Fantastisk?
E39
I Dag og Tid 18. juni i år har førsteamanuensis Per Thorvaldsen ein artikkel om planane for E39 på Vestlandet. Avisa har teke ut og forstørra ei av utsegnene hans: «Eg har fylgjande melding til komande generasjonar: Det vert fantastisk.»
Eg spør meg om heile teksten er ein parodi, eller om han er meint som ei vidareføring av hordfastlobbyisten Øyvind Halleraker sitt hallelujainnlegg i diverse nasjonale aviser i april.
Dersom artikkelen er meint seriøst, hadde nok fleire av oss venta eit meir nyansert innspel frå ein vitskapleg tilsett ved Høgskulen på Vestlandet.
Fullstendig fråverande i perspektivet til Thorvaldsen er vegprosjektet sin negative verknad på klima, natur, jord- og skogbruk og bustader. Sentraliseringseffekten av dette og tilsvarande prosjekt nemner han heller ikkje. Har avisa gjeve Thorvaldsen feil tittel? Er han eigentleg tilsett i Høgskulen på Vestlandet som førsteamanuensis i marknadsføring, delvis betalt av Statens vegvesen?
Fred Ola Bjørnstad er tidlegare førstelektor ved Høgskulen på Vestlandet.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
E39
I Dag og Tid 18. juni i år har førsteamanuensis Per Thorvaldsen ein artikkel om planane for E39 på Vestlandet. Avisa har teke ut og forstørra ei av utsegnene hans: «Eg har fylgjande melding til komande generasjonar: Det vert fantastisk.»
Eg spør meg om heile teksten er ein parodi, eller om han er meint som ei vidareføring av hordfastlobbyisten Øyvind Halleraker sitt hallelujainnlegg i diverse nasjonale aviser i april.
Dersom artikkelen er meint seriøst, hadde nok fleire av oss venta eit meir nyansert innspel frå ein vitskapleg tilsett ved Høgskulen på Vestlandet.
Fullstendig fråverande i perspektivet til Thorvaldsen er vegprosjektet sin negative verknad på klima, natur, jord- og skogbruk og bustader. Sentraliseringseffekten av dette og tilsvarande prosjekt nemner han heller ikkje. Har avisa gjeve Thorvaldsen feil tittel? Er han eigentleg tilsett i Høgskulen på Vestlandet som førsteamanuensis i marknadsføring, delvis betalt av Statens vegvesen?
Fred Ola Bjørnstad er tidlegare førstelektor ved Høgskulen på Vestlandet.
Fleire artiklar
Teikning: May Linn Clement
«Rørslene me skildrar som vipping, er gjerne større og kjem mindre tett enn dei me omtalar som vibrering.»
Foto: Agnete Brun
Med den monumentale boka Sjøfareren Erika Fatland gitt oss eit uvant, og skremmande, perspektiv på europeisk kolonialisme.
Moss–Horten-ferja er den mest trafikkerte i landet. Skjer det noko uføresett, som då dei tilsette blei tatt ut i LO-streik i fjor, veks køane på begge sider av fjorden.
Foto: Terje Bendiksby / AP / NTB
Pengegaloppen i ferjetoppen
Det står ei Norled-ferje her og ei Torghatten-ferje der – innstilte. Ferja, ein livsnerve for mange, er eigd av folk vi ikkje aner kven er, utanfor vår kontroll.
Kongsbonden Johan Jógvanson bur i den Instagram-venlege bygda Saksun. Men sjølv om han skjeller ut turistar, er det ikkje dei han er forbanna på. Det er politikarane inne i Tórshavn.
Alle foto: Hallgeir Opedal
Turistinvasjonen har gjort Johan Jógvanson til den sintaste bonden på Færøyane.
Finansminister Trygve Slagsvold Vedum (Sp) på pressekonferanse etter framlegginga av statsbudsjettet måndag. For dei som er opptekne av klima, var ikkje budsjettet godt nytt.
Foto: Fredrik Varfjell / NTB
Kapitulasjon i klimapolitikken
Regjeringa veit ikkje om statsbudsjettet bidreg til å redusere eller å auke klimagassutsleppa. Derimot er det klart at det nasjonale klimamålet for 2030 ikkje blir nådd.