Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Røysta er betre enn innhaldet

Røyst er ei pedagogisk og humoristisk soloframsyning med lite nytt og mykje vi har sett eller høyrt før.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Bodil Rørtveit i konglekjole.

Bodil Rørtveit i konglekjole.

Foto: Jørn Løvoll

Bodil Rørtveit i konglekjole.

Bodil Rørtveit i konglekjole.

Foto: Jørn Løvoll

1665
20210423
1665
20210423

Det Vestnorske Teateret

Utøvar/komposisjon/konsept: Bodil Rør­tveit

Røyst
Regi/konsept: Ingrid Askvik

Scenografi/kostymedesign/

Konsept: Silje Sandodden Kise

Songar og komponist Bodil Rørtveit har i produksjonane sine lenge vore oppteken av korleis vi bryt ned den einaste kloden vi har. Denne gongen er det klimakrisa ho vil rette merksemda vår mot. Det gjer ho med song og spel, i ei framsyning som heile tida er i rørsle, og som er meir underhaldande enn tankevekkjande, for vi har høyrt eller lese så mykje av dette tidlegare. Difor får noko av teksten preg av banalitetar. Dette veit vi, men kva så? Ein skal ha vore praktiserande ignorant for ikkje å ha fått med seg dette.

Denne konsertframsyninga er sår og humoristisk, personleg og allmenn. Og røysta, som har gitt tittel til det heile, er både berekraftig og god, anten ho syng utdrag av ei Greta Thunberg-tale («Our house is on fire») eller miljøparagrafen i Grunnlova. Ho syner kor lett det er å ha gode intensjonar, og kor vanskeleg å leve opp til dei. Då er ikkje vegen lang frå Super-Bodil, som først entrar scenen som klodereddar, til Kvardags-Bodil, som det er lett å kjenne seg att i.

At Bodil Rørtveit meiner alvor, går fram av at om lag 80 prosent av alle rekvisittane og kostyma i framsyninga er berekraftige. Og høgdepunktet i så måte er ein kjole laga av gran- og furukonglar. Men eg har vondt for å sjå for meg at det er dette som skal få folk til å handle. Dessverre.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er journalist og forfattar og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Det Vestnorske Teateret

Utøvar/komposisjon/konsept: Bodil Rør­tveit

Røyst
Regi/konsept: Ingrid Askvik

Scenografi/kostymedesign/

Konsept: Silje Sandodden Kise

Songar og komponist Bodil Rørtveit har i produksjonane sine lenge vore oppteken av korleis vi bryt ned den einaste kloden vi har. Denne gongen er det klimakrisa ho vil rette merksemda vår mot. Det gjer ho med song og spel, i ei framsyning som heile tida er i rørsle, og som er meir underhaldande enn tankevekkjande, for vi har høyrt eller lese så mykje av dette tidlegare. Difor får noko av teksten preg av banalitetar. Dette veit vi, men kva så? Ein skal ha vore praktiserande ignorant for ikkje å ha fått med seg dette.

Denne konsertframsyninga er sår og humoristisk, personleg og allmenn. Og røysta, som har gitt tittel til det heile, er både berekraftig og god, anten ho syng utdrag av ei Greta Thunberg-tale («Our house is on fire») eller miljøparagrafen i Grunnlova. Ho syner kor lett det er å ha gode intensjonar, og kor vanskeleg å leve opp til dei. Då er ikkje vegen lang frå Super-Bodil, som først entrar scenen som klodereddar, til Kvardags-Bodil, som det er lett å kjenne seg att i.

At Bodil Rørtveit meiner alvor, går fram av at om lag 80 prosent av alle rekvisittane og kostyma i framsyninga er berekraftige. Og høgdepunktet i så måte er ein kjole laga av gran- og furukonglar. Men eg har vondt for å sjå for meg at det er dette som skal få folk til å handle. Dessverre.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er journalist og forfattar og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Eystein Hanssen då han talte på LOs representantskapsmøte i 2020, første gong Forfatterforbundet var med som eige LO-forbund.

Eystein Hanssen då han talte på LOs representantskapsmøte i 2020, første gong Forfatterforbundet var med som eige LO-forbund.

Foto: Vidar Ruud / NTB

KommentarSamfunn

Forfatterforbundet på ranstokt

Kanskje skulle Forfatterforbundet ha noko å vise til før dei speler ut grådigskapen sin. Som ei byrjing kunne dei offentleggjere medlemslista.

Jan H. Landro
Eystein Hanssen då han talte på LOs representantskapsmøte i 2020, første gong Forfatterforbundet var med som eige LO-forbund.

Eystein Hanssen då han talte på LOs representantskapsmøte i 2020, første gong Forfatterforbundet var med som eige LO-forbund.

Foto: Vidar Ruud / NTB

KommentarSamfunn

Forfatterforbundet på ranstokt

Kanskje skulle Forfatterforbundet ha noko å vise til før dei speler ut grådigskapen sin. Som ei byrjing kunne dei offentleggjere medlemslista.

Jan H. Landro
Bjørn Rasmussen vaks opp blant dyr – ikkje minst hestar. Det har forma forfattarskapet hans.

Bjørn Rasmussen vaks opp blant dyr – ikkje minst hestar. Det har forma forfattarskapet hans.

Foto: Frida Gregersen

LitteraturKultur

I fri dressur

Når vi endeleg får lese kontroversielle Bjørn Rasmussen på norsk, handlar det om ei hestejente. Men skinnet bedrar.

Marita Liabø
Bjørn Rasmussen vaks opp blant dyr – ikkje minst hestar. Det har forma forfattarskapet hans.

Bjørn Rasmussen vaks opp blant dyr – ikkje minst hestar. Det har forma forfattarskapet hans.

Foto: Frida Gregersen

LitteraturKultur

I fri dressur

Når vi endeleg får lese kontroversielle Bjørn Rasmussen på norsk, handlar det om ei hestejente. Men skinnet bedrar.

Marita Liabø

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis