ABC for dårleg naboskap
Der går grensen! er ein frisk komedie med adresse til oss alle.
Naboane Håkon Moe og Ane Skumsvoll møter utfordringar.
Foto: DNS
Den Nationale
Scene, Lille Scene
Ane Skumsvoll:
Der går grensen!
Regi: Morten Joachim
Scenografi: Morten Joachim og Ane Skumsvoll
Komponist og musikalsk ansvarleg: Håkon Moe
Med utgangspunkt i eigne haldningar og slike ho har møtt hos andre, har skodespelar Ane Skumsvoll kokt i hop ein komedie om nabokrangel som har kvalitetar i seg til å bli ein klassikar. Ikkje berre tek ho oss gjennom katalogen av alt dette som kan irritere hos naboen, eller medreisande på buss og bane; ho leverer også strategiar for korleis ein skal møte det. Eller kanskje korleis ein ikkje skal møte det.
Teksten er ei salig blanding av element frå ei rad ulike sjangrar som i utgangspunktet ikkje skulle gå godt saman, men som i denne humørfylte, overskotsprega framsyninga går saman i ein spenstig einskap. Her er spranget frå ordinær komedie til dokumentar kort, og mellom dette ligg kanskje allsong eller andre former for interaktivitet, endåtil teaterdugnad.
Framsyninga tek oss i fleire retningar, og noko av det gode er at du aldri kan kjenne deg trygg på at du veit kor ferda går. I sentrum står ei meir enn velopplagt Ane Skumsvoll, som speler på alt ho har av komiske eigenskapar. Men det skal to til for å skape nabokrangel, og i sin musikalske skodespelarkollega Håkon Moe har ho den perfekte (og passe irriterande) motparten.
Der går grensen! har ein allmenn appell og er så god at både Riksteatret og andre scenar bør syte for at denne vesle perla når ut til alle hjørne av landet som visstnok har flest nabokranglar i heile verda.
Jan H. Landro
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Den Nationale
Scene, Lille Scene
Ane Skumsvoll:
Der går grensen!
Regi: Morten Joachim
Scenografi: Morten Joachim og Ane Skumsvoll
Komponist og musikalsk ansvarleg: Håkon Moe
Med utgangspunkt i eigne haldningar og slike ho har møtt hos andre, har skodespelar Ane Skumsvoll kokt i hop ein komedie om nabokrangel som har kvalitetar i seg til å bli ein klassikar. Ikkje berre tek ho oss gjennom katalogen av alt dette som kan irritere hos naboen, eller medreisande på buss og bane; ho leverer også strategiar for korleis ein skal møte det. Eller kanskje korleis ein ikkje skal møte det.
Teksten er ei salig blanding av element frå ei rad ulike sjangrar som i utgangspunktet ikkje skulle gå godt saman, men som i denne humørfylte, overskotsprega framsyninga går saman i ein spenstig einskap. Her er spranget frå ordinær komedie til dokumentar kort, og mellom dette ligg kanskje allsong eller andre former for interaktivitet, endåtil teaterdugnad.
Framsyninga tek oss i fleire retningar, og noko av det gode er at du aldri kan kjenne deg trygg på at du veit kor ferda går. I sentrum står ei meir enn velopplagt Ane Skumsvoll, som speler på alt ho har av komiske eigenskapar. Men det skal to til for å skape nabokrangel, og i sin musikalske skodespelarkollega Håkon Moe har ho den perfekte (og passe irriterande) motparten.
Der går grensen! har ein allmenn appell og er så god at både Riksteatret og andre scenar bør syte for at denne vesle perla når ut til alle hjørne av landet som visstnok har flest nabokranglar i heile verda.
Jan H. Landro
Fleire artiklar
Penélope Cruz i rolla som mor til Adriana eller Andrea, spelt av Luana Giuliani.
Foto: Wildside
Roma – ein lukka by
Filmmelding: Italiensk oppvekstdrama sveipt i 70-talet skildrar tronge kjønnsnormer og fridomstrong.
Studentar på Universitetsbiblioteket på Blindern i Oslo.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Ja til skule, nei til studentfabrikk
Diverre er samarbeidet mellom skulen og høgre utdanningsinstitusjonar ofte dårleg.
Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.
Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB
Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger
Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.
Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.
Foto: Andreas Roksvåg
Syltynt
E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.
Eskil Skjeldal har skrive fleire bøker, både sakprosa og romanar.
Foto: Vegard Giskehaug
Der mørkeret bur
Eskil Skjeldal er ikkje redd for å gå dit det gjer mest vondt.