Ny opplagsvekst for Dag og Tid
Dag og Tid har hatt 7 prosent vekst det siste året. Opplaget er no på 13 355.
Gregor Falkner er marknadssjef i Dag og Tid.
Arkivfoto
Media
eva@dagogtid.no
Denne veka la Mediebedriftenes Landsforeining fram opplagstala for norske aviser for første halvår. Dag og Tid går fram med 451 frå andre halvår i fjor og har no eit opplag på 13.355. Talet inneber ein årleg vekst på rundt 7 prosent.
Dag og Tid har tre typar abonnement – eit reint papirabonnement, eit reint digitalt abonnement og eit med både papir- og digitalavis. Det er papiravisa som er mest populær blant lesarane, men abonnementet med både papir- og digitalavis aukar mest. I tillegg ser vi at lydavisa er populær. Det seier marknadssjef Gregor Falkner.
Han takkar eksisterande tingarar for mykje av opplagsauken.
– Det er vanskeleg å gje eit bilete av den typiske Dag og Tid-lesaren. Lesarane er ei god blanding av menneske med interesse for samfunn, politikk og kultur. Det som er sams for mange av dei nye, er likevel at dei kjenner eksisterande lesarar og gjerne har kome til avisa via dei. Tips- og gåvekampanjane våre har såleis vore viktige for veksten vi har hatt, seier han.
Utfordringa framover er å sikre god levering av papiravisa over heile landet og å vidareutvikle det digitale tilbodet.
Falkner seier opplagsveksten til Dag og Tid syner at små aviser ikkje treng å knyte seg til større aviskonsern for å lukkast.
– Det vi gjer, gjer vi utan å ha eit stort konsern i ryggen. Vi har mindre pengar til utvikling, men samstundes er vi meir fleksible. Vi kan prøve ut ting og sjå om det fungerer, og dersom det ikkje gjer det, prøver vi noko anna. Vi held oss med korrekturlesarar, og journalistane brukar god tid på å sakene og skriv om det dei er nyfikne på, i staden for det vi trur kan gje oss mest klikk på nettet. Det syner seg å fungere godt for oss, seier Falkner.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Media
eva@dagogtid.no
Denne veka la Mediebedriftenes Landsforeining fram opplagstala for norske aviser for første halvår. Dag og Tid går fram med 451 frå andre halvår i fjor og har no eit opplag på 13.355. Talet inneber ein årleg vekst på rundt 7 prosent.
Dag og Tid har tre typar abonnement – eit reint papirabonnement, eit reint digitalt abonnement og eit med både papir- og digitalavis. Det er papiravisa som er mest populær blant lesarane, men abonnementet med både papir- og digitalavis aukar mest. I tillegg ser vi at lydavisa er populær. Det seier marknadssjef Gregor Falkner.
Han takkar eksisterande tingarar for mykje av opplagsauken.
– Det er vanskeleg å gje eit bilete av den typiske Dag og Tid-lesaren. Lesarane er ei god blanding av menneske med interesse for samfunn, politikk og kultur. Det som er sams for mange av dei nye, er likevel at dei kjenner eksisterande lesarar og gjerne har kome til avisa via dei. Tips- og gåvekampanjane våre har såleis vore viktige for veksten vi har hatt, seier han.
Utfordringa framover er å sikre god levering av papiravisa over heile landet og å vidareutvikle det digitale tilbodet.
Falkner seier opplagsveksten til Dag og Tid syner at små aviser ikkje treng å knyte seg til større aviskonsern for å lukkast.
– Det vi gjer, gjer vi utan å ha eit stort konsern i ryggen. Vi har mindre pengar til utvikling, men samstundes er vi meir fleksible. Vi kan prøve ut ting og sjå om det fungerer, og dersom det ikkje gjer det, prøver vi noko anna. Vi held oss med korrekturlesarar, og journalistane brukar god tid på å sakene og skriv om det dei er nyfikne på, i staden for det vi trur kan gje oss mest klikk på nettet. Det syner seg å fungere godt for oss, seier Falkner.
Fleire artiklar
Fekk ikkje plass til alt
– Det er ikkje vår oppgåve å drive med polemikk. Vi har levert eit fagleg arbeid, seier kommunikasjonsdirektør Ola Anders Skauby i Sokkeldirekoratet.
Hjortelusflugene er spesialiserte parasittar som føder levande ungar og lever heile det vaksne livet nede i pelsen til elg, hjort og rådyr.
Foto via Wikimedia Commons
Svermingstid for hjortelusfluga
Göran Fristorp døydde 3. september. Han vart 76 år gammal.
Foto: Sara Johannessen Meek / NTB
Göran Fristorp (1948–2024)
Det kjem an på storleiken, men det er ein fordel å sleppe å trene inni bilen.
Bene Riobó / Wikimedia commons
I form med bilen
Michael Keaton er attende i den ikoniske rolla som Beetlejuice.
Foto: Warner Bros. Discovery
Beetlejuice Beetlejuice: Nesten dødsfestleg
Sjølv om det er eit gledeleg gjensyn, saknar eg snerten.