Annemarie Schwarzenbach (1908–1942) var del av ein ung, fritenkjande generasjon kunstnarar i Europa i mellomkrigstida.
Foto: Margarte Felerer, 1937
Ventetid for dei rastlause
Annemarie Schwarzenbach skildrar det urbane 1920-talet med aktualitet for vår eiga tid.
Annemarie Schwarzenbach (1908–1942) var del av ein ung, fritenkjande generasjon kunstnarar i Europa i mellomkrigstida.
Foto: Margarte Felerer, 1937
Ventetid for dei rastlause
Annemarie Schwarzenbach skildrar det urbane 1920-talet med aktualitet for vår eiga tid.
Annemarie Schwarzenbach (1908–1942) var del av ein ung, fritenkjande generasjon kunstnarar i Europa i mellomkrigstida.
Foto: Margarte Felerer, 1937
Ventetid for dei rastlause
Annemarie Schwarzenbach skildrar det urbane 1920-talet med aktualitet for vår eiga tid.
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.
Kunst landet rundt
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.
Kunst landet rundt
Marie-Luce Nadal: «Make the Clouds Cry», stillbilde frå video.
Kunst landet rundt
På virtuellevingen.no kan du granske dei mange helleristingane i Vingenfeltet. Nettstaden er utarbeidd av Universitetsmuseet i Bergen og Arkikon AS, med støtte frå Riksantikvaren.
Foto: Universitetet i Bergen
Bergkunst i fare
På virtuellevingen.no kan du granske dei mange helleristingane i Vingenfeltet. Nettstaden er utarbeidd av Universitetsmuseet i Bergen og Arkikon AS, med støtte frå Riksantikvaren.
Foto: Universitetet i Bergen
Bergkunst i fare
På virtuellevingen.no kan du granske dei mange helleristingane i Vingenfeltet. Nettstaden er utarbeidd av Universitetsmuseet i Bergen og Arkikon AS, med støtte frå Riksantikvaren.
Foto: Universitetet i Bergen
Bergkunst i fare
«Kald kveld» (1975), 51 x 64 cm. I dei seinare måleria lausriv Schultz seg frå dei strenge komposisjonsprinsippa og fører ein ny vitalitet inn i kunsten sin.
Verdien av det vakre
Telemark Kunstmuseum har løfta fram ein mellomkrigskunstnar som har vore gløymd altfor lenge. Fargekunstnaren Alexander Schultz (1901–1981) toler godt dagens lys.
«Kald kveld» (1975), 51 x 64 cm. I dei seinare måleria lausriv Schultz seg frå dei strenge komposisjonsprinsippa og fører ein ny vitalitet inn i kunsten sin.
Verdien av det vakre
Telemark Kunstmuseum har løfta fram ein mellomkrigskunstnar som har vore gløymd altfor lenge. Fargekunstnaren Alexander Schultz (1901–1981) toler godt dagens lys.
«Kald kveld» (1975), 51 x 64 cm. I dei seinare måleria lausriv Schultz seg frå dei strenge komposisjonsprinsippa og fører ein ny vitalitet inn i kunsten sin.
Verdien av det vakre
Telemark Kunstmuseum har løfta fram ein mellomkrigskunstnar som har vore gløymd altfor lenge. Fargekunstnaren Alexander Schultz (1901–1981) toler godt dagens lys.
Bryllaupet til Justine og Michael skulle bli eit eventyr, men før festen er over, har overflata byrja å slå sprekkar.
Foto: Den Nationale Scene
Mot undergangen
Ein regi som ikkje «samtalar» med teksten, gjer Melancholia til eit heilt nytt, men ikkje heilt uinteressant, kunstverk.
Bryllaupet til Justine og Michael skulle bli eit eventyr, men før festen er over, har overflata byrja å slå sprekkar.
Foto: Den Nationale Scene
Mot undergangen
Ein regi som ikkje «samtalar» med teksten, gjer Melancholia til eit heilt nytt, men ikkje heilt uinteressant, kunstverk.
Bryllaupet til Justine og Michael skulle bli eit eventyr, men før festen er over, har overflata byrja å slå sprekkar.
Foto: Den Nationale Scene
Mot undergangen
Ein regi som ikkje «samtalar» med teksten, gjer Melancholia til eit heilt nytt, men ikkje heilt uinteressant, kunstverk.
Julie Moe Sandø i rolla som Aase Ivarsen syng og dansar som ei stjerne. Dessutan har ho komisk talent.
Foto: Ole Heman Andersen / Det norske teatret
Ivar Aasen-musikal for massane
Det er like lett å like Spynorsk. The Musical, som det er å like vaflar. Vi snakkar koseteater utan altfor mykje næring til tankane.
Julie Moe Sandø i rolla som Aase Ivarsen syng og dansar som ei stjerne. Dessutan har ho komisk talent.
Foto: Ole Heman Andersen / Det norske teatret
Ivar Aasen-musikal for massane
Det er like lett å like Spynorsk. The Musical, som det er å like vaflar. Vi snakkar koseteater utan altfor mykje næring til tankane.
Julie Moe Sandø i rolla som Aase Ivarsen syng og dansar som ei stjerne. Dessutan har ho komisk talent.
Foto: Ole Heman Andersen / Det norske teatret
Ivar Aasen-musikal for massane
Det er like lett å like Spynorsk. The Musical, som det er å like vaflar. Vi snakkar koseteater utan altfor mykje næring til tankane.
Karina (Berda Larsen) lèt seg ikkje tulle med av den sjølvmedlidande dansken Jan (Emil Johnsen).
Foto: Mer Film
Kalak: «Norske Emil Johnsen ber hovudrolla glitrande med stundom sår framtoning som naiv innflyttar.»
Karina (Berda Larsen) lèt seg ikkje tulle med av den sjølvmedlidande dansken Jan (Emil Johnsen).
Foto: Mer Film
Kalak: «Norske Emil Johnsen ber hovudrolla glitrande med stundom sår framtoning som naiv innflyttar.»
Karina (Berda Larsen) lèt seg ikkje tulle med av den sjølvmedlidande dansken Jan (Emil Johnsen).
Foto: Mer Film
Kalak: «Norske Emil Johnsen ber hovudrolla glitrande med stundom sår framtoning som naiv innflyttar.»
Spelefilmdebuten til Frøydis Fossli Moe vann publikumsprisen på Oslo Pix og Oslo Fusion International Film Festival.
Foto: Karoline Sødal Sellæg / Norsk Filmdistribusjon
Quo bygdis?
Fuckings bygda verkar som ein lang kortfilm. Det hadde kanskje ikkje vore nødvendig.
Spelefilmdebuten til Frøydis Fossli Moe vann publikumsprisen på Oslo Pix og Oslo Fusion International Film Festival.
Foto: Karoline Sødal Sellæg / Norsk Filmdistribusjon
Quo bygdis?
Fuckings bygda verkar som ein lang kortfilm. Det hadde kanskje ikkje vore nødvendig.
Spelefilmdebuten til Frøydis Fossli Moe vann publikumsprisen på Oslo Pix og Oslo Fusion International Film Festival.
Foto: Karoline Sødal Sellæg / Norsk Filmdistribusjon
Quo bygdis?
Fuckings bygda verkar som ein lang kortfilm. Det hadde kanskje ikkje vore nødvendig.
Utsnitt av kolorert koparstikk som syner riksbyen Hamburg i 1682.
Den nye kantoren
Telemanns fyrste kantategudsteneste i Hamburg attskapt.
Utsnitt av kolorert koparstikk som syner riksbyen Hamburg i 1682.
Den nye kantoren
Telemanns fyrste kantategudsteneste i Hamburg attskapt.
Utsnitt av kolorert koparstikk som syner riksbyen Hamburg i 1682.
Den nye kantoren
Telemanns fyrste kantategudsteneste i Hamburg attskapt.
Torstein Lofthus, Nikolai Hængsle og Ståle Storløkken i «nye» Elephant9.
Foto: Christian Engfelt
«Nye» Elephant9
Trioen har brukt studiotida godt.
Torstein Lofthus, Nikolai Hængsle og Ståle Storløkken i «nye» Elephant9.
Foto: Christian Engfelt
«Nye» Elephant9
Trioen har brukt studiotida godt.
Torstein Lofthus, Nikolai Hængsle og Ståle Storløkken i «nye» Elephant9.
Foto: Christian Engfelt
«Nye» Elephant9
Trioen har brukt studiotida godt.