Skulepolitikarar ventar seg endringar– Det rimar dårleg med djuplæring, forståing og danningsoppdrag å fjerne viktige hendingar og tema frå læreplanane, seier Roy Steffensen (Frp), leiar for utdanningskomiteen på Stortinget.
– Det rimar dårleg med djuplæring, forståing og danningsoppdrag å fjerne viktige hendingar og tema frå læreplanane, seier Roy Steffensen (Frp), leiar for utdanningskomiteen på Stortinget.
Stortinget har vedteke føringane for fornyinga av læreplanane i norsk skule som no går føre seg. Skulepolitikarar frå både Ap og Frp meiner dei førebelse skissene til nye læreplanar i samfunnsfag, historie, geografi og samfunnskunnskap ser ut til å gå for langt.
Roy Steffensen i Frp leiar utdannings- og forskingskomiteen på Stortinget. Han syner til at regjeringa i stortingsmeldinga om fornyinga eksplisitt skreiv at føremålet med å fornye faga var «å gi elevene mer dybdelæring og bedre forståelse. I tillegg vil den gi skolens brede dannelsesoppdrag en tydeligere plass i skolehverdagen».
– Eg meiner personleg det rimar dårleg med djuplæring, forståing og danningsoppdrag å fjerne viktige, konkrete hendingar og tema, seier han.
Sentrale tema
Steffensen syner til at skulen skal vere både ein dannings- og ein læringsarena.
– Dei viktigaste hendingane som har forma samfunnet gjennom hundreåra, må alle lære om. Det meiner eg er spesielt viktig i dag, for å unngå at ekstreme politiske og religiøse krefter riv ned dei tradisjonane og verdiane samfunnet vårt byggjer på.
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.