Kulturkommentar
Årets P3 Gull var verken spektakulært, glamorøst eller begeistrande, skriv Tor Martin Bøe.
Men éin artist redda kvelden.
Når vinnarane ikkje møter opp til P3 Gull, er det prisutdelinga som til slutt tapar
Programleiar Arian Engebø og Nate Kahungu under P3 Gull. Sendinga vart send direkte frå NRK fredag kveld.
Foto: Thomas Fure / NTB
NRK-prisen P3 Gull har vore delt ut sidan 2013. Kanalen gjer eit stort poeng av at det er «Noregs råaste musikkpris», og i starten var P3 gode til å byggje merksemd. Som då programleiar Line Nelvik kopierte Miley Cyrus, sitjande på ei rivingskule utan klede, og fekk overskrifter i både store og små avisar.
Programmet er ikkje berre eit musikkprogram. På meg har det verka som ei kreativ sandkasse og ein idéverkstad for programskaping i NRK. Biletregien og kameraføringa har alltid vore nytenkjande og begeistrande. Det har vore spektakulære sendingar frå Økernsenteret, Fornebu og det som tidlegare var Deichmans hovudbibliotek på Hammersborg i Oslo.
I tida då NRK framleis viste Spellemannprisen på TV, var det interessant å sjå kva grep ein tok med seg frå P3 Gull.
TV-bransjen har òg vore begeistra. P3 Gull er programmet med flest Gullruten-prisar nokosinne. Heile 17 priser har dei fått, tre meir enn Dokument 2, dokumentarprogrammet på TV 2 som ikkje finst lenger.
Det er så ein kan lure på om NRK tenkjer det same om P3 Gull. At det kanskje ikkje trengst.
Då programmet kom på NRK1 seint fredag kveld, var det verken spektakulært, glamorøst eller begeistrande. Snarare verka det som ein var med på eit merkeleg intern-TV.
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.