Variasjon i konstant tempo
I Dillons elektroniske musikk er lydbiletet uvant ryddig.
Elektronisk
musikk
Beatrice Dillon:
Workaround
PAN
Musikken til den britiske musikaren og biletkunstnaren Beatrice Dillon er inspirert av mellom anna afrikansk rytmikk, karibisk dub og ymse variantar av elektronisk musikk, og heile debutalbumet hennar går i eit tempo på 150 slag i minuttet. Likevel læt det på ingen måte einspora.
Det er det metriske som står i sentrum her: Medan Dillon har med seg Kuljit Bhamra på dei tradisjonelle indiske trommene som heiter tabla, blir bidraga til andre gjestemusikarar i omtrent like stor grad handsama primært som perkusjon. Nokre døme er Lucy Railtons eksperimentelle cellospel, Jonny Lams (kjend frå Pharoah Sanders Band) steelgitararbeid og Griot Kadialy Kouyatés koraklimpring (kora er eit vestafrikansk bass-strenginstrument).
Melodi og harmoni spelar ei underordna rolle, og desse bidraga vert heller brukte som rytmisk krydder og gir kreativ klangfarge til ein alt rytmisk kompleks elektronisk miks.
Lydbiletet er uvant tydeleg. Der mange produsentar av elektronisk musikk tyr til effektar som reverb for å skape eit inntrykk av samanflytande fylde, har Dillon basert arbeidet sitt på gating, som i rak motsetnad avgrensar omfanget til kvar enkelt lyd og ryddar opp i støy, etterklang og brumming, slik at kvar vesle detalj får stå fram i full, krystallklar, nærast avkledd prakt. Resultatet læt ikkje som noko anna og fungerer framifrå. På Workaround er alle element ein høyrer, plasserte med høg presisjon og hensikt.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er biletkunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Elektronisk
musikk
Beatrice Dillon:
Workaround
PAN
Musikken til den britiske musikaren og biletkunstnaren Beatrice Dillon er inspirert av mellom anna afrikansk rytmikk, karibisk dub og ymse variantar av elektronisk musikk, og heile debutalbumet hennar går i eit tempo på 150 slag i minuttet. Likevel læt det på ingen måte einspora.
Det er det metriske som står i sentrum her: Medan Dillon har med seg Kuljit Bhamra på dei tradisjonelle indiske trommene som heiter tabla, blir bidraga til andre gjestemusikarar i omtrent like stor grad handsama primært som perkusjon. Nokre døme er Lucy Railtons eksperimentelle cellospel, Jonny Lams (kjend frå Pharoah Sanders Band) steelgitararbeid og Griot Kadialy Kouyatés koraklimpring (kora er eit vestafrikansk bass-strenginstrument).
Melodi og harmoni spelar ei underordna rolle, og desse bidraga vert heller brukte som rytmisk krydder og gir kreativ klangfarge til ein alt rytmisk kompleks elektronisk miks.
Lydbiletet er uvant tydeleg. Der mange produsentar av elektronisk musikk tyr til effektar som reverb for å skape eit inntrykk av samanflytande fylde, har Dillon basert arbeidet sitt på gating, som i rak motsetnad avgrensar omfanget til kvar enkelt lyd og ryddar opp i støy, etterklang og brumming, slik at kvar vesle detalj får stå fram i full, krystallklar, nærast avkledd prakt. Resultatet læt ikkje som noko anna og fungerer framifrå. På Workaround er alle element ein høyrer, plasserte med høg presisjon og hensikt.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er biletkunstnar, trommeslagar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Foto: Terje Pedersen / NTB
Tendensiøs statistikk om senfølger
Myndighetene må anerkjenne at senfølger eksisterer og utgjør et samfunnsproblem.
Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen (Ap)
Foto: Javad Parsa / NTB
Bedre forhold for villreinen
Villreinen som lever i fjellområdene i Sør-Norge, sliter. Skal vi lykkes med å snu utviklingen, må vi finne løsninger sammen.
Titusenvis av menneske har samla seg framfor parlamentet i Tbilisi dei siste vekene, i protest mot det dei kallar «den russiske lova».
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Krossveg i den georgiske draumen
TBILISI: Demonstrasjonane i Georgia kjem til å eskalere fram mot 17. mai.
Mange meiner at det er no landet tek vegvalet mellom Russland og Vesten.
Oppsettingar og konsertar er ein viktig og synleg del av skolegangen på musikklinjene. Her frå Hakkebakkeskogen ved Stord vidaregåande skule.
Foto: Stord vgs
Kampen om kunstfaga
Om kunstfaglege linjer ved vidaregåande skolar har livets rett, er ein årleg debatt når elevplassar og kroner skal fordelast.
Lars Elling har skrive eit portrett av venen Stian Carstensen.
Foto: Trond A. Isaksen
Singel og sanatorium
Lars Elling skriv sprudlande, intelligent overskotsprosa
frå sinnets undergrunn.