JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Lita skriftSamfunn

Simsalabom

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1955
20211029
1955
20211029

Ein fredag tidleg i oktober forstod eg at mobiltelefonen min var daud. Då eg prøvde å sende SMS til ein kollega, kom orda «Ikke levert» og eit raudt ropeteikn. Eg prøvde å ringje, men nei.

Mobilen påstod at han ikkje hadde simkort, men det hadde han. Eg tok det ut og sette det inn att. Det har nemleg hjelpt ein gong før, men ikkje no. Eg hadde altså ikkje telefon.

Å finne ei e-postadresse på nettsida til teleselskapet var visst for mykje å be om. Eg måtte prate med ein chatrobot. Eg fall for freistinga å spørje på nynorsk, skråsikker på at han ikkje kom til å skjøne noko som helst, men der tok eg feil. Roboten rådde meg straks til å ta ut og setje inn simkortet, altså det eg alt hadde prøvt. Neste råd var å setje simkortet inn i ein annan telefon for å sjå om det var kortet eller mobilen som svikta. Ein annan telefon? Eg har berre éin telefon!

Roboten gav opp: «En av mine menneskelige kollegaer må undersøke dette problemet nærmere. Kontakt kundeservice på nummer XXX XX XXX.» Eg. Har. Ikkje. Te. Le. Fon, freste eg frå heimekontoret, der fasttelefonen for lengst er historie.

Eg gjorde eit siste forsøk på å kommunisere skriftleg i det teleselskapet kallar eit e-postskjema. Eg byrja med friskt mot: «Hva ønsker du å kontakte oss om?» «Problem med mobil», var standardsvaret som passa. Vidare valde eg «simkort». Eg kom lenger og lenger inn i skjemaet, men aldri til ein stad der eg kunne leggje fram ærendet mitt til ein person som kunne lese meldinga og svare meg skriftleg. Eg gav opp.

Då måndagen kom, fekk eg lånt ein telefon og ringt til kundeservice. Dei kunne ikkje sende nytt simkort anna enn til den folkeregistrerte adressa mi, men der skulle eg ikkje vere på ei stund. Løysinga var å kjøpe nytt simkort i ein telebutikk, men eg var milevis unna slike butikkar.

Å ikkje ha telefon var likevel ikkje noko stort offer gjennom ei helg pluss nokre dagar. Norsk Tipping hadde ikkje ringt meg den laurdagen heller.

Tiriltunga

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Ein fredag tidleg i oktober forstod eg at mobiltelefonen min var daud. Då eg prøvde å sende SMS til ein kollega, kom orda «Ikke levert» og eit raudt ropeteikn. Eg prøvde å ringje, men nei.

Mobilen påstod at han ikkje hadde simkort, men det hadde han. Eg tok det ut og sette det inn att. Det har nemleg hjelpt ein gong før, men ikkje no. Eg hadde altså ikkje telefon.

Å finne ei e-postadresse på nettsida til teleselskapet var visst for mykje å be om. Eg måtte prate med ein chatrobot. Eg fall for freistinga å spørje på nynorsk, skråsikker på at han ikkje kom til å skjøne noko som helst, men der tok eg feil. Roboten rådde meg straks til å ta ut og setje inn simkortet, altså det eg alt hadde prøvt. Neste råd var å setje simkortet inn i ein annan telefon for å sjå om det var kortet eller mobilen som svikta. Ein annan telefon? Eg har berre éin telefon!

Roboten gav opp: «En av mine menneskelige kollegaer må undersøke dette problemet nærmere. Kontakt kundeservice på nummer XXX XX XXX.» Eg. Har. Ikkje. Te. Le. Fon, freste eg frå heimekontoret, der fasttelefonen for lengst er historie.

Eg gjorde eit siste forsøk på å kommunisere skriftleg i det teleselskapet kallar eit e-postskjema. Eg byrja med friskt mot: «Hva ønsker du å kontakte oss om?» «Problem med mobil», var standardsvaret som passa. Vidare valde eg «simkort». Eg kom lenger og lenger inn i skjemaet, men aldri til ein stad der eg kunne leggje fram ærendet mitt til ein person som kunne lese meldinga og svare meg skriftleg. Eg gav opp.

Då måndagen kom, fekk eg lånt ein telefon og ringt til kundeservice. Dei kunne ikkje sende nytt simkort anna enn til den folkeregistrerte adressa mi, men der skulle eg ikkje vere på ei stund. Løysinga var å kjøpe nytt simkort i ein telebutikk, men eg var milevis unna slike butikkar.

Å ikkje ha telefon var likevel ikkje noko stort offer gjennom ei helg pluss nokre dagar. Norsk Tipping hadde ikkje ringt meg den laurdagen heller.

Tiriltunga

Emneknaggar

Fleire artiklar

Maskinist Ivar Tjøstheim med den flunkande nye bygdekinobilen og Sandvesanden på Skudenes i bakgrunnen.

Maskinist Ivar Tjøstheim med den flunkande nye bygdekinobilen og Sandvesanden på Skudenes i bakgrunnen.

Foto Brit Aksnes

Feature

Bygde-Cinema Paradiso

STRANDEBARM: Det rører meg djupt at Bygdekinoen framleis eksisterer.

Brit Aksnes
Maskinist Ivar Tjøstheim med den flunkande nye bygdekinobilen og Sandvesanden på Skudenes i bakgrunnen.

Maskinist Ivar Tjøstheim med den flunkande nye bygdekinobilen og Sandvesanden på Skudenes i bakgrunnen.

Foto Brit Aksnes

Feature

Bygde-Cinema Paradiso

STRANDEBARM: Det rører meg djupt at Bygdekinoen framleis eksisterer.

Brit Aksnes
Ole Paus døydde før sjølvbiografien var ferdigskriven.

Ole Paus døydde før sjølvbiografien var ferdigskriven.

Foto: Nina Djæff

BokMeldingar
Ronny Spaans

Eit sandkorn i maskineriet

Ole Paus skriv mest om slektsbakgrunn og mindre om artistkarrieren i sjølvbiografien sin, men det forklarar likevel mennesket Ole Paus.

Eit hus i Ål kommune vart teke av jordskred under ekstremvêret "Hans" i august i fjor.

Eit hus i Ål kommune vart teke av jordskred under ekstremvêret "Hans" i august i fjor.

Foto: Frederik Ringnes / NTB

Samfunn
Per Anders Todal

Husforsikring i hardt vêr

Kan klimaendringane føre til at også norske heimar blir umoglege å forsikre?

Folkerørsla for lokalsjukehusa demonstrerer mot helseføretakmodellen utanfor Stortinget i 2017.

Folkerørsla for lokalsjukehusa demonstrerer mot helseføretakmodellen utanfor Stortinget i 2017.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte
PerVaglum

Vestre må avslutte konflikter og beklage

«Svært mange av de 300.000 som jobber i Helse-
vesenet, merker daglig følgene av Helseforetaks-
modellen som nå videreføres av Ap og Sp.»

Ekstreme nedbørsmengder førte til ein katastrofe i Valencia i Spania 29. oktober. Minst 217 skal ha mista livet, og dei materielle øydeleggingane er kolossale.

Ekstreme nedbørsmengder førte til ein katastrofe i Valencia i Spania 29. oktober. Minst 217 skal ha mista livet, og dei materielle øydeleggingane er kolossale.

Foto: Susana Vera / Reuters / NTB

Samfunn

Prisen for det ville vêret

I forsikringsbransjen er det langt mellom klimaskeptikarane.

Per Anders Todal
Ekstreme nedbørsmengder førte til ein katastrofe i Valencia i Spania 29. oktober. Minst 217 skal ha mista livet, og dei materielle øydeleggingane er kolossale.

Ekstreme nedbørsmengder førte til ein katastrofe i Valencia i Spania 29. oktober. Minst 217 skal ha mista livet, og dei materielle øydeleggingane er kolossale.

Foto: Susana Vera / Reuters / NTB

Samfunn

Prisen for det ville vêret

I forsikringsbransjen er det langt mellom klimaskeptikarane.

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis