JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

FilmMeldingar

For mykje krim på kaka

Widows er eit sleivskot frå den vanlegvis treffsikre Steve McQueen.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Dramaet byrjar når eit ran går gale, og fire kvinner vert enkjer.

Dramaet byrjar når eit ran går gale, og fire kvinner vert enkjer.

Foto: Merrick Morton

Dramaet byrjar når eit ran går gale, og fire kvinner vert enkjer.

Dramaet byrjar når eit ran går gale, og fire kvinner vert enkjer.

Foto: Merrick Morton

1712
20181116
1712
20181116

Krim/action

Regi: Steve McQueen

Widows

Med: Viola Davis, Elizabeth Debicki, Colin Farrell, Bryan Tyree Henry

Eit ran går gale og att sit fire enkjer, utan pengar og med Chicagos’ mest korrupte politikarar på nakken. Ringleiarenkja Veronica (Davis) får overlevert informasjon som kan redda henne og dei andre, om dei berre følgjer i fotspora til dei omkomne ektemennene.

Texas i Chicago

Frå sekstitalet og godt utover dei neste tiåra vart det berykta området kring Sletten i Bergen kalla Chicago. Ting har forbetra seg i bydelen på Vestlandet, men i det 18. distriktet i den tredje største byen i USA står det dårleg til. Ei knust kneskål er barnemat mot det representant Manning (Henry) byr på for å koma til makta. For å få opp pulsen på historia har regissør McQueen hanka inn krimforfattar Gillian Flynn, kjent for kassasuksessar som boka og filmen Gone Girl og TV-serien Sharp Objects. Manus er basert på den britiske krimgiganten Lynda LaPlantes bok og britisk TV-serie med same namn. På elegant foto finn ein Steve Bobbit, ein gjengangar bak kameraet på McQueens tidlegare triumfar som 12 Years a Slave og Shame. Kva kan gå gale?

Dyr moro

I Chicago styrer dei tilsynelatande etter Murphys lov når ikkje total lovløyse regjerer. Det blir for mykje som går gale, rett og slett. Eg skjønar freistinga til å laga film av alt vanvitet, men det blir for stilisert og dermed ikkje så medrivande som eg kunne håpa på. Til å fordriva ein søndagskveld fungerer Widows godt nok, men så dyrt som popkornet er no til dags, er det knapt verdt det.

Brit Aksnes

Brit Aksnes er frilans kulturarbeidar og fast filmmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Krim/action

Regi: Steve McQueen

Widows

Med: Viola Davis, Elizabeth Debicki, Colin Farrell, Bryan Tyree Henry

Eit ran går gale og att sit fire enkjer, utan pengar og med Chicagos’ mest korrupte politikarar på nakken. Ringleiarenkja Veronica (Davis) får overlevert informasjon som kan redda henne og dei andre, om dei berre følgjer i fotspora til dei omkomne ektemennene.

Texas i Chicago

Frå sekstitalet og godt utover dei neste tiåra vart det berykta området kring Sletten i Bergen kalla Chicago. Ting har forbetra seg i bydelen på Vestlandet, men i det 18. distriktet i den tredje største byen i USA står det dårleg til. Ei knust kneskål er barnemat mot det representant Manning (Henry) byr på for å koma til makta. For å få opp pulsen på historia har regissør McQueen hanka inn krimforfattar Gillian Flynn, kjent for kassasuksessar som boka og filmen Gone Girl og TV-serien Sharp Objects. Manus er basert på den britiske krimgiganten Lynda LaPlantes bok og britisk TV-serie med same namn. På elegant foto finn ein Steve Bobbit, ein gjengangar bak kameraet på McQueens tidlegare triumfar som 12 Years a Slave og Shame. Kva kan gå gale?

Dyr moro

I Chicago styrer dei tilsynelatande etter Murphys lov når ikkje total lovløyse regjerer. Det blir for mykje som går gale, rett og slett. Eg skjønar freistinga til å laga film av alt vanvitet, men det blir for stilisert og dermed ikkje så medrivande som eg kunne håpa på. Til å fordriva ein søndagskveld fungerer Widows godt nok, men så dyrt som popkornet er no til dags, er det knapt verdt det.

Brit Aksnes

Brit Aksnes er frilans kulturarbeidar og fast filmmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Ingeborg Arvola har fått fleire prisar for forfattarskapen sin.

Ingeborg Arvola har fått fleire prisar for forfattarskapen sin.

Foto: Fartein Rudjord / Norla

BokMeldingar

Heitt begjær ved islagt hav

Ingeborg Arvola held fram med soga om kvensk liv på 1800-talet.

Hilde Vesaas
Ingeborg Arvola har fått fleire prisar for forfattarskapen sin.

Ingeborg Arvola har fått fleire prisar for forfattarskapen sin.

Foto: Fartein Rudjord / Norla

BokMeldingar

Heitt begjær ved islagt hav

Ingeborg Arvola held fram med soga om kvensk liv på 1800-talet.

Hilde Vesaas
Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Foto: Marcel Leliënhof

TeaterMeldingar
KristinAalen

Høgaktuelle forteljingar frå Midtausten

Trur vi Bibelen er ei utdatert bok, tek vi feil. Svein Tindberg syner korleis gamle jødisk-kristne soger talar til vår eksistens no når bombene fell mellom folkeslag.

Foto: Dag Aanderaa

Ordskifte
DagAanderaa

Pyntesjuke og luksuslov

Christian Kvart ville styre pynten, krydderet og konfekten.

Miridae, ei bladtege med oval form.

Miridae, ei bladtege med oval form.

Foto: via Wikimedia Commons

BokMeldingar
Per Roger Sandvik

Levande innsikt om døyande insekt

Ein optimistisk tone råder i ei tettpakka faktabok om dystre utsikter for insekta.

Aasen-tunet opna i 2000.

Aasen-tunet opna i 2000.

Foto: Sverre Fehn / Aasen-tunet

Ordskifte

Spor av tid i arkitekturen

«Arkitekturopprøret vil gjerne støype fast i ubehandla betong forståinga av kva god arkitektur er.»

Ottar Grepstad
Aasen-tunet opna i 2000.

Aasen-tunet opna i 2000.

Foto: Sverre Fehn / Aasen-tunet

Ordskifte

Spor av tid i arkitekturen

«Arkitekturopprøret vil gjerne støype fast i ubehandla betong forståinga av kva god arkitektur er.»

Ottar Grepstad

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis