JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Førsteklasses underhaldning

Musikalen om Jan Eggum er utan Jan Eggum – nesten.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Karoline Krüger, Kristian Berg Jåtten, Claus Sellevoll, Christine Guldbrandsen og Bjarte Hjelmeland i den romantiske forviklingskomedien.

Karoline Krüger, Kristian Berg Jåtten, Claus Sellevoll, Christine Guldbrandsen og Bjarte Hjelmeland i den romantiske forviklingskomedien.

Foto: Over Norge

Karoline Krüger, Kristian Berg Jåtten, Claus Sellevoll, Christine Guldbrandsen og Bjarte Hjelmeland i den romantiske forviklingskomedien.

Karoline Krüger, Kristian Berg Jåtten, Claus Sellevoll, Christine Guldbrandsen og Bjarte Hjelmeland i den romantiske forviklingskomedien.

Foto: Over Norge

1998
20221021
1998
20221021

Over Norge på Forum Scene

Jan Eggum, Hanne
Toreskås Aspheim:

En natt forbi. En Jan
Eggum-musikal

Regi: Lars Jacobsen
Musikalsk ansvarleg: Hans Einar Apelland
Kapellmeister: Bjarte Aasmul
Scenograf: Lise Christensen

Av trubaduren Jan Eggums rike låtkatalog kan det sikkert lagast fleire musikalar. Men dei som var først ute, har kunna velje frå øvste hylle – og då kan det ikkje gå gale.

Likevel kunne dei gjerne ha plukka litt færre songar og gitt kvar tekst større rom, no blir det mange snuttar. Men mykje av materialet er godt integrert i heilskapen, og sluttresultatet er blitt førsteklasses underhaldning. Nye vinklar på songane får vi ikkje, det var vel ikkje meininga heller.

Forviklingskomedie

Av denne typen musikalar ventar ein ikkje så mykje av manus, ut over songtekstane, jamfør Mamma Mia!. Men Hanne Toreskås Aspheim har sett songane inn i ein romantisk forviklingskomedie, som gir aktørane på scenen høve til å spele teater ved sida av å tolke songskatten.

Lettbeint, rett nok, men ofte morosamt og med gode poeng. Eit metaperspektiv er også bygt inn, ved at personane prøver å skaffe seg invitasjon til ein Eggum-konsert – der hovudpersonen etter kvart dukkar opp i eigen høge person, utan å ta over heile showet.

Alle dei kjende Eggum-temaa har fått plass i framsyninga, som især byggjer på det han skreiv på nittitalet, og då særleg albumet Nesten ikke tilstede, noko av det mest popprega i produksjonen hans.

Strålande vokaljobb

Sjølv om dei fleste songane er så «innsungne» med Eggum-sounden at det verkar rart å høyre andre tolke dei, gjer dei fem medverkande – Karoline Krüger, Christine Guldbrandsen, Bjarte Hjelmeland, Claus Sellevoll og Kristian Berg Jåtten – ein strålande vokaljobb i Hans Einar Apellands forsiktige musikkarrangement. Komediespelet beherskar dei òg, somme betre enn andre, rett nok.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Over Norge på Forum Scene

Jan Eggum, Hanne
Toreskås Aspheim:

En natt forbi. En Jan
Eggum-musikal

Regi: Lars Jacobsen
Musikalsk ansvarleg: Hans Einar Apelland
Kapellmeister: Bjarte Aasmul
Scenograf: Lise Christensen

Av trubaduren Jan Eggums rike låtkatalog kan det sikkert lagast fleire musikalar. Men dei som var først ute, har kunna velje frå øvste hylle – og då kan det ikkje gå gale.

Likevel kunne dei gjerne ha plukka litt færre songar og gitt kvar tekst større rom, no blir det mange snuttar. Men mykje av materialet er godt integrert i heilskapen, og sluttresultatet er blitt førsteklasses underhaldning. Nye vinklar på songane får vi ikkje, det var vel ikkje meininga heller.

Forviklingskomedie

Av denne typen musikalar ventar ein ikkje så mykje av manus, ut over songtekstane, jamfør Mamma Mia!. Men Hanne Toreskås Aspheim har sett songane inn i ein romantisk forviklingskomedie, som gir aktørane på scenen høve til å spele teater ved sida av å tolke songskatten.

Lettbeint, rett nok, men ofte morosamt og med gode poeng. Eit metaperspektiv er også bygt inn, ved at personane prøver å skaffe seg invitasjon til ein Eggum-konsert – der hovudpersonen etter kvart dukkar opp i eigen høge person, utan å ta over heile showet.

Alle dei kjende Eggum-temaa har fått plass i framsyninga, som især byggjer på det han skreiv på nittitalet, og då særleg albumet Nesten ikke tilstede, noko av det mest popprega i produksjonen hans.

Strålande vokaljobb

Sjølv om dei fleste songane er så «innsungne» med Eggum-sounden at det verkar rart å høyre andre tolke dei, gjer dei fem medverkande – Karoline Krüger, Christine Guldbrandsen, Bjarte Hjelmeland, Claus Sellevoll og Kristian Berg Jåtten – ein strålande vokaljobb i Hans Einar Apellands forsiktige musikkarrangement. Komediespelet beherskar dei òg, somme betre enn andre, rett nok.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Beth Gibbons har henta mykje frå eige liv i arbeidet med det nye albumet.

Beth Gibbons har henta mykje frå eige liv i arbeidet med det nye albumet.

Foto: Netti Habel

MusikkMeldingar

Det som finst, her og no

Beth Gibbons gir ut si første soloplate med eigenkomponerte songar.

Øyvind Vågnes
Beth Gibbons har henta mykje frå eige liv i arbeidet med det nye albumet.

Beth Gibbons har henta mykje frå eige liv i arbeidet med det nye albumet.

Foto: Netti Habel

MusikkMeldingar

Det som finst, her og no

Beth Gibbons gir ut si første soloplate med eigenkomponerte songar.

Øyvind Vågnes

Foto: Vibeke Ekeland Grønn

Frå sjakkverdaKunnskap
Atle Grønn

«For nokre månader sidan fekk eg eit anonymt tips i posthylla på jobben»

Skodespelarane Joseph Engel (Bastien) og Sara Montpetit (Chloé) i regidebuten til Charlotte Le Bon.

Skodespelarane Joseph Engel (Bastien) og Sara Montpetit (Chloé) i regidebuten til Charlotte Le Bon.

Foto: Cinemateket

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Søte sommarskrømt

Falcon Lake er ein ven og var knalldebut frå Quebec.

Palestinarar på veg ut av Rafah måndag, etter at Israel varsla nye åtak i byen lengst sørvest i Gaza.

Palestinarar på veg ut av Rafah måndag, etter at Israel varsla nye åtak i byen lengst sørvest i Gaza.

Foto: Ramadan Abed / Reuters / NTB

Samfunn
Per Anders Todal

Den raude streken i Rafah

Kanskje skal sluttspelet i Gaza-krigen stå i Rafah. Det blir neppe kort.

Med den lange stjerten har erla umiskjenneleg kroppsform og ein særeigen måte å gå på.

Med den lange stjerten har erla umiskjenneleg kroppsform og ein særeigen måte å gå på.

Foto: Naïd Mubalegh

DyrFeature

Linerla – løyndomsfull kjenning

Om våren og sommaren vert linerla sett mange plassar, gjerne i nærleiken av menneske, frå byar til stølar, og ho kan finne på å byggje reir i eit svimlande utal habitat.

Naïd Mubalegh
Med den lange stjerten har erla umiskjenneleg kroppsform og ein særeigen måte å gå på.

Med den lange stjerten har erla umiskjenneleg kroppsform og ein særeigen måte å gå på.

Foto: Naïd Mubalegh

DyrFeature

Linerla – løyndomsfull kjenning

Om våren og sommaren vert linerla sett mange plassar, gjerne i nærleiken av menneske, frå byar til stølar, og ho kan finne på å byggje reir i eit svimlande utal habitat.

Naïd Mubalegh

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis