Alkoholen - ein bagatellisert #MeToo-faktor?#METOOEIVIND HASLE SURNADALDet har vore ei sjokkerande oppleving i haust å følgje #MeToo-kampanjen, både internasjonalt og nasjonalt. Etter eit langt yrkes- og organisasjonsliv er ein sjølvsagt kjent både med det
Det har vore ei sjokkerande oppleving i haust å følgje #MeToo-kampanjen, både internasjonalt og nasjonalt. Etter eit langt yrkes- og organisasjonsliv er ein sjølvsagt kjent både med det store innslaget av maktbruk og maskuline hersketeknikkar på arbeidsplassar og i enkelte organisasjonar. Men det sterke innslaget av sex og sexpress har ikkje vore framtredande i dei delane av arbeids- og organisasjonslivet eg har kjennskap til.
Men så er det da ikkje skoleverket eller edruskapsrørsla som er mest trekt fram i kampanjen, men media og litteratur, teater og film, enkelte parti og organisasjonar, og hotell- og restaurantbransjen. I stor grad dreier det seg om arbeidsplassar og organisasjonar som er kjende for liberal omgang med rusmiddel, både på og utanfor arbeidsplassen – eller det dreier seg om situasjonar og markeringar der alkoholen gjerne har ein sentral plass, til dømes på personalseminar, julebord og jubileumsmarkeringar.
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.