Tradisjonelt og godt
Bassisten Oddmund Finnseth er ein god låtskrivar.
Jazz
Oddmund Finnseth:
Dedications
Roy Nikolaisen, trompet og flygelhorn; Alan Barnes, altsaks og klarinett; Øystein Norvoll, gitar; Oddmund Finnseth, bass og vokal; Roger Johansen, trommer; Kenneth Ekornes, perkusjon (2, 5, 10 og 12); Eilif Hallingstad Finnseth, trommer (11). Finito Bacalao Records
Bassisten Oddmund Finnseth frå Sortland platedebuterer i ein alder av 63. Han har vore frilans jazzmusikar heilt sidan slutten av 1980-åra, då han studerte ved jazzlinja i Trondheim. Han var medlem av Asmund Bjørkens orkester og Bjørn Krokfoss oktett. Etter at han vende nordover att, har han vore med i Marit Sandviks Bossa nordpå i tillegg til eigne og ei mengd ad hoc-prosjekt, men det meste av arbeidskapasiteten har han brukt som pedagog ved vidaregåande skular i både Sortland og Harstad.
Finnseth har også skrive alle elleve låtane på plata. Sambaen «O Passado e o Futuro» er også spelt inn i ein bossanovaversjon. Stilistisk plasserer han seg i ein 50–60-tals mainstreamtradisjon, men han flørtar også med latinamerikanske former og funken. Han har sans for velformulerte melodilinjer og effektive riff. Det heile er trygt innanfor tradisjonen.
Bandet er handplukka for denne innspelinga i Rainbow Studio. Norvoll og Johansen høyrer båe til Finnseths musikalske kohort, men det er uråd å høyra at nokon i dette bandet er femte hjul på vogna. Barnes er virtuos både på altsaksen og klarinetten. I klarinettkoret på «Karin» er all briljering lagd til side. Då er alt berre vakkert. Norvoll spelar som alltid økonomisk og tenksamt. Roy Nikolaisen rår tydelegvis over ei utømmeleg kjelde av melodiske kor. Finnseth spelar kor på bassen, scattar og kombinerer desse i beste Slam Stewart-stil. Likar du eit klassisk jazzuttrykk spelt med overskot og overtyding, er plata Dedications noko for deg.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Jazz
Oddmund Finnseth:
Dedications
Roy Nikolaisen, trompet og flygelhorn; Alan Barnes, altsaks og klarinett; Øystein Norvoll, gitar; Oddmund Finnseth, bass og vokal; Roger Johansen, trommer; Kenneth Ekornes, perkusjon (2, 5, 10 og 12); Eilif Hallingstad Finnseth, trommer (11). Finito Bacalao Records
Bassisten Oddmund Finnseth frå Sortland platedebuterer i ein alder av 63. Han har vore frilans jazzmusikar heilt sidan slutten av 1980-åra, då han studerte ved jazzlinja i Trondheim. Han var medlem av Asmund Bjørkens orkester og Bjørn Krokfoss oktett. Etter at han vende nordover att, har han vore med i Marit Sandviks Bossa nordpå i tillegg til eigne og ei mengd ad hoc-prosjekt, men det meste av arbeidskapasiteten har han brukt som pedagog ved vidaregåande skular i både Sortland og Harstad.
Finnseth har også skrive alle elleve låtane på plata. Sambaen «O Passado e o Futuro» er også spelt inn i ein bossanovaversjon. Stilistisk plasserer han seg i ein 50–60-tals mainstreamtradisjon, men han flørtar også med latinamerikanske former og funken. Han har sans for velformulerte melodilinjer og effektive riff. Det heile er trygt innanfor tradisjonen.
Bandet er handplukka for denne innspelinga i Rainbow Studio. Norvoll og Johansen høyrer båe til Finnseths musikalske kohort, men det er uråd å høyra at nokon i dette bandet er femte hjul på vogna. Barnes er virtuos både på altsaksen og klarinetten. I klarinettkoret på «Karin» er all briljering lagd til side. Då er alt berre vakkert. Norvoll spelar som alltid økonomisk og tenksamt. Roy Nikolaisen rår tydelegvis over ei utømmeleg kjelde av melodiske kor. Finnseth spelar kor på bassen, scattar og kombinerer desse i beste Slam Stewart-stil. Likar du eit klassisk jazzuttrykk spelt med overskot og overtyding, er plata Dedications noko for deg.
Lars Mossefinn
Lars Mossefinn er lærar ved Voss gymnas og fast jazzmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Skulpturen «Moren» av Tracey Emin utanfor Munchmuseet i Oslo.
Foto: Anne-Line Aaslund
«Moren» og søstrene hennar
Kor original er den ni meter høge skulpturen «Moren», som er plassert utanfor Munchmuseet? Før avdukinga 4. juni 2022 hadde kunstnaren Tracey Emin alt produsert og stilt ut nær identiske skulpturar på tre meter.
Kor mykje skal den enkelte forelder ha å seie over barnet? Spørsmålet er til vurdering når barnelova skal oppdaterast.
Foto: Sara Johannessen Meek / NTB
Flytterett eller vetorett?
Skal mor eller far kunne ta med seg barna og flytte langt bort etter eit samlivsbrot? Barne- og familiedepartementet vil gjere det vanskelegare for fleire, men møter motstand.
Jasmine Trinca i hovudrolla som Maria Montessori, som med ein ny pedagogikk la grunnlaget for montessoriskular over heile verda.
Foto: Another World Entertainment
Traust revolusjon
Det er null nytt i filmen om nyskapingane til Maria Montessori.
Metodeskuggespel med filter
Yanyas tredje album er innovervendt og lite oppsiktsvekkjande.
Partileiinga etter landsmøtet i Sosialistisk Venstreparti 22. februar 1976: Frå venstre nestleiar Steinar Stjernø, ny formann Berge Furre, nestleiar Berit Ås, parlamentarisk leiar Reidar T. Larsen og partisekretær Rune Fredh. Plakat: Mot kapitalmakt.
Foto: Henrik Laurvik / NTB
Personleg rapport om SV
Boka Steinar Stjernø har skrive om SV, reiser indirekte mange spørsmål utan svar.