JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Berre delvis vellukka storsatsing

Småmorosam musikalsk historiespel laga etter malen «alt er lov».

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Harald Hårfagre (Kaada) og Gyda (Wang) på Rogaland Teater.

Harald Hårfagre (Kaada) og Gyda (Wang) på Rogaland Teater.

Foto: Grethe Nygaard

Harald Hårfagre (Kaada) og Gyda (Wang) på Rogaland Teater.

Harald Hårfagre (Kaada) og Gyda (Wang) på Rogaland Teater.

Foto: Grethe Nygaard

1769
20220930
1769
20220930

Rogaland Teater i Stavanger Konserthus

Matilde Holdhus og Mathias Luppichini:

Hårfagre

Regi: Jostein Kirkeby-Garstad
Scenografi og kostyme: Dagny Drage Kleiva

«Skrønike» har dei ansvarlege for denne framsyninga kalla det, og ei dryg skrøne er det blitt. Ein musikal om korleis Harald Hårfagre (teatersjef Glenn Andre Kaada) samla landet, med utgangspunkt i frisørhovudstaden Stavanger anno sånn cirka 860–872.

Prosjektet hans med ikkje å klippe håret før landet er samla, dannar mote, med det til følgje at ei stor og viktig frisørnæring er truga av konkurs. Som om ikkje den mordlystne rikssamlaren hadde nok å stri med frå før! Som det ofte var med kongsemna på den tida, har heller ikkje Harald full oversikt over ætteboka, men det meste ordnar seg til slutt for både han og frisørkjærasten Gyda (Mareike Wang). Elles markerer Kim Fairchild seg med friskt komediespel og framifrå song.

Til den påkosta storsatsinga i høve Rogaland Teaters 75-årsjubileum er det ikkje spart på noko, men manuset er ikkje betre enn det treng vere. Trass i dans og song og speloppar, «folkeleg» humor, oppfinnsame anakronismar og eit og anna velretta spark til naboar i nord og især i sør, hever historia seg berre innimellom over det småmorosame. På plussida kjem mellom anna at kongsemnet held seg med kommunikasjonsrådgivarar eller spinnedoktorar, men dette poenget kunne blitt langt betre om dei hadde fått gode nok replikkar og idear.

Det store ensemblet går inn for oppgåva med overskot og speleglede, og kapellmeister Tove Kragset og dei seks medmusikantane hennar held oppe rytme og tempo.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Rogaland Teater i Stavanger Konserthus

Matilde Holdhus og Mathias Luppichini:

Hårfagre

Regi: Jostein Kirkeby-Garstad
Scenografi og kostyme: Dagny Drage Kleiva

«Skrønike» har dei ansvarlege for denne framsyninga kalla det, og ei dryg skrøne er det blitt. Ein musikal om korleis Harald Hårfagre (teatersjef Glenn Andre Kaada) samla landet, med utgangspunkt i frisørhovudstaden Stavanger anno sånn cirka 860–872.

Prosjektet hans med ikkje å klippe håret før landet er samla, dannar mote, med det til følgje at ei stor og viktig frisørnæring er truga av konkurs. Som om ikkje den mordlystne rikssamlaren hadde nok å stri med frå før! Som det ofte var med kongsemna på den tida, har heller ikkje Harald full oversikt over ætteboka, men det meste ordnar seg til slutt for både han og frisørkjærasten Gyda (Mareike Wang). Elles markerer Kim Fairchild seg med friskt komediespel og framifrå song.

Til den påkosta storsatsinga i høve Rogaland Teaters 75-årsjubileum er det ikkje spart på noko, men manuset er ikkje betre enn det treng vere. Trass i dans og song og speloppar, «folkeleg» humor, oppfinnsame anakronismar og eit og anna velretta spark til naboar i nord og især i sør, hever historia seg berre innimellom over det småmorosame. På plussida kjem mellom anna at kongsemnet held seg med kommunikasjonsrådgivarar eller spinnedoktorar, men dette poenget kunne blitt langt betre om dei hadde fått gode nok replikkar og idear.

Det store ensemblet går inn for oppgåva med overskot og speleglede, og kapellmeister Tove Kragset og dei seks medmusikantane hennar held oppe rytme og tempo.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Foto: Pxhere.com

Frå matfatetKunnskap

Olivenolje

Jomfruer veit visst ikkje alltid å ta seg betalt.

Siri Helle
Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Flytande gull: Få ting er så godt som olivenolje – om han er rette typen.

Foto: Pxhere.com

Frå matfatetKunnskap

Olivenolje

Jomfruer veit visst ikkje alltid å ta seg betalt.

Siri Helle

Foto: Paal Audestad

BokMeldingar

Ho som får ting til å skje

I Jægtnes’ fantasifulle soge går fakta og fiksjon opp i ein medrivande heilskap.

Hilde Vesaas

Foto: Paal Audestad

BokMeldingar

Ho som får ting til å skje

I Jægtnes’ fantasifulle soge går fakta og fiksjon opp i ein medrivande heilskap.

Hilde Vesaas

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis