JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Lita skriftSamfunn

Dyrtid

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1937
20230526
1937
20230526

Eg er skadd. Det liker eg ikkje, for eg er vorten avhengig av hard kondisjonstrening. Problemet er at eg har vondt i raua og på baksida av låra. Og med ein gong eg tek litt i, vert eg straks verre. Men det skal eg ikkje bry meg om, eller skal eg det?

Eg gjekk til fysioterapeut. Han fortalde at ein muskel på baksida av raua på båe sider var kortare enn ein muskel lenger inne. Dette førte til at isjiasnerven var i klem. Svaret var massivt med tøying. I praksis skulle eg tøya baksida av låra og raua i 20 minutt kvar dag. Men eg måtte for all del slutta med sykling, som eg har halde på med i fem år. Eg skulle gå i motbakke.

Eg gjorde alt han sa, og vart suksessivt verre i ei veke før neste time. Då eg kom attende, gav han meg forbod mot å tøya meir og sa at raua mi heilt hadde kopla ut. Han gav meg nokre styrkeøvingar i staden, som synte seg å vera rein smerte. Eg kopla ut han.

Eg gjekk til kiropraktor. Eg hadde ikkje isjias sa han. Eg hadde inflammasjonar frå rett over knea og opp i korsryggen, var hans konklusjon. Eg skulle berre trena på, og tøya, men berre maks ti sekund om gongen. Smertene var elles ikkje farlege, men ein del av livet. Men som alltid med kiropraktorar var gåing i ulendt terreng særs viktig. Eg gjekk i ulendt terreng, og smertene er verre enn nokon gong.

Eg ringde ein annan fysioterapeut. Han har no booka meg inn for nevrologisk undersøking og sa på telefonen at han var sikker på at det var noko gale med ryggen min.

Elles gjekk eg fyrst til ortoped. Han fann ut at det var noko gale med ein muskel mellom dei nedste ribbeina mine. Han konstaterte at det var ein typisk golfskade og tilrådde at eg tok ein pause. Det var den golfkarrieren, som eg elles aldri fekk byrja på.

Eg trur eg tek ein pause frå folk som meiner dei har peiling. Ekskona mi, som er dokter, seier at eg kan taka Ibux. Eg trur ho har rett. Eg kunne ha fått mykje Ibux for dei 5600 kronene eg har nytta så langt.

JH

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Eg er skadd. Det liker eg ikkje, for eg er vorten avhengig av hard kondisjonstrening. Problemet er at eg har vondt i raua og på baksida av låra. Og med ein gong eg tek litt i, vert eg straks verre. Men det skal eg ikkje bry meg om, eller skal eg det?

Eg gjekk til fysioterapeut. Han fortalde at ein muskel på baksida av raua på båe sider var kortare enn ein muskel lenger inne. Dette førte til at isjiasnerven var i klem. Svaret var massivt med tøying. I praksis skulle eg tøya baksida av låra og raua i 20 minutt kvar dag. Men eg måtte for all del slutta med sykling, som eg har halde på med i fem år. Eg skulle gå i motbakke.

Eg gjorde alt han sa, og vart suksessivt verre i ei veke før neste time. Då eg kom attende, gav han meg forbod mot å tøya meir og sa at raua mi heilt hadde kopla ut. Han gav meg nokre styrkeøvingar i staden, som synte seg å vera rein smerte. Eg kopla ut han.

Eg gjekk til kiropraktor. Eg hadde ikkje isjias sa han. Eg hadde inflammasjonar frå rett over knea og opp i korsryggen, var hans konklusjon. Eg skulle berre trena på, og tøya, men berre maks ti sekund om gongen. Smertene var elles ikkje farlege, men ein del av livet. Men som alltid med kiropraktorar var gåing i ulendt terreng særs viktig. Eg gjekk i ulendt terreng, og smertene er verre enn nokon gong.

Eg ringde ein annan fysioterapeut. Han har no booka meg inn for nevrologisk undersøking og sa på telefonen at han var sikker på at det var noko gale med ryggen min.

Elles gjekk eg fyrst til ortoped. Han fann ut at det var noko gale med ein muskel mellom dei nedste ribbeina mine. Han konstaterte at det var ein typisk golfskade og tilrådde at eg tok ein pause. Det var den golfkarrieren, som eg elles aldri fekk byrja på.

Eg trur eg tek ein pause frå folk som meiner dei har peiling. Ekskona mi, som er dokter, seier at eg kan taka Ibux. Eg trur ho har rett. Eg kunne ha fått mykje Ibux for dei 5600 kronene eg har nytta så langt.

JH

Emneknaggar

Fleire artiklar

Historia om Gilles Andruet (1958–1995) er ein gjengangar i «true crime»-sjangeren.

Historia om Gilles Andruet (1958–1995) er ein gjengangar i «true crime»-sjangeren.

Frå sjakkverdaKunnskap

Lagnaden til minnemeisteren

Fekk han eit rom for natta, vart senga og golvet straks dekte av appelsinar, appelsinskrell, klede og sovjetiske sjakkblad.

Atle Grønn
Historia om Gilles Andruet (1958–1995) er ein gjengangar i «true crime»-sjangeren.

Historia om Gilles Andruet (1958–1995) er ein gjengangar i «true crime»-sjangeren.

Frå sjakkverdaKunnskap

Lagnaden til minnemeisteren

Fekk han eit rom for natta, vart senga og golvet straks dekte av appelsinar, appelsinskrell, klede og sovjetiske sjakkblad.

Atle Grønn
Å rekna nautiske mil med passar og rullelinjal, er det nesten ingen som gjer lenger.

Å rekna nautiske mil med passar og rullelinjal, er det nesten ingen som gjer lenger.

Foto: May Linn Clement

KunnskapFeature

Vegen til båtførarkortet

Kva må til for å kunna føra store fritidsbåtar i høg fart?

May Linn Clement
Å rekna nautiske mil med passar og rullelinjal, er det nesten ingen som gjer lenger.

Å rekna nautiske mil med passar og rullelinjal, er det nesten ingen som gjer lenger.

Foto: May Linn Clement

KunnskapFeature

Vegen til båtførarkortet

Kva må til for å kunna føra store fritidsbåtar i høg fart?

May Linn Clement

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis