Arkivet: Ein kveld i Shoals Theatre
Det var Patterson Hood og Mike Cooley som stifta Drive-By Truckers i Athens i Georgia for tjuefem år sidan, og så kom Jason Isbell med litt ut på 2000-talet. Han fekk ei sentral rolle i dei fem åra han var med, fram til han forlét bandet på vårparten i 2007. Isbell har etter kvart fått ein flott solokarriere, med ei rekkje fine plater, og Drive-By Truckers har vist seg kanskje meir vitale enn nokosinne i seinare år.
Men vegar kan som kjent kryssast igjen, og ein junikveld i 2014 gjekk Isbell på scenen saman med Hood og Cooley, i omgivnader som var alt anna enn tilfeldige – konserten var i Shoals Theatre i Florence i Alabama, på det som er heimlege trakter for alle tre. Heldigvis laga nokon eit opptak, og no er Live at the Shoals Theatre ute på vinyl, i ein boks med fire plater.
Shoals Theatre var lokal kino då karane voks opp, får vi høyre, og Patterson Hood kan hugse at rommet vart brukt som barnevakt. (Han er sonen til Muscle Shoals-musikaren David Hood.) Songskatten til Isbell og Hood/Cooley har vakse godt på seg i løpet av dei sju åra som har gått sidan denne kvelden, men jammen hadde dei solide greier å by på då også.
Høgt på favorittlista kjem den Isbell-skrivne songen «Danko/Manuel», opphavleg på The Dirty South (2004), som sirklar inn livslagnad og livslærdom ved å nærme seg forteljingane til Richard Manuel og Rick Danko (The Band) på rørande og elegant vis, nydeleg framført i heilakustisk drakt denne junikvelden.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Det var Patterson Hood og Mike Cooley som stifta Drive-By Truckers i Athens i Georgia for tjuefem år sidan, og så kom Jason Isbell med litt ut på 2000-talet. Han fekk ei sentral rolle i dei fem åra han var med, fram til han forlét bandet på vårparten i 2007. Isbell har etter kvart fått ein flott solokarriere, med ei rekkje fine plater, og Drive-By Truckers har vist seg kanskje meir vitale enn nokosinne i seinare år.
Men vegar kan som kjent kryssast igjen, og ein junikveld i 2014 gjekk Isbell på scenen saman med Hood og Cooley, i omgivnader som var alt anna enn tilfeldige – konserten var i Shoals Theatre i Florence i Alabama, på det som er heimlege trakter for alle tre. Heldigvis laga nokon eit opptak, og no er Live at the Shoals Theatre ute på vinyl, i ein boks med fire plater.
Shoals Theatre var lokal kino då karane voks opp, får vi høyre, og Patterson Hood kan hugse at rommet vart brukt som barnevakt. (Han er sonen til Muscle Shoals-musikaren David Hood.) Songskatten til Isbell og Hood/Cooley har vakse godt på seg i løpet av dei sju åra som har gått sidan denne kvelden, men jammen hadde dei solide greier å by på då også.
Høgt på favorittlista kjem den Isbell-skrivne songen «Danko/Manuel», opphavleg på The Dirty South (2004), som sirklar inn livslagnad og livslærdom ved å nærme seg forteljingane til Richard Manuel og Rick Danko (The Band) på rørande og elegant vis, nydeleg framført i heilakustisk drakt denne junikvelden.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Stillinga i VM-kampen mellom Ding Liren og Gukesh var 4–4 etter 8 av 14 parti.
Foto: Eng Chin An / FIDE
Sjakken lever vidare som eit kuriosum og freak-show, noko som passar meg ganske bra i denne spalta, skriv Atle Grønn.
Når den ambisiøse kokken Almut (Florence Pugh) møter nyskilde Tobias (Andrew Garfield), endrar livet seg for alltid.
Foto: Ymer Media
At eg tek til tårene, betyr ikkje at eg elskar We Live in Time.
Gjennom foto og tekst dokumenterte Maria Gros Vatne eit annleis liv på bloggen Wildandfree.no. Ho og mannen Nik Payne forlét bylivet og trygge jobbar til fordel for økologisk gardsbruk og heimeskule. Her ser me sonen Falk.
Foto: Maria Gros Vatne
Frå draum til sorg
Ukjent landskap vinn den eine prisen etter den andre. No er den å finne på lista over filmar som er kvalifiserte til vurdering av Oscar-akademiet i kategorien «Beste dokumentarfilm».
Peter Flamm (1891–1963) var ein tysk lege med jødisk familiebakgrunn som i 1926 gjorde furore med debutromanen.
Foto: Otto Kurt Vogelsang / Ullstein bild
«Jeg? er ein djupt fascinerande og høgst moderne tekst om sinnsforvirring og dobbeltgjengeri»
Marie Blokhus, Gard Skagestad og Kirsti Refseth spelar stykket til den tyske dramatikaren Marius von Mayenburg.
Foto: Monica Tormassy / Det Norske Teatret
Kven har makt over kven?
Velspelt om medviten og umedviten makt, sanning, manipulasjon og illusjon.