Det improviserte i førarsetet
Scheen jazzorkester og Cortex fungerer godt saman.
I kvartetten Cortex finn vi Ola Høyer, Thomas Johansson, Dag Erik Knedal Andersen og Kristoffer Alberts.
Jazz
Scheen jazzorkester & Cortex:
Frameworks
Thomas Johansson og Finn Arne Dahl Hansen, trompet; Jon Øystein Rosland, Guttorm Guttormsen, André Kassen og Kristoffer Alberts, saksofonar; Line Bjørnør Rosland, klarinettar; Magne Rutle, Guro Kvåle og Åsgeir Grong, trombonar; Rune Klakegg, elorgel; Ola Høyer og Jan Olav Renvåg, bass; Jan Erik Knedal Andersen og Audun Kleive, trommer.
Clean Feed
Det har gått fem år sidan Thomas Johansson gav ut det førre tingingsverket skrive for Scheen jazzorkester, As We See It, også det utgjeve på Clean Feed.
Signaturen til Johansson er lett attkjenneleg, men her er orkestermusikken nettopp, som tittelen tilseier, rammer: rammer rundt eit svært så potent samarbeid mellom kvartetten Cortex og Scheen jazzorkester og lange strekk improvisert musikk.
Scheen jazzorkester hadde sin første konsert i Skien i 2010 og har base i grenlandsområdet.
Foto: Morten Bjerk
Konstruktivt komp
Ein kan gjerne understreka det paradoksale i at det mest spanande ved plata er nettopp dei lange improviserte strekka, men orkesterpartia er ikkje berre der som rammer, men også musikalske rundingsbøyer som tek dei solistiske ytringane i nye retningar. Samstundes er orkesterpartia der som imaginære bakteppe.
Noko av det mest spanande med Frameworks er kor konstruktivt dei to bass/tromme-tandema jobbar saman. Høyer, Renvåg, Knedal og Kleive balanserer dei tydelege ideane med intens groove på stadig varierande vis.
Studio Hamar teater
Både tittelkuttet og opningssporet «Hoo-Hah» er glitrande døme på dette kreative samarbeidet. Det sistnemnde kuttet inneheld i tillegg lange og utruleg velformulerte kor av Alberts på barytonsaksofon og Johansson på trompet
Plata er spelt inn i Hamar teater og sameiner energien i konsertsituasjonen med ein detaljert og balansert orkesterklang. Stor takk til Åsgeir Grong, Ingar Hunsgaar og Fridtjof A. Lindeman for det.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Scheen jazzorkester & Cortex:
Frameworks
Thomas Johansson og Finn Arne Dahl Hansen, trompet; Jon Øystein Rosland, Guttorm Guttormsen, André Kassen og Kristoffer Alberts, saksofonar; Line Bjørnør Rosland, klarinettar; Magne Rutle, Guro Kvåle og Åsgeir Grong, trombonar; Rune Klakegg, elorgel; Ola Høyer og Jan Olav Renvåg, bass; Jan Erik Knedal Andersen og Audun Kleive, trommer.
Clean Feed
Det har gått fem år sidan Thomas Johansson gav ut det førre tingingsverket skrive for Scheen jazzorkester, As We See It, også det utgjeve på Clean Feed.
Signaturen til Johansson er lett attkjenneleg, men her er orkestermusikken nettopp, som tittelen tilseier, rammer: rammer rundt eit svært så potent samarbeid mellom kvartetten Cortex og Scheen jazzorkester og lange strekk improvisert musikk.
Scheen jazzorkester hadde sin første konsert i Skien i 2010 og har base i grenlandsområdet.
Foto: Morten Bjerk
Konstruktivt komp
Ein kan gjerne understreka det paradoksale i at det mest spanande ved plata er nettopp dei lange improviserte strekka, men orkesterpartia er ikkje berre der som rammer, men også musikalske rundingsbøyer som tek dei solistiske ytringane i nye retningar. Samstundes er orkesterpartia der som imaginære bakteppe.
Noko av det mest spanande med Frameworks er kor konstruktivt dei to bass/tromme-tandema jobbar saman. Høyer, Renvåg, Knedal og Kleive balanserer dei tydelege ideane med intens groove på stadig varierande vis.
Studio Hamar teater
Både tittelkuttet og opningssporet «Hoo-Hah» er glitrande døme på dette kreative samarbeidet. Det sistnemnde kuttet inneheld i tillegg lange og utruleg velformulerte kor av Alberts på barytonsaksofon og Johansson på trompet
Plata er spelt inn i Hamar teater og sameiner energien i konsertsituasjonen med ein detaljert og balansert orkesterklang. Stor takk til Åsgeir Grong, Ingar Hunsgaar og Fridtjof A. Lindeman for det.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Nicolai Heiberg-Evenstad og Markus Lund er yngre enn fedrane sine, men likevel gode.
Foto: Norsk bridgeforbund
«Bridge er så vanedannande og tidkrevjande at det kan gå på kostnad av både studium, arbeid, kjærleiksliv, eigne born, barneborn og liknande.»
Reisande på Gardermoen i juni i år. Oslo lufthamn er i særklasse den mest lønsame flyplassen Avinor driv. Dei aller fleste norske flyplassane går med underskot.
Foto: Javad Parsa / NTB
Avinor-krisa tok ikkje slutt da pandemitiltaka gjorde det. Kan det vere styringsmodellen det er noko gale med?
Cissy Houston
Wikimedia Commons
Arkivet: Emily «Cissy» Houston (1933–2024)
Berlin: Med bandet kring seg står Bob Dylan ved flygelet og spelar munnspel.
Foto: Håvard Rem
Som å lesa ei bok
Dylan (83) vert eldre, men skriv og syng betre.
Teikning: May Linn Clement