JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Keisam radiokanal

Beyoncés åttande er ei langdryg smørje.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1826
20240412
1826
20240412

Pop/Country

Beyoncé:

Cowboy Carter

Parkwood/Columbia

Cowboy Carter er det åttande studioalbumet til Beyoncé Giselle Knowles. For høvet leflar den generelt R&B-orienterte artisten med stilartar som americana, country og gospel, og Jersey club og house. Og radiovignettar og hiphop og trap og den slags.

Plata opnar med eit potpurri av tradisjonelle amerikanske sjangrar kalla «American Requiem». Spor to, «Blackbiird», er akkompagnert av metronom og kassegitar, og dette er i boka mi ført opp som ein risikabel klisjé. Heldigvis er dei mest skjerande frekvensane i klikket filtrert vekk, men eg tar ikkje poenget – det musikalske poenget, for å vere presis.

Kan hende skal det vere eit slags peik mot naivitet og læring; låt nummer fire startar iallfall med eit opptak av Beyoncés dotter Rumi, og slik bruk av artistungar er etter denne meldarens meining eit teikn på at noko har gått gale i mentaliseringa til ein artist. Det gjer ikkje saka betre at det læt som den barnlege førespurnaden om voggesong er tatt opp på mobiltelefon og smurd med ekkel reverb for å bøte på elendig lydkvalitet.

Så følgjer resten av dei 27 spora. «Konseptet» er at songane er inspirerte av ymse filmar, til dømes spagettiwesternar – låten «Spaghetti» er ei sausete hiphopsak – og at vi liksom høyrer på ein fiktiv amerikansk radiostasjon med namnet «Kntry». Det er ikkje interessant, sjølv om folk som Dolly Parton leikar radiovert.

Eg for min del høyrer heller på Dolly Partons eigen musikk og på Beyoncé i sitt rette dansemusikkelement, Destiny’s Childs R&B og så bortetter. Elles rimar det ikkje at ein artist som har kalla opp ei dotter etter 1200-talets store sufipoet, seier seg nøgd med nødrim.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er kunstnar, musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Pop/Country

Beyoncé:

Cowboy Carter

Parkwood/Columbia

Cowboy Carter er det åttande studioalbumet til Beyoncé Giselle Knowles. For høvet leflar den generelt R&B-orienterte artisten med stilartar som americana, country og gospel, og Jersey club og house. Og radiovignettar og hiphop og trap og den slags.

Plata opnar med eit potpurri av tradisjonelle amerikanske sjangrar kalla «American Requiem». Spor to, «Blackbiird», er akkompagnert av metronom og kassegitar, og dette er i boka mi ført opp som ein risikabel klisjé. Heldigvis er dei mest skjerande frekvensane i klikket filtrert vekk, men eg tar ikkje poenget – det musikalske poenget, for å vere presis.

Kan hende skal det vere eit slags peik mot naivitet og læring; låt nummer fire startar iallfall med eit opptak av Beyoncés dotter Rumi, og slik bruk av artistungar er etter denne meldarens meining eit teikn på at noko har gått gale i mentaliseringa til ein artist. Det gjer ikkje saka betre at det læt som den barnlege førespurnaden om voggesong er tatt opp på mobiltelefon og smurd med ekkel reverb for å bøte på elendig lydkvalitet.

Så følgjer resten av dei 27 spora. «Konseptet» er at songane er inspirerte av ymse filmar, til dømes spagettiwesternar – låten «Spaghetti» er ei sausete hiphopsak – og at vi liksom høyrer på ein fiktiv amerikansk radiostasjon med namnet «Kntry». Det er ikkje interessant, sjølv om folk som Dolly Parton leikar radiovert.

Eg for min del høyrer heller på Dolly Partons eigen musikk og på Beyoncé i sitt rette dansemusikkelement, Destiny’s Childs R&B og så bortetter. Elles rimar det ikkje at ein artist som har kalla opp ei dotter etter 1200-talets store sufipoet, seier seg nøgd med nødrim.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er kunstnar, musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Fleire artiklar

Rita Paramalingam er fødd i 1993 i Oslo og er jurist. Ho debuterte i 2017 og kjem no med sin andre roman.

Rita Paramalingam er fødd i 1993 i Oslo og er jurist. Ho debuterte i 2017 og kjem no med sin andre roman.

Foto: Marthe Haarstad

Meldingar

Den vanskelege sameksistensen

Rita Paramalingam skriv overtydande om sosial dysfunksjonalitet.

Odd W. Surén
Rita Paramalingam er fødd i 1993 i Oslo og er jurist. Ho debuterte i 2017 og kjem no med sin andre roman.

Rita Paramalingam er fødd i 1993 i Oslo og er jurist. Ho debuterte i 2017 og kjem no med sin andre roman.

Foto: Marthe Haarstad

Meldingar

Den vanskelege sameksistensen

Rita Paramalingam skriv overtydande om sosial dysfunksjonalitet.

Odd W. Surén

Teikning: May Linn Clement

BokMeldingar
Olav H. Hauge

Olav H. Hauge-dagbøkene

15. mars 1938: «Sume er so redde for å ta frå andre, eller rettare vera ved at dei låner; dei prøver på død og liv vera originale.»

Det er seks år sidan Norma Winstone gav ut førre album.

Det er seks år sidan Norma Winstone gav ut førre album.

Foto: Michael Putland / ECM Records

MusikkMeldingar
Lars Mossefinn

Hand-i-hanske-duo

Norma Winstone er ein tekstforfattar av rang.

Erling Indreeide har mellom anna skrive fleire diktsamlingar, musikk- drama og essay.

Erling Indreeide har mellom anna skrive fleire diktsamlingar, musikk- drama og essay.

Foto: Julie Engvik

BokMeldingar
Sindre Ekrheim

Noko for seg sjølv og noko for kvarandre

Erling Indreeide har skrive ei bok som eig ei uvanleg sterk poetisk tankekraft.

Svenske soldatar øver på grensa mellom Noreg og Finland under Nordic Response i 2024.

Svenske soldatar øver på grensa mellom Noreg og Finland under Nordic Response i 2024.

Foto: Heiko Junge / NTB

Ordskifte

«Det dreier seg om å ha eit truverdig forsvar som held fiendar borte.»

Tor OlavHauge
Svenske soldatar øver på grensa mellom Noreg og Finland under Nordic Response i 2024.

Svenske soldatar øver på grensa mellom Noreg og Finland under Nordic Response i 2024.

Foto: Heiko Junge / NTB

Ordskifte

«Det dreier seg om å ha eit truverdig forsvar som held fiendar borte.»

Tor OlavHauge

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis