksjon. Kolkraftverk skal varme kloden i mange år enno.

Per Anders Todal
Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou  i Hebei-provinsen.

Kina fyrer på alle sylindrane: Ingen bygger ut så mykje kolkraft som kinesarane gjer. Biletet viser eit kolkraftverk i Dingzhou i Hebei-provinsen.

Foto: Ng Han Guan / AP / NTB

Samfunn

Ein straum av problem

Straumforbruket i verda aukar framleis raskare enn fornybar kraftproduksjon. Kolkraftverk skal varme kloden i mange år enno.

Per Anders Todal
Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Christian Treutmann-orgelet frå 1737 i stiftskyrkja St. Georg i Grauhof.

Foto via Wikimedia Commons

MusikkMeldingar
Sjur Haga Bringeland

Monumental pedal

Masaaki Suzukis frasering gjev rom for smertelege dissonansar.

Det oppstår misvisande biletet av at covid-19 forårsakar Alzheimer, meiner Preben Aavitsland ve FHI.

Det oppstår misvisande biletet av at covid-19 forårsakar Alzheimer, meiner Preben Aavitsland ve FHI.

Foto: Erik Johansen / NTB

Ordskifte
PrebenAavitsland

Meir om seinfølgjer

Den årlege rapporten FHI har publisert, syner at dødeligheita blant personar under 40 år har vore nokså stabil sidan 2015.

Salman Rushdie har skrive 15 romanar. Den siste boka handlar om knivåtaket på han i 2022.

Salman Rushdie har skrive 15 romanar. Den siste boka handlar om knivåtaket på han i 2022.

Foto: Rachel Eliza Griffiths

BokMeldingar
Oddmund Hagen

Ein takk til livet

Salman Rushdie nyttar språket som terapi.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit
Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Olfa og døtrene i den Oscar-nominerte dokumentarfilmen som Kaouther Ben Hania har både manus og regi på.

Foto: Arthaus

FilmMeldingar

Venleik og udyr

Den vakre og vonde dokumentaren til tunisiske Kaouther Ben Hania er stor filmkunst, skriv Håkon Tveit om Olfas døtre.

Håkon Tveit

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis