Kommentar

Sol er sunt året rundt. Eller?

Kommersielle aktørar bruker ny debatt om sol og helse for alt han er verd.

Skulpturen Sun Spirit av Frank Miles på Currumbin Beach.
Publisert

Førre veke føreslo helseminister Jan Christian Vestre (Ap) å forby all reklame for solarium. I ein artikkel i VG argumenterte han, i lag med generalsekretær Ingrid Stenstadvold Ross i Kreftforeningen, for å stramme regelverket for næringa kraftig inn. 

«Vi er i verdenstoppen på hudkreft. Når vi vet at hudkreft kan forebygges, og at liv kan reddes hvis man unngår solarium, må vi nå ta grep,» sa Vestre til VG.

I tillegg til reklameforbod vil Vestre innføre strengare krav til alderskontroll ved solsentera, krav om at dei informerer kundane om risikofaktorar, og tilsynsavgift finansiert av verksemdene sjølve. 

Kan det verkeleg vere naudsynt? Næringa er alt omfatta av ei aldersgrense på 18 år. Skal dei ikkje kunne marknadsføre eit lovleg produkt retta mot vaksne folk?

Reklamerer med helsevinst

Vel, etter å ha undersøkt korleis solselskapa reklamerer for produktet sitt, vil eg seie dette: 

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement