Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Ine Marie Wilmann i rolla som Anna Karenina og Ferdinand Falsen Hiis i rolla som grev Vronskij i framsyninga på Oslo Nye Teater.
Foto: Lars Opstad
Ine Marie Wilmann i rolla som Anna Karenina og Ferdinand Falsen Hiis i rolla som grev Vronskij i framsyninga på Oslo Nye Teater.
Foto: Lars Opstad
Ine Marie Wilmann i rolla som Anna Karenina og Ferdinand Falsen Hiis i rolla som grev Vronskij i framsyninga på Oslo Nye Teater.
Foto: Lars Opstad
Frå venstre Selome Emnetu, Madalena Sousa Helly-Hansen, Stine Fevik og Håkon Ramstad på scena i Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Kvar vart det av resten?
Frå venstre Selome Emnetu, Madalena Sousa Helly-Hansen, Stine Fevik og Håkon Ramstad på scena i Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Kvar vart det av resten?
Frå venstre Selome Emnetu, Madalena Sousa Helly-Hansen, Stine Fevik og Håkon Ramstad på scena i Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Kvar vart det av resten?
Ei kjempe har forlate scenen, meiner Jan H. Landro
Foto: Torstein Bøe / NTB
Ved Stein Winges bortgang har norsk teater mista ein av sine mest ruvande skikkelsar.
Ei kjempe har forlate scenen, meiner Jan H. Landro
Foto: Torstein Bøe / NTB
Ved Stein Winges bortgang har norsk teater mista ein av sine mest ruvande skikkelsar.
Ei kjempe har forlate scenen, meiner Jan H. Landro
Foto: Torstein Bøe / NTB
Ved Stein Winges bortgang har norsk teater mista ein av sine mest ruvande skikkelsar.
Eg har sett Karl-Vidar Lende i fleire roller, på ulike teater, men aldri på det nivået han presterer her, skriv teatermeldar Jan H. Landro.
Ole Herman Andersen/Det Norske Teatret
Vi kan sjå Caligula som ein kritisk kommentar til tyranni og autoritære tendensar.
Eg har sett Karl-Vidar Lende i fleire roller, på ulike teater, men aldri på det nivået han presterer her, skriv teatermeldar Jan H. Landro.
Ole Herman Andersen/Det Norske Teatret
Vi kan sjå Caligula som ein kritisk kommentar til tyranni og autoritære tendensar.
Eg har sett Karl-Vidar Lende i fleire roller, på ulike teater, men aldri på det nivået han presterer her, skriv teatermeldar Jan H. Landro.
Ole Herman Andersen/Det Norske Teatret
Vi kan sjå Caligula som ein kritisk kommentar til tyranni og autoritære tendensar.
Liv Gulbrandsen har skrive og speler i stykket om Ibsen og mormor hennar.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Liv Gulbrandsen har skrive og speler i stykket om Ibsen og mormor hennar.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Liv Gulbrandsen har skrive og speler i stykket om Ibsen og mormor hennar.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?